PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX 1400 (2002)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník TomyNav
Vloženo 3.7.2016
Aktualizováno 24.11.2020
Zobrazeno 1 771x
HODNOCENÍ PROFILU OD 15 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.1

Popis motorky


Velká, silná, krásná... Kdo jednou zkusil, nechce jinou... Jednou zkusíš, vždycky musíš !!!

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - Je krásně ovladatelná, na svoje rozměry padá do zatáček úplně sama a nádherně se vodí. Je to mašina z časů, kdy se ještě dělali pěkný motorky, pak už začali dostávat agresivní vzhled, všechno úzký a tenký, rychlý už od pohledu. Tohle je ještě krásná, trochu prdelatá dáma která to umí pěkně rozbalit!

Motorku bych doporučil pro - Pro ty co už nesnídají krupicovou kaši a nezapomínají si na motorku brát mozek!

Doplňky na motorce - Suzanka pro sichr vyfasovala padáky od Fehlingu, co kdyby náhodou...

Časem jsem dal za pravdu těm, co mě varovali, že bacha na ně, škrtaj v zatáčkách. Odpovídal jsem,, že tolik nikdy neklopím... Takže padáky " Fehling - tolik nikdy neklopím" jsou odrbaný...





Taky jsem si udělal delší tyčky na zrcátka, protože se standardní délkou jsem viděl tak akorát svoje lokty. Přitom je to motka pro velký kluky, tak nevím...

Změna podsvícení budíků na modrou.



Recenze

6/2016 Najeto pár set, takže žádný velký závěry, ale jinak spokojenost! Pohodlná, záběr od spodu jak blázen!! Super cesťák na dlouhý tratě ale umí se i pěkně rozběhnout!!

10/2016 Tak už mám pár tisíc a je to vážně super stroj! Ta síla nepřestává překvapovat. Maličko oškrtaný hlásiče náklonu na stupačkách mě zatraceně baví )) Nechci se dotknout předchozí CB Seven Fifty, ale tohle je opravdu dvojnásobek všeho co jsem na ní zažil!!!
Každá jízda je zážitek!

4/2017 Majitelé GSX potvrdí, že přední Tokica, ač šestipísty, tak nic moc, takže jsem Suzanku vylepšil pancéřovými hadicemi na předku. Je to trochu lepší, ale musí se s tím při brždění počítat.

5/2017 Byli jsme na okruhu v Mostě. Sůza, ač když se za ní vezme, tak ho pěkně maže, byla tak nějak za brzdu. V plným náklonu před cílovkou, se stupačkou na asfaltu, mě předjížděli mazáci na okruhovkách s větším výkonem a hmotností o pár desítek kilo nižší. Brzdy se rozžhavily a zvadly, gumy rozpatlaly... Je to prostě lokomotiva, ne formule. Ale stálo to za to!




4/2018 Jeden z prvních výletů po výměně nádrže. S bílou barvou vypadá opticky trochu větší






10/2018 Tak už máme třetí sezónu a 10 tisíc společných kiláků. Na gumách už je to trochu vidět, obroušený stupačky a trošku štrejchnutý padáky, to jsem byl na Ještědu až moc odvážnej… Ale dobře to dopadlo, proběhnout jsem se nebyl! Za celou dobu kromě výměny ložisek v kolech a rozetě naprosto bez závad. V rozetě umřelo a ostatní preventivně vyměněny taky když už jsem to měl rozhozený. Je to spolehlivá holka a vrací slušný zacházení a preventivní údržbu.

Na konec sezóny 2018 potíže s motorem. Nepravidelný chod, chcípání a další potíže. Začal jsem výměnou svíček, bezvýsledně... Obrovský montování, rozebírání a hledání, testování všeho, nová vstřikovací lišta, naruby všechno co šlo. Po třech měsících hledání jsem jí odvezl do servisu. Až značkový servis Suzuki po dalších třech měsících hledání a zkoušení náhodou osadil nějaký starý použitý svíce a bylo po závadě... Takže jsem došel ke zjištění, že potom co odešla svíčka, jsem koupil novou sadu, kde jedna ze čtyř byla vadná ! A navíc se mi jí "poštěstilo" osadit i na stejnou stranu motoru, takže se závada chovala pořád stejně. To nenasere, jen to přijde trochu líto...

9/2019 Při 42,5 tis. km vyměněna řetězová sada. Nasazena zlatá D.I.D. 530 X Ring






Zároveň jsem zjistil, že jsem široko daleko asi jediný, kdo sjel přední gumu dřív než zadní... ( nájezd na gumách necelých 13 tisíc )












1/2020 Do nové sezóny jsem koupil nový boty. Opět Michelin PR2, s nájezdem skoro 14 tisíc km jsem spokojen, takže proč to měnit. A s gumama jsem vyměnil i přední brzdový desky, origo už byli K.O.






7/2020 Sůza oslavila pětačtyřicítku !!! Při odpoledním zdolávání Ještědu nájezd jubilejních 45000 km a zároveň 15 tisíc km, co jsem na ní najel osobně

10/2020 Sezóna v podstatě ukončená s nájezdem 46006 km, letošek žádná sláva, najeto asi dva a půl tisíce, bo pičo neni čas...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Vychuchol
Vychuchol napsal 26.05.18 v 07:37 10b.

Velká paráda

jokra75
jokra75 napsal 28.04.18 v 15:30 10b.

Super stroj

DejvGSR
DejvGSR napsal 16.04.18 v 09:53 10b.

Krásný a stále aktuální stroj co má v rámu reaktor. Kámoš ji má (mimochodem také z České Lípy), měl jsem možnost se párkrát pořádně projet a musím uznat, že je to skvělá mašina. Na to jak je vzhledově mohutná se překvapivě dobře řídí. Mašina na celý život.

findejs1310
findejs1310 napsal 06.04.18 v 18:41

Mašina v super stavu
Je to krásná klasika.

libac22
libac22 napsal 04.04.18 v 18:55 10b.

Krásná a opečovávaná

Více komentářů



renocar_prosinec
Objednat reklamu
TOPlist