Kawasaki W 800
Redakční testy
Články
Technické údaje Kawasaki W 800
2011 2012 2013 2014 2015 2016 2020
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje

V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.

Objem 773 cm3
Výkon 35 kW 34.3 kW 35 kW
Výkon při otáčkách 6000 ot/min 6500 ot/min 6000 ot/min
Točivý moment - 60 Nm 62.9 Nm
Otáčky při max toč.mom. - 2500 ot/min 4800 ot/min
Druh motoru Spalovací
Dvoudobý/čtyřdobý 4
Chlazení Vzduch
Uspořádání válců Řadový
Počet válců 2
Rozvod OHC
Ventilů na válec 4 - 4
Vrtání - 77 mm
Zdvih - 83 mm
Kompresní poměr - 8.4 : 1
Příprava paliva Vstřikování
Startér - Elektrický
Počet rychlostí 5 - 5 - 5
Sekundární převod Řetěz - Řetěz
Typ rámu Trubkový - Dvojitý kolébkový
Materiál rámu ocel - ocel
Zdvih předního odpr. 130 mm - 130 mm - 130 mm
Zdvih zadního odpr. 85 mm 105 mm - 106 mm - 107 mm
Brzdy vpředu kotouč
Rozměr předního kotouče - 300 mm 320 mm
Přední třmen - dvoupístkový
Brzdy vzadu buben kotouč
Přední kolo 19 " - 19 "
Zadní kolo 18 " - 18 "
Rozměr přední pneu - 100/90-M19 100/90-19M/C 57H
Rozměr zadní pneu - 130/80-M18 130/80-18M/C 66H
Rozvor 1450 mm 1465 mm
Úhel hlavy řízení - 27 ° - 27 ° 37 °
Závlek předního kola - 108 mm -
Světlá výška - 125 mm
Výška sedla 790 mm
Suchá hmotnost 216 kg 217 kg -
Pohotovostní hmotnost - 217 kg 221 kg
Objem nádrže 15 l 14 l 15 l
Zrychlení - 5.3 0-100 km/h
Maximální rychlost 170 km/h 160 km/h - 176 km/h
První cena - 239900 Kč
Videa Kawasaki W 800
Témata ve fóru o Kawasaki W 800
Fórum Téma Odpovědí Poslední příspěvek
Založit téma Všechna témata
Pokec Zavazadla 9 29.10.2023 14:39
Poradna W 800/2011 versus model 2022-23 10 6.10.2023 00:25
Silniční cestovní Servisní interval+ pohodlí pro spolujezdce 32 23.9.2023 16:43
Poradna Předejděte problémům 7 6.8.2023 22:31
Naked bike Kawa nebo Enfield 13 14.6.2023 08:13
Japonské Honda H'Ness CB350 18 31.10.2020 06:30
Začínáme Scrambler / cafe racer pro 194 cm a 120 kg 15 12.5.2020 12:40
Hledám, potřebuji Servis Severní Čechy 15 30.3.2020 20:08
Chopper & Cruiser Retro do začátku Kolik investovat 27 13.3.2019 21:35
Naked bike Kawasaki W 800 (650) 3 9.4.2017 14:07
Japonské výměna svíček 4 14.2.2017 11:28
Naked bike zpětná zrcátka 5 3.8.2016 22:20
Výběr motorky Kawasaki W800 vs Triumph Bonneville vs Moto Guzzi 32 3.6.2014 10:52
Hledám, potřebuji Zapůjčení motocyklu na den-CB1100,Z800, bonneville 0 28.3.2013 18:45
Chopper & Cruiser zkušenosti z Kawasaki VN 800 nebo Kawasaki VN 1500 Classic 3 10.3.2012 12:32
Naked bike retro naháč Kawasaki W800 jako poslední motorka 24 4.1.2012 19:45
Skupiny
Uživatelské články
Průměrné hodnocení od 6 uživatelů
Motor
Spojka
9.0/10
Průběh výkonu
9.3/10
Vibrace
7.3/10
Převodovka
9.3/10
Mechanická hlučnost
7.0/10
Zvuk
3.7/10
Spolehlivost
10.0/10
Podvozek
Možnost nastavení
7.3/10
Těsnost tlumičů
9.7/10
Tuhost rámu
7.7/10
Jízda
Sport
5.7/10
Město
9.7/10
Cestování
9.3/10
Zázemí
Ceny náhr. dílů
5.0/10
Ceny servisu
7.0/10
Servisní síť
9.0/10
Dostupnost dílů
9.5/10
Nabídka doplňků
6.7/10
Servisní intervaly
7.3/10
Cestování
Pohodlí jezdce
9.7/10
Pohodlí spolujezdce
9.3/10
Možnosti uchycení zavazadel
5.0/10
Ochrana jezdce cestování
2.7/10
Ochrana spolujezdce
2.7/10
Světla
8.3/10
Celková průměrná známka ze všech oblastí: 7.49
Průměrná spotřeba naměřená našimi uživateli: 4.13 l/100 km. Hodnota založena na údajích od 3 uživatelů.
Kupující kteří dali W 800 přednost
NekoupiliZ důvodu
Royal Enfield Bullet 500 Stejně těžký, ale vibrující jednoválec
Kawasaki W3 650 Nebyla vhodná na trhu, starší model, i když s kick-pákou
Triumph Bonneville T100 Japonec je záruka kvality a predajca Triumph ma svojim prístupom tiež nepresvedčil.
Honda CB 1100 RS V době nákupu nebyla žádná k dispozici, těch 250kg mi přišlo dost.
Triumph Bonneville 900 Zpracování (hodně plastu).
Triumph Thruxton 900 Posed, zpracování (hodně plastu).
Yamaha XSR 700 chladič, 17 kola, design
Kawasaki Z900RS 4 válce, chladič, 17 kola, jako první velkou motorku jsem chtěl něco slabšího
Royal Enfield Continental GT malá servisní síť, nová neodlazená motorka, nejistá spolehlivost
Moto Guzzi V7 Classic válce do stran, menší kola, v základu není centrální stojan
Fantic Caballero Flattrack krátký servisní interval, chladič, nová neodlazená motorka, nejistá spolehlivost.
Royal Enfield Interceptor No, japonec je stále ještě dál, zejména zpracováním
Moto Guzzi V7 Anniversary Ta mě bavila
Triumph Bonneville T100 Svezení mě nepřesvědčilo
Triumph Bonneville 900 Cena
Triumph Thruxton 900 Motorka krásná. Na mě malinko těžší. Váží sice asi jen o 15 kilo více než ta moje ale těžiště u Thruxtona je podstatně víše.
Triumph Bonneville T100 Vždy jsem měl slabost pro Triumphy ale na živo mi tam něco chybělo co nedokáži popsat. Prostě jsme si nesedli.
Aprilia SL 750 Shiver perfektní svezení, ale na mně malá a moc elektroniky.
Kawasaki Versys 650 ABS model 2016 fantastická motorka, už jsem ji téměř koupil, než jsem se svezl na W.
Kawasaki Versys 650 ABS Cestovní moto mám
Kupující místo W 800 koupili raději jinou
JakouZ důvodu
Triumph Bonneville Bobber custom W800 krásná motorka v anglickým stylu , ale čistokrevný angličan mě uhranul víc
Moto Guzzi V7 Special Dražší, asi moc dokonalý :)
Kawasaki Z 550 GT
Triumph Bonneville T100
Yamaha XV 500 pro mě zbytečně drahá na těch pár set km ročně
Yamaha SR 500 cena
Kawasaki W 650 Absence nakopávačky a karburátoru
Triumph Scrambler
Kawasaki Z 650 (veterán) Původně jsem chtěl něco novějšího, ale retro, ale když jsem se na jednu W800 dojel podívat, nepřeskočila tam ta pověstná jiskra, na fotkách se mi líbila víc, než pak ve skutečnosti.
Royal Enfield Bullet Classi C5 Chtěl jsem raději jednoválec (v dětství jsem nalezl zalíbení v jednoválcových anglických veteránech).
Moto Guzzi Griso 850 Královská hřídel...nádhera, ale 35 kW ve dvou?
Moto Guzzi V9 Roamer vypadá jak číza
Moto Guzzi V7 Racer Krásnej motor, ale nesedí mi sedlo a barvy
Moto Guzzi V7 Stone Prodejci nebyli schopni mi nabídnout testovací jízdu a nelíbil se mi výfuk. Protože guzzi je hezčí.
Suzuki GSF 650 Bandit Chtěl jsem novou, ale byla prostě moc drahá (220 000,-). Doufám, že jednou ji budu mít...
Honda CB 1100/EX ani nevím
Ducati GT 1000 nenašel jsem žádnou podle mých požadavků
BMW F 800 ST první stroj v hledáčku, jeho obrázky mám všude,nádhernej zvuk a klasickej design(pproč BMW když se mi líbí retro? Nevim) cena a málo kusů, pohodlí jiný než na BMW
Kawasaki W 650 V době rozhodování byly k mání jen drahý kusy
Kawasaki W 650 už jen se vstřikováním a bez kickstartu
Manuály pro Kawasaki W 800
Ročník Vložil Soubor Velikost Poznámka
Nahrát manuál
2014 Petr59 navod_k_obsluze_w800.pdf 13 MB Nakenovaný český Návod k obsluze
2011 fido.tc kawasaki_w800_servic.pdf 11 MB servisní příručka v angličtině
2011 fido.tc 8028_kawasaki_w800_s.pdf 11 MB bohužel popis v angličtině . Vše pro opravu
Bazar pro Kawasaki W 800 (rss)

TOPlist