Kawasaki W 800
Články
Technické údaje Kawasaki W 800
2011 2012 2013 2014 2015 2016
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje

V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.

Objem 773 cm3
Výkon 35 kW 34.3 kW 35 kW
Výkon při otáčkách 6000 ot/min 6500 ot/min 2500 ot/min 6500 ot/min
Množství oleje -
Točivý moment - 60 Nm
Otáčky při max toč.mom. - 2500 ot/min 6100 ot/min 2500 ot/min
Uspořádání válců Řadový Vidlicový Řadový
Startér - Elektrický
Počet válců 2
Dvoudobý/čtyřdobý 4
Chlazení Vzduch
Vrtání - 77 mm
Zdvih - 83 mm
Kompresní poměr - 8.4 : 1
Rozvod OHC
Ventilů na válec 4 - 4
Příprava paliva Vstřikování
Počet rychlostí 5 - 5 - 5
Sekundární převod Řetěz - Řetěz
Typ rámu Trubkový -
Materiál rámu ocel -
Zdvih předního odpr. 130 mm - 130 mm -
Zdvih zadního odpr. 85 mm 105 mm - 106 mm -
Úhel hlavy řízení - 27 ° - 27 °
Závlek předního kola - 108 mm -
Rozvor 1450 mm 1465 mm
Brzdy vpředu kotouč
Rozměr předního kotouče - 300 mm
Přední třmen -
Brzdy vzadu buben
Přední kolo 19 " -
Zadní kolo 18 " -
Rozměr přední pneu - 100/90-M19
Rozměr zadní pneu - 130/80-M18
Výška sedla 790 mm
Suchá hmotnost 216 kg 217 kg -
Pohotovostní hmotnost - 217 kg
Objem nádrže 15 l 14 l
Rezerva -
Spotřeba -
Zrychlení -
Maximální rychlost 170 km/h 160 km/h -
První cena -
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) -
Poznámka -
Výměna motorového oleje -
Výměna olejového filtru -
Výměna převodového oleje -
Výměna hnacího řemene -
Výměna zapalovací svíčky -
Výměna brzdové kapaliny -
Výměna vložky vzduchového filtru -
Seřízení ventilové vůle -
Motoakce
Videa Kawasaki W 800
Témata ve fóru o Kawasaki W 800
Fórum Téma Odpovědí Poslední příspěvek
Založit téma Všechna témata
Naked bike Kawasaki W 800 (650) 3 9.4.2017 14:07
Japonské výměna svíček 4 14.2.2017 11:28
Naked bike zpětná zrcátka 5 3.8.2016 22:20
Poradna Předejděte problémům 2 17.8.2015 19:51
Pokec Zavazadla 4 15.8.2015 20:56
Výběr motorky Kawasaki W800 vs Triumph Bonneville vs Moto Guzzi 32 3.6.2014 10:52
Hledám, potřebuji Zapůjčení motocyklu na den-CB1100,Z800, bonneville 0 28.3.2013 18:45
Chopper & Cruiser zkušenosti z Kawasaki VN 800 nebo Kawasaki VN 1500 Classic 3 10.3.2012 12:32
Naked bike retro naháč Kawasaki W800 jako poslední motorka 24 4.1.2012 19:45
Skupiny
Uživatelské články
Průměrné hodnocení od 5 uživatelů
Motor
Spojka
9.5/10
Průběh výkonu
9.0/10
Vibrace
8.0/10
Převodovka
9.5/10
Mechanická hlučnost
6.5/10
Zvuk
4.0/10
Spolehlivost
10.0/10
Podvozek
Možnost nastavení
8.0/10
Těsnost tlumičů
9.5/10
Tuhost rámu
8.0/10
Jízda
Sport
6.0/10
Město
9.5/10
Cestování
9.0/10
Zázemí
Ceny náhr. dílů
5.0/10
Ceny servisu
7.0/10
Servisní síť
8.0/10
Dostupnost dílů
9.0/10
Nabídka doplňků
7.0/10
Servisní intervaly
6.0/10
Cestování
Pohodlí jezdce
9.5/10
Pohodlí spolujezdce
9.0/10
Možnosti uchycení zavazadel
5.0/10
Ochrana jezdce cestování
2.5/10
Ochrana spolujezdce
2.5/10
Světla
9.0/10
Celková průměrná známka ze všech oblastí: 7.44
Průměrná spotřeba naměřená našimi uživateli: 4.20 l/100 km. Hodnota založena na údajích od 2 uživatelů.
Kupující kteří dali W 800 přednost
NekoupiliZ důvodu
Triumph Thruxton 900 Motorka krásná. Na mě malinko těžší. Váží sice asi jen o 15 kilo více než ta moje ale těžiště u Thruxtona je podstatně víše.
Triumph Bonneville T100 Vždy jsem měl slabost pro Triumphy ale na živo mi tam něco chybělo co nedokáži popsat. Prostě jsme si nesedli.
Aprilia SL 750 Shiver perfektní svezení, ale na mně malá a moc elektroniky.
Kawasaki Versys 650 ABS model 2016 fantastická motorka, už jsem ji téměř koupil, než jsem se svezl na W.
Kawasaki Versys 650 ABS Cestovní moto mám
Moto Guzzi V7 Classic Kawa mi připadala vzhledem jako klasičtější retro, je i pečlivěji zpracovaná, ale hlavně - MÁ královskou hřídel :-)
Kupující místo W 800 koupili raději jinou
JakouZ důvodu
Yamaha SR 500 cena
Kawasaki W 650 Absence nakopávačky a karburátoru
Triumph Street Scrambler Těžké rozhodování, zvítězil asi vzhled Street Scramblera
Triumph Scrambler
Kawasaki Z 650 (veterán) Původně jsem chtěl něco novějšího, ale retro, ale když jsem se na jednu W800 dojel podívat, nepřeskočila tam ta pověstná jiskra, na fotkách se mi líbila víc, než pak ve skutečnosti.
Royal Enfield Bullet Classi C5 Chtěl jsem raději jednoválec (v dětství jsem nalezl zalíbení v jednoválcových anglických veteránech).
Moto Guzzi Griso 850 Královská hřídel...nádhera, ale 35 kW ve dvou?
Moto Guzzi V9 Roamer vypadá jak číza
Moto Guzzi V7 Racer Krásnej motor, ale nesedí mi sedlo a barvy
Moto Guzzi V7 Stone Prodejci nebyli schopni mi nabídnout testovací jízdu a nelíbil se mi výfuk. Protože guzzi je hezčí.
Triumph Street Twin
Suzuki GSF 650 Bandit Chtěl jsem novou, ale byla prostě moc drahá (220 000,-). Doufám, že jednou ji budu mít...
Honda CB 1100/EX ani nevím
Ducati GT 1000 nenašel jsem žádnou podle mých požadavků
BMW F 800 ST první stroj v hledáčku, jeho obrázky mám všude,nádhernej zvuk a klasickej design(pproč BMW když se mi líbí retro? Nevim) cena a málo kusů, pohodlí jiný než na BMW
Kawasaki W 650 V době rozhodování byly k mání jen drahý kusy
Kawasaki W 650 už jen se vstřikováním a bez kickstartu
Royal Enfield Bullet Electra de-luxe Royal ma lepsi retro vzhlad
Kawasaki Zephyr 550 Vysoká cena vzhledem k uvedeni na trh
Manuály pro Kawasaki W 800
Ročník Vložil Soubor Velikost Poznámka
Nahrát manuál
2014 Petr59 navod_k_obsluze_w800.pdf 13 MB Nakenovaný český Návod k obsluze
Bazar pro Kawasaki W 800 (rss)

TOPlist