Mašina v pravém slova smyslu. Ikona své doby a i po více jak dvaceti letech budí respekt.
Výška jezdce: 168 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda X 11: Přeci jen kapoty lépe ochrání a naháče si nedovedu představit s kuframa
Suzuki GSF 1200 Bandit: Blackbird se mi líbí víc
První dojmy - Na to jak je robustní se ovládá nejlépe z těch tří motorek které jsem měl. Ve srovnání se Suzuki gsx750f je určitě obratnější a měkčí.O výkonu motoru snad jen to že když zatáhneš za heft dějou se neskutečný věci.Pár kvaltů nahoru a motorka zrychluje a zrychluje a zrychluje jako by nebyl žádný limit.
Doplňky na motorce - Kufry Krauser, černé plexi, jiné horní brýle,street řidítka+Gripy+závaží, pancéřové brzdové hadice, delší plynová lanka (Honda Hornet), držák telefonu
Recenze
Vzhledem ke skutečnosti že 90% času na motorce jezdíme ve dvou jsem hledal moto s větším výkonem a prostorem.Na Blackbirda jsem se díval už dřív,ale přišel mi zbytečně silný a v té době ještě finančně jinde.
Po nedobrovolné rozlučce se Suzuki asi nadešel ten správný čas osedlat tuhle bájnou potvoru.
Takže klasické kolečko.Procházení recenzí, pročítání inzerátů, návštěva několika prodávajících a už se vezu na téhle skvělé červené okufrované Hondici.Jsem maximálně nadšenej po všech stránkách.
Něco ještě letos najezdím a snad mi nadšení vydrží.
Sezóna 2022
Jen takové rychlé shrnutí.Na blekovi už něco odjeto tak můžu trochu hodnotit.
Co se týče motoru není snad co vytknout.Jede to furt,ať sólo nebo ve dvou s naloženýma kuframa.V pohodě se dá při cestovní rychlosti vejít do 6l/100.
Co už ale nepochválím je materiál sedla které klouže a to pořádně.Hlavně spolujezdec sjíždí na řidiče v jednom kuse.
Servis... krom běžných věcí (oleje filtry) odešel stator.Proběhla výměna a rovnou jsem vyměnil i dobíjecí relé.
Trápí mě dozvuky nehody s předešlým strojem a to bolesti v zápěstí při delší jízdě.Obzvlášť při cestování se spolujezdcem je to na hranici únosnosti.Uvažuji o zvýšení řidítek.
Sezóna 2023 (85700)
Začátek roku a hned servis který se protáhl od února do poloviny května.
Největší změnou je předělání na street řidítka a změna barvy.
Dál se pak měnilo postupně vše na co se přišlo.Úpravou prošla hlava motoru kvůli netěsnosti ventilů.Takže dekarbonizace,broušení hlavy a sedel ventilů.Zbytek už byla legrace která nakonec vyšla na 53.000kc.
Řidítka+Gripy,
Horní brýle
Brzdová+spojková hadice pancéřová
Membrány karburátorů
Gufera ventilů.
Těsnění výfuku.
Těsnění napínáku.
Těsnění víka ventilů
Těsnění hlavy.
Těsnění alternátoru
Těsnění víka spojky
Těsnění zapalování
Svíčky
Chladící kapalina
Brzdová kapalina
Rozvody
Řetězová sada
Závaží do řidítek
Sada plynových lanek (Honda Hornet)
Přední + zadní pneu
Brzdové destičky komplet
Olej+filtr.
Spojkové ložisko
Posez se změnil rozhodně k lepšímu.Je teď víc cestovní a hodně se uleví zádům i ramenům obzvlášť při jízdě ve dvou.Jediné co bude ještě potřeba je turistické plexi a přešití sedla.V nové pískové barvě s černými doplňky vypadá fantasticky.., alespoň pro mě.
Ok
Už se těším až ji pořádně vyzkouším.
...Tak bohužel servis dopadl tak že motorka po jedné jízdě opět putuje do servisu akorát už raději jinam.Nejen že zůstala zavzdušněná zadní brzda ale i karburátor škytá a střílí zpět do sání!
... Napodruhé už vše jak má být.Každá jízda s rohlíkem na hubě.
Sezóna 2024 (92.000)
Něco málo jsem opět najezdil.
K mé nelibosti jsem zjistil že při loňském servisu se nevyměnil napínák rozvodového řetězu ale jen samotný řetízek.Takže se opět dost ozývá ?.Motorka by si zasloužila opět poléčit.Přední vidlice a možná i zadní tlumič jsou zralé na opravu a biobordel v benzínu už zase zdárně zakydal karburátory, takže nejlépe opět vyčistit a seřídit.
Jet se s tím zatím dá ale už se mi nechce znova investovat protože času je opravdu málo a výhledově se to ještě zhorší.
Ač jsem si to nikdy nemyslel tak možná nastal čas poslat hondici do světa ?.
Dnes už motorka ,která není moc k vidění. Ta červená barva je moc pěkná a sedí jí
Tak ať ti ta radost a nadšení vydrží
Nádherná elegantná legenda! Aj po rokoch stále budí rešpekt!
Tahle motorka se asi nikdy nekouká
Krásná, design má stále nadčasový, užívej km v sedle.
Když jsem viděl předchozí stroje a roční nájezdy, tak nepochybuji že to byla optimální volba
v této barvě je opravdu krásný a pořád má šmrnc, možná víc než moderní stroje.