Velká motorka pro velký kluky...tak teď už snad jen vyrůst...
Výška jezdce: 183 cm
První dojmy - Vrčí to.. Jede to.. Kroutí se to.. Nebrzdí to..
Motorku bych doporučil pro - Pro mě.
Doplňky na motorce - Nosiče na boční kufry + topcase + kufry givi
Plexi Puig
Zásuvka pod sedlo
Recenze
1.9.2011
Vyhlídnuta...
Obhlídnuta...
Vyzkoušena...
Koupena...
Má toho hodně za sebou a bude to nějaký čas trvat, než z ní zase bude princezna Bandaska...
09.09.2011
Kritéria na novou motorku byla jasná - cestovní pohodlná motorka, se "slušnou" spotřebou a klasickým vzhledem (nemám nic proti moderně, ale asi budu konzerva) a samozřejmě s přijatelnou cenou (bo prašulí není nikdy dostatek). Prozatím se má volba jeví jako správná.
28.10.2011
Letos asi ukončíme sezonu o něco dřív - na Bandasce je hooodně práce.
První postřehy po cca 3.000 km:
+ Pohodlí - široké sedlo, 300 km není utpení, vše jde lehce, jemně a hlavně bez vibrací (viz. předchozí moto)
+ Zátah - plynulý až "sametově" jemný. Někdo tvrdí, že je na velké Bandasce možno i začínat. Ovládání je sice tak jednoduché, že by jej zvládla i moje matka (a to si nedokáže pustit DVD). Navíc špičkový výkon je na úrovni šestek. ALE - výkon "tam" je už od nízkých otáček a není jej třeba nikde dolovat. A zátah, který velká Bandaska má, je na začátečníka dle mého trochu moc. Navíc je to kus motorky a ovládnout tu hmotu nemusí být zrovna jednoduché. Zkrátka jsem rád, že jsem měl nějaký ten mezistupeň.
+ Spotřeba - zatím mám respekt, takže kolem 5,5 l/100 km (klidné tempo - dle tacho 50-60 město, 110-120 okresky, 140 dálnice, občas trochu víc, když to ujede). Mám prostě zatím strach, ale na ten objem a karbec je to super.
- Hmotnost - je to prostě cvalík, takže manipulace je trochu obtížnější a v zatáčkách tě vykráká kde co.
- Nebrzdí...ale to není u Sůzy nic překvapivého
25.2.2012
Zahajujeme novou sezónu po prvním kole oprav - nová nádrž a plasty (originál samozřejmě - jsem konzerva), opravené páčky, blinkry, světla, doplněno pár chbějících dílů, atd + opětovná výměna všech filtrů a náplní... Z neforemné hroudy začíná být zase pěkný klasický bike.
25.4.2013
Máme za sebou něco víc než jednu kompletní sezónu a okolo 13.000 km. Jeli jsme spolu vodou, blátem kamením...navštívili moře jak na severu, tak na jihu od naší domoviny...dovezl mne i před oltář. Je to parťák na cesty k nezaplacením, ačkoliv (nebo možná právě proto), že původní model měl snad ještě hranatý ráfky (jelikož kolo lidstvo vynalezlo až mnohem později) . Ve všech ohledech zastaralá, leč výborně fungující technika.
Pro letošek - pouze omlácené přední světlo nahrazeno jiným (čirá optika) + dokoupeny nosiče na boční kufry a topcase.
Snad ještě přibudou padáky - stylově nějaká pořádná trubka a ne jen silonový klobouček.
25.9.2013
Tak je zase 25. a tím pádem nutná aktualizace - postupná přestavba na cestovní "adventure" stroj. Při výměně rozvodů a napínáků potvrdili +/- nájezd okolo 60.000 km (což jsem nečekal). Na moto přidány držáky kufrů (bazarový Krauser upravený samo domo na malé boční kufry GIVI, horní je GIVI Monolock komplet a nosič je jakási kopie SW Motech). Nainstalována zásuvka pod sedlo, malé plexi (Puig) a pár doplňků pro cestování. Padáky zatím nejsou, což se mi už jednou hodně nevyplatilo. Jinak stále jede, nebrzdí a je těžká. Jo...a to moře na jihu už jsme spolu přeplavali. U nás už to není láska, ale monogamní vztah.
08.05.2017
Můj život jakožto motorkáře byl v útlumu - neboli vyjížděl jsem pouze sporadicky a chybějící kilometry se snažil dohnat rychlostí během těch pár momentů. A s blížícím se narozením prvního potomka jsem dospěl k závěru, že je čas na něco pomalejšího a klidnějšího. Ale zase NCčko ani chopper to nebude.
Prostě plnotučnej bandit .Já mám starýho "kulta" v Sku ...
Tak ať slouží dobře a dlouho
Hezká motorka a zajímavé fotky ať vám to spolu sviští, 10 bodů je málo
BANDIT P...
Pěknej stroj přeji spoustu šťastných km.
dávám 10 bodů
Tak za tu fotku po tom dešti máš za 10b...jinak sem chtěl dat 9,8