Byla to láska na první pohled, který padl v trafice na titulku časopisu Motoráj někdy v roce 2006 tuším.
Pak už stačilo jen dojet Trabantem přes půl republiky do Sušice abych zjistil jestli z ní dosáhnu a bylo rozhodnuto.
Motorka koupena od FIRMA:Moto Guzzi CZ - První kozí (Sušice
Výška jezdce: 170 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSF 1200 Bandit: Protože má řetěz a špatnej počet válců
První dojmy - Strašně se to na první dojem klepalo oproti bývalé GSX600F, převodovka má proti japonci dlouhý chod, ale motor pěkný zátah od nízkých otáček. Ovladatelnost díky těžišti velice dobrá. A nebyl by to ital, aby se prvních 5km nic nevysralo - praskla mi žárovka v blikně :D
Motorku bych doporučil pro - určitě ne pro začátečnka a lidi menší než 168cm :-D
Doplňky na motorce - Padáky okolo válců, páčky od Titaxu, vyhozen katalyzátor a origo koncovka, nahrazeno otevřenými svody a koncovkou od Akrapa, závažíčka od Rutana..
Jak stárnu, tak jsem si dopřál ještě vyhřívané hefty pro lepší komfort když je ziminka.
Recenze
září 07: mám jí od července , zatím najeto 10tis. km, nejdál jsme byli v Chorvatsku.
Za den se nechá ujet 1000km s průměrnou rychlostí kilo
spotřeba od 5 do cca 8, dle stylu jízdy, teploty vzduchu a dalších proměnných
Měřím 170 cm a uvažuju o nižším sedle pro větší jistotu, jinak manipulace i na místě dobrá a po rozjetí nohy ve stupačkách i při krokové rychlosti no problem :)
říjen 08: letos končím, na tachu je 20200km. Zatim sem to nerozbil a to je nejvíc, jinak mi začínaj chybět koně, njn :)
12/08: oprava, nekončím, jezdí se dál, luxusní prosinec!
10/09: máme za sebou další dovolenku, letos si Breva zahrála lehce na endurko v
Albánských horách, což jsme oba zvládli překvapivě dobře - i bez sníženého sedla, které stále nemám a už po něm ani netoužím
Bohužel se také sblížila s Albánským asfaltem víc než těsně, odnesl to lehce lak na padáku, př.blatníku a trošku víc půjčený boční kufr, což spravila flaša ferneta, takže konec dobrý, všechno dobré
k dnešnímu dni je stav tacho 30500km a při té příležitosti sem přihodím pár nudných čísel..
dlouhodobá spotřeba benzínu je příjemných 5.3 ltr
spotřeba motorového oleje je stále zanedbatelná - není potřeba dolévat mezi výměnami, tož doufám že ten motor není ještě před smrtí.. Ale stejně přemýšlým že bych ty kilometry nechal pro jistotu na jaře stočit
Brzdové destičky: zadní byly měněny ve 20k km, přední jsou stále origo..
Oil v motoru, převodovce a kardanu měním v intervalech dle manuálu a žádná jiná investice zatím nebyla potřeba
A nebyl by to ital, kdyby fungovalo vše jak má - v létě 08 nám na GG dělal jeden den společnost déšť a od té doby si přepínač na dálková světla funguje podle nálady..
Uvnitř je to docela solidně spečený, oprava nereálná, řešeno reklamací a když se nic nepo, tak bych mohl mít na příští sezónu zase funkční kousek, takový jsou Ti italové machři
A to je fakt jediná závada která se vyskytla..
A to je zatím vše, další pokračování asi až příští podzim.
1.2.2011: Tak nevím co psát, když jsem to loni slíbil.. Breva má najeto 43tis.km, vše stále funguje, jen mi praskla žárovka v předním světle.
15.8. 2013 Letos jsme zahájili sezonu poněkud později, na tachu svítilo 54633km a při 54707km jsem dozadu obul Michelin Pilot power, tak su zvědav jestli vydrží aspoň do doby kdy se na počítadle objeví na prvním místě šestka..
55200km - tak je Michelina i na předku.
05/2021 - dlouho jsem nic nenapsal, je čas to napravit.
Breva stále doma, začínáme 14-tou sezonu, stav tachometru 106tis.km.
V 97 000 km se začal loučit čtvrtý kvalt, při akceleraci měl tendeci vyskakovat, motorka pocukávala, proto musela převodovka projít servisem.
Vyměnily se nějaká ta kolečka, vidlička a zas to maká jak má.
okolo 100 000 km mě malinko pozlobil kardan, povolila se matka zajištěná zajišťovací podložkou, naštěstí kousek od baráku a žádné jiné škody uvnitř se nekonaly.
Kardan rozebrán, problém vyřešen, poskládán. A vydrželo to přesně 3 tis.km a zůstal jsem viset u Temelína. Zajímavé bylo, že jsem dojel na parkoviště před restauraci absolutně bez problému a po hodině jsem nedojel ani nakonec toho parkoviště, okamžitě po rozjezdu mé ucho zaznamenalo že je něco špatně.
Proběhla oprava č.2 a ťuk ťuk, zatím to drží.
Motor už si mezi výměnami něco málo vezmě, cca do decky na tisíc, záleží jak moc to honím, ale já to honím skoro furt, tak u to odpouštím.
Jinak stále spokojenost, už k sobě tak nějak patříme, přežili jsme spolu hasana v Mýtě, trefenou srnu ve 140km/h, motorka šla dvakrát "přes boudu", ale protože je to poctivej kus železa, nikdy se jí nestalo nic vážného.
Pneu obouvám Pirelli Angel GT a připadá mi že si s motorkou rozumí, jsem konzerva, tak jim zůstávám věrný a nějak nemám potřebu zkoušet jiné a hledat drobné rozdíly.
Kdo se nesvezl,nevi o co přichází,ale někteří podruhé nechtějí ? já bych z ní nejraději neslezal nikdy?
Kdo se nesvezl,nevi o co přichází,ale někteří podruhé nechtějí ? já bych z ní nejraději neslezal nikdy?
Super stroj, krásná italka, tak ať to jezdí
Ty jo. Tak dlouhodobou recenzi muze mit jen skvely stroi se spokojenym majitelem. At ti stale dela radost.
Nové poznatky moc nejsou, teď jsem ji 3 roky dost zanedbaval, ale letos to bude snad lepsi a prehoupnem se pres 80tis.km