renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSF 1200 Bandit (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Fešo
Vloženo 5.7.2014
Aktualizováno 25.3.2023
Zobrazeno 856x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 25.03.2023, Uskutečněno: 22.05.2022, Zhlédnuto: 44x


Po spokojenosti s předešlým ročníkem jsem se zaregistroval na další rundu. Tentokrát byl ve výběru jako první velký Versys.
Kawaski Versys 1000.
Motor ze superbiku s posezem cestovního endura, to by mohla být trefa do černého. Obzvláště, když mě loni uchvátil motor Zeda 900. Motorka je teda velká, přehazuji nohu přes sedlo a ouha. Chce to více taekwonda a tak za přihlížení chlapíka od kawy nakopnu zadní sedačku. Po uvelebení se zjišťuji, že mám na ní krátké nohy. Dosáhnu stylem pata, špička, přičemž mě stupačky tlačí v půli lýtek. (Tím samým mě mimochodem nepotěšil i Vstrom 1050.) V kombinaci s hmotností téměř 260kg se pro mě stává manipulace na místě vcelku nepříjemnou a Versys ztrácí body hned na startu. Za jízdy je to ovšem jiná káva. Vodí se skvěle. Výkon motoru 120 koní, paráda, jede jak z praku. Kapotáž krásně chrání nohy a tělo, nicméně plexi štít je nedostatečný. Rozhodně bych ho vyměnil. Škoda, že nemám aspoň o 5cm více, rozhodně byl vážný kandidát a se smutkem ho vyřazuji ze seznamu.
Yamaha Tracer 900.
Tady jsem oproti Versysu hned jako doma. Tracer mi padl jako ulitý. Těším se až protáhnu vychvalovaný tříválec. Jako bývalý majitel Wartburga nemám proti tomuto uspořádání motoru předsudky. Jízda je super, mašina je lehká a obratná, píšu si za jedna. Motor mě taky nezklamal. Jede tak akorát, výkon mi dostačuje až do aleluja. Kapota kryje o něco méně, než Versys, zato štít odvádí svou práci skvěle. Po svezení na Traceru jsem oproti Versysu omládnul o deset let. Sportovní cesťák par exelence. Rozhodně je u mě v top 3. Snad jenom designu nemůžu dát lepší známku, než dvojku. Předchozí verze se mi líbila o něco víc.
Triumph Tiger 900GT.
Po Yamaze přišel na řadu další tříválec. Sedám na Tigera a opět se cítím na první dobrou pevně v kramflecích. Velikostně akorát, pocitově lehká, ovladatelnost na místě super.
Na jízdní vlastnosti nemůžu říci křivého slova, ovšem motor mě trochu zklamal. Pomalý rozhodně není, výkonu má též dost, ale cítím se jak na šestikuli. Krásně se vytáčí se sportovním projevem, ale nějak mi chybí krouťák. Ochrana před větrem jako na Traceru. Nezatracuji ho úplně, ale když si koupím devítikilo, tak si nechci připadat, jako na šestce.
Na další test po třech motorkách už nemám morál, sedám na bandasku a s pocitem dobře strávené neděle jedu domů.
Příští ročník mám v plánu projet motorky, které jsem si obseděl na výstavě. Tiger 1200 GT, jak jsem se na něj posadil, měl jsem pocit, že byl udělanej pro mě. Dále nový Transalp a do třetice všeho CF Moto 800. Snad mi to vyjde.

Hodnocení (2x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Mototest camp 2021

    Protože větší část mého nájezdu začala dělat dovolená, nebo jiný delší výlet, poohlížím se po nástupci bandasky. Přece jenom má už svůj věk a i když jsem ho trochu přizpůsobil na cestování, člověk má chuť vyzkoušet i něc

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 25.03.2023
    Uskutečněno: 20.06.2021


TOPlist