stratos_r1250gs



PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi Breva 1100 (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Falco55555
Vloženo 7.6.2019
Aktualizováno 7.6.2019
Zobrazeno 1460x
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.1

Popis motorky


Je to cestovní italský naháč. Nádherná motorka, která neomrzí designově, skvělý posed a neskutečný charakter!

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Moto Guzzi CZ - První kozí (Sušice - Stokrát a znovu! Tady je svět ještě v pořádku. Kluci z První kozí vše vysvětlí, vše vyřeší! Za mě 100%. I díky nim už asi od Guzzi neodejdu!

První dojmy - První dojem? No vlastně dost zásadní. Přesedlal jsem z 850, což je prakticky stejná motorka, jen neměla ABS. Ale na téhle dospělé krásce mi přišlo vše o level výš. Brzdy, ovládání... Ale hlavně zátah od nízkých otáček. Jelikož jsem věděl do čeho jdu, tak taky padla do ruky jak ulitá.

Motorku bych doporučil pro - Vlastně skoro každému, kdo nechce do terénu nebo lítat na koleno ve 200km/h. Se štítem je to cestovní koráb, bez štítu stylovej naháč na okresky a do průsmyků. Jde s ní jet klídek, ale dá se s ní i topit. Určená je ale především pro pacienty ... Btw. víte co je to BMW???... no přece Guzzi s povislýma kozama ne? :D :D

Doplňky na motorce - Agostini mezisvod, zadní sportovní pružina, tužší náplň v předních vidlích, padací rámy, padák na kardanu, cnc páčky, cnc zrcátka, zadní blatník, zásuvka, držák telefonu RAM, origo kufry, vyhřívané hefty ... no a hlavně!!! Rychlopruhy


















Recenze

Brevu 1100 jsem měl vlastně jasně danou. Kluci z První kozí řekli vem si 11tku a navíc ji i pro mě našli (po velmi pečlivém majiteli) a já jim věřím . Chtěl jsem po roce zase o kus výš, abych v té naší partě nebyl jediný podlitrář, tak jsem šel do velké Brevy.

Osobně mi přijde velká Breva mnohem lepší než "malá" osmpade. Brzdy s ABS velmi slušné. ABS do toho nekecá, jen zadní brzda je tak maximálně na semafory, aby nesjela z kopce když stojím. Ovladatelnost mi subjektivně přijde lepší než na malé 850.

No, ale jelikož je tato děvečka již trochu přiblížena mým představám, tak má tužší olej v předních vidlích, sportovní pružinu vzadu, cnc páčky a zrcátka v řídítkách. S tímto mi přijde, že o dost lépe drží (možná je to i pneu, ale kdo ví). Stupačku s tím jet není problém, jde krásně do náklonu. Na cestování ideální, pohodlné sedlo, skvělý motor.
Jen musím přiznat, že když srovnám ovladatelnost V85 TT s Brevou, je to přibližně stejné jako jet ve starém Favoritu bez posilovače a v novém Superbu. Na druhé straně mi u V85 chybí ten charakter, nebo co to je. Prostě když se motorka neklepe, při zmáčknutí spojky nezní jako rozsypané železářství a neřve vám 11tka pod zadnicí, nějak mě to neoslovuje (Btw. pokud Guzzi udělá na podvozku TTčka naháče budu první kdo to objedná ).

Každopádně jde o moji třetí Brevu za tři roky. Jednoznačně nejlepší. I když jsem rád, za postupnou cestu, tohle je jinde. Plnokrevník, když si to člověk zaslouží i si s tím zablne. Nejlépe na pěkných okreskách, že by úplně milovala malé vracáky to ne, ale topit umí. Kde určitě není její místo, jsou dálnice. Prostě ten vítr Vám utrhne hlavu v pantu.

Jelikož jsem se na Guzzi naučil řadit, tak s ní nemám problém ani ve městě, navíc po instalaci zrcátek do řídítek můžu jezdit i s kuframa, páč je to vzadu užší než ve předu.

No prostě je to plnohodnotá motorka, pro cestování a klidné ježdění. Ale když si člověk chce zatahat, dovolí mu hodně. Někdy je třeba si to trošku zasloužit a být opatrný, ale za ten projev, i zvukový, to prostě stojí.

Přes všechny neduhy co Breva má je to prostě v současnosti kromě Grisa jediný stroj, který mě vnitřně oslovil a uspokojuje. V červenci si dám Švýcarsko a Itálii a pak doplním dojmy.

Je to pro mě motorka, která je stylová, dobře jede a je neskutečně spolehlivá. Najdete stroj s lepšími vlastnostmi, najdete stroj lehčí, ale kombinaci vzhledu, kvality a tak specifického projevu jsem nikde jinde neobjevil...

No a na závěr pár těch dat. Spotřeba podle mě je to někde kolem 5,5-6 litrů. Zadek i se sportovní pružinou stavitelný. Výkonem je kolem 85 koní a krouťák 85 Nm (to fakt na normální ježdění stačí). Krouťák je tam hned, táhne od spodu a nahoře ještě přidá maximální výkon.
Jízda ve městě se dá, sice je to při projíždění kolon trochu víc o spojce, ale co? Nejsem přece cimprlich Samozřejmě malá 750 je ve městě hbitější, ale i s 11tkou se člověk proplete v klidu.
Manipulace na místě dobrá. Nízké těžiště, dobře rozložená váha, takže to jde. Při potřebě otáčet se je nutné vědět, že má malý rejd a je těžká, takže třeba popojet o metr a půl do kopce znamená nastartovat.
Problém s roztřepanými zrcátky jsem vyřešil cnc zrcátky o velikosti fazole. Ale popravdě, origo zrcátka jsou v pohodě, nicméně když taháš za sebe se stejně nekoukáš .
No a zvuk.. pocitově super. Stačí sériový výfuk.

(Btw. na zimu se chystá Agostini lauf a předělání brzd, to že něco stačí neznamená, že to nemůže být lepší)

Prostě pořád platí Pokud se Vám Guzzi líbí musí se líbit i Breva. Pokud ne ... tak víte co?























Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Tomgregr
Tomgregr napsal 12.06.19 v 08:32 10b.

Dycky Guzzi !!! Moc pěkná...zařadím na seznam Ježíškovi :)

Tygrik75
Tygrik75 napsal 11.06.19 v 12:38 10b.

Ahoj,

máš to pěkně a decentně poladěné. Ty páčky jsou super.

nádhera

sedlson
sedlson napsal 10.06.19 v 20:37 10b.

S žádnou kozou nemůžeš šlápnout vedle a ta tvoje je opravdu mazel

Více komentářů



TOPlist