Prekrasny kus motorky so slusnym motorom. A je oranzova! ;)
Motorka koupena od Due Fratelli Dunajska Streda - Uplna spokojnost, prijemny predajcovia
Výška jezdce: 195 cm
První dojmy - Je to krasna aristokratka Prijemny 2-twin motor, pozdlzne ulozeny - valce vykukaju spod nadrze, len okolo 4000ot tam je diera, nad 5000ot uz taha super A padla mi hned do ruky aj do oka
Doplňky na motorce - vyhrievane hefty, nic viac netreba
Recenze
Chcel som zmenu po Caponordovi (Aprilia ETV1000). Moto Guzzi sa mi vzdy pacili, tak som po ich nejakom peknom stroji uz davnejsie poskuloval :)
No a zrazu som si vsimol ponuku Due Fratelli z Dunajskej Stredy. Prisiel som si ju pozriet tesne pred zaverecnou, ale aj tak sa mi venovali, trochu som si pojazdil po meste aj okreskach okolo a bolo to jasne. Dalsi den uz bola moja :D
Jazda je prijemna, na pozdlzne ulozenie motora som clovek rychlo zvykne. Prejavuje sa hlavne pri pridani plynu malym trhnutim. Okolo 4000ot/s je diera. Do 4k sa jazdi na pohodu, potom je ta diera a nad 4500ot v motore buchnu sadze a na svoj typ a vykon leti dopredu.
Motor je prekrasny, pokracuje suchou spojkou s nezamenitelnym zvukom, prevodovka s oddelenou naplnou dozadu ide kardan, ktory je letmo ulozeny.
Motorku mam v cernenom prevedeni so sedym motorm a kardanom - pre mna jednoznacne zatial najkrajsia motorka aku som mal.
Brzdy su dobre davkovatelne aj maju dost sily - vpredu su dva kotuce.
Od kupy mam na moto namontovane plexi, ktore je aj pri mojej vyske 195cm citit. Zazraky ale nerobi. Na jar som si namontoval neoriginalne vyhrievane hefty; niekedy ich skusim pripojit na ovladanie z vyroby. Bez dalsich modifikacii.
Mala uz dost zlu baterku a naskytla sa mi dobra kupa, tak som upgradoval LiIon a nelutujem. Zatial plna spokojnost, aj ked je kapacita vyrazne nizsia, motorka startuje krasne a vydrzi bez jazdenia viac. Menil som aj predne kotuce - boli krive. Inak som motorku kupil v prekvapivo zachovalom stave.
Moto sa najlepsie citi na rovnych alebo zakrutenych okreskach. Dialnicne presuny su tiez OK - mam to plexi. Zavodnik to rozhodne nie je a ani lahsi teren jej velmi neslusi. Po 2-3 hodinach si davam prestavku, ale nie je to nic zle. Aj ked - Caponord bol v tomto o nieco lepsi.
So spolujazdcom som este nesiel, ale jeho sedenie je asi komfortne a motorka ma dost sily aj pre dvojicu.
Ulozne priestory su minimalisticke, nadrz nie je kovova a este na nu moc nechcem dat ziadne dodatocne drziaky z istych estetickych dovodov :)
Baterku, ktoru mam od jari 2018, zatial bezudrzbova, na zimu iba odpojim minus pol. Je to LiFePO4 s 6Ah, ale startovaci prud ma asi aj vacsi ako povodna. Je o kus nizsia ako origo, na spravnu vysku su v baleni plastove nozicky.
Shido Lithium LTX20CH-BS / YTX20CH-BS
Ahoj, můžeš mi dát tip na tu lion aku? Na běžné mi to v chladu nestartuje. Jinak ta barva je super.
Opravil bych komentář kolegy níže - tahle není červená, ale málo vídaná oranžová metalíza.
Úložné prostory jsou myslím slušné - na naháče (pokud neporvnáváš s NC 750). Já mám pod sedačkou nářadí, antipich lékárničku, disc lock, náhradní žárovky, pláštěnku, powerbanku se startovacími kabely...
Mi zase příjdou úložné prostory dostačující. Na těch pár drobností, co sebou člověk běžně vozí. Pěkná motorka. Hodně šťastných km kolama důle.
Krásná přeji hodně šťastných kilometrů