
Kawasaki W800
26.04.2011
20.08.2021
21.01.2021
06.11.2020
23.10.2019
08.06.2016
17.01.2012
29.07.2011
14.04.2011
06.10.2010
2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2020 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||||
Objem | 773 cm3 | ||||||
Výkon | 35 kW (47.6 koní) | 34.3 kW (46.6 koní) | 35 kW (47.6 koní) | ||||
Výkon při otáčkách | 6000 ot/min | 6500 ot/min | 6000 ot/min | ||||
Točivý moment | - | 60 Nm | 62.9 Nm | ||||
Otáčky při max toč.mom. | - | 2500 ot/min | 4800 ot/min | ||||
Druh motoru | Spalovací | ||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||||
Chlazení | Vzduch | ||||||
Uspořádání válců | Řadový | ||||||
Počet válců | 2 | ||||||
Rozvod | OHC | ||||||
Ventilů na válec | 4 | - | 4 | ||||
Vrtání | - | 77 mm | |||||
Zdvih | - | 83 mm | |||||
Kompresní poměr | - | 8.4 : 1 | |||||
Příprava paliva | Vstřikování | ||||||
Startér | - | Elektrický | |||||
Počet rychlostí | 5 | - | 5 | - | 5 | ||
Sekundární převod | Řetěz | - | Řetěz | ||||
Typ rámu | Trubkový | - | Dvojitý kolébkový | ||||
Materiál rámu | ocel | - | ocel | ||||
Zdvih předního odpr. | 130 mm | - | 130 mm | - | 130 mm | ||
Zdvih zadního odpr. | 85 mm | 105 mm | - | 106 mm | - | 107 mm | |
Brzdy vpředu | kotouč | ||||||
Rozměr předního kotouče | - | 300 mm | 320 mm | ||||
Přední třmen | - | dvoupístkový | |||||
Brzdy vzadu | buben | kotouč | |||||
Přední kolo | 19 " | - | 19 " | ||||
Zadní kolo | 18 " | - | 18 " | ||||
Rozměr přední pneu | - | 100/90-M19 | 100/90-19M/C 57H | ||||
Rozměr zadní pneu | - | 130/80-M18 | 130/80-18M/C 66H | ||||
Rozvor | 1450 mm | 1465 mm | |||||
Úhel hlavy řízení | - | 27 ° | - | 27 ° | 37 ° | ||
Závlek předního kola | - | 108 mm | - | ||||
Světlá výška | - | 125 mm | |||||
Výška sedla | 790 mm | ||||||
Suchá hmotnost | 216 kg | 217 kg | - | ||||
Pohotovostní hmotnost | - | 217 kg | 221 kg | ||||
Objem nádrže | 15 l | 14 l | 15 l | ||||
Zrychlení | - | 5.3 0-100 km/h | |||||
Maximální rychlost | 170 km/h | 160 km/h | - | 176 km/h | |||
První cena | - | 239900 Kč |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Japonské | Honda H'Ness CB350 | 25 | 17.3.2025 13:28 | ||
Naked bike | Kawasaki W 800 - chiptuning | 6 | 10.3.2025 20:48 | ||
Pokec | Zavazadla | 9 | 29.10.2023 14:39 | ||
Poradna | W 800/2011 versus model 2022-23 | 10 | 6.10.2023 00:25 | ||
Silniční cestovní | Servisní interval+ pohodlí pro spolujezdce | 32 | 23.9.2023 16:43 | ||
Poradna | Předejděte problémům | 7 | 6.8.2023 22:31 | ||
Naked bike | Kawa nebo Enfield | 13 | 14.6.2023 08:13 | ||
Začínáme | Scrambler / cafe racer pro 194 cm a 120 kg | 15 | 12.5.2020 12:40 | ||
Hledám, potřebuji | Servis Severní Čechy | 15 | 30.3.2020 20:08 | ||
Chopper & Cruiser | Retro do začátku Kolik investovat | 27 | 13.3.2019 21:35 | ||
Naked bike | Kawasaki W 800 (650) | 3 | 9.4.2017 14:07 | ||
Japonské | výměna svíček | 4 | 14.2.2017 11:28 | ||
Naked bike | zpětná zrcátka | 5 | 3.8.2016 22:20 | ||
Výběr motorky | Kawasaki W800 vs Triumph Bonneville vs Moto Guzzi | 32 | 3.6.2014 10:52 | ||
Hledám, potřebuji | Zapůjčení motocyklu na den-CB1100,Z800, bonneville | 0 | 28.3.2013 18:45 | ||
Chopper & Cruiser | zkušenosti z Kawasaki VN 800 nebo Kawasaki VN 1500 Classic | 3 | 10.3.2012 12:32 | ||
Naked bike | retro naháč Kawasaki W800 jako poslední motorka | 24 | 4.1.2012 19:45 |
relativně jednoduchá nenáročná motorka klasického designu s dostatečným výkonem.
Kdyby mi někdo před 10 lety řekl, že si někdy koupím Kawasaki W800 asi bych pochyboval o jeho duševn...
W800 je vzhledem retro, motor je ale se vstřikováním, barvou mé provedení trochu připomíná starou do...
Ty pocity se těžko popisují. Sednete, nastartujete bubláka a se slabým ťuknutím tam dáte jedničku a...
Neuvěřitelné charisma. Skvělá ovladatelnost, pohodový pocit, emoce...
Vypadá to jako tradiční motorka, jezdí to jako moderní motorka, zní to jako civilizovaná motorka a s...
Parádní klasika z Japonska. Hodně fortelně zpracovaná.
Nádherné retro na kochací jízdy
Po sportovní motorce která pořád poňoukla abych víc tahal, padla volba na klasika, kterej už nejspíš...
Prostě klasika ! ..tady není co dodat ..
Naprostá změna stylu ježdění Přechod z cendura na poklidný bublák plný chromu.
Prodam zanovni Kawasaki W800 v uplne nove motorce,ma najeto pouze 260.km.Prodej ze zdravotnich duvod...
Klidná, snadno ovladatelná, maximální krouťák od 2500 ot./min. - takže pohodářka
Krása, elegance a požitek z jízdy.
Až na pár moderných vecí retro ako má byť.
Retro motorka , královský hřídel
Vypadá to jako tradiční motorka, jezdí to jako moderní motorka, zní to jako civilizovaná motorka a s...
Krasavice pro radost, budeme si rozumět.
Parádní klasika z Japonska. Hodně fortelně zpracovaná.
relativně jednoduchá nenáročná motorka klasického designu s dostatečným výkonem.
Druhý delší výlet na Wéčku. Úvodní den s cílem dojet na Vršič - 580km. Už z loňska jsem věděl, že ...
Po 6tis km výměna originálních a podle mě nekvalitních pneu Dunlop. Malý nájezd, na mokru velká neji...
Podpěry brašen Fehling pro modely W650 a W800, pasují dobře i na letošní model s využitím dodaného m...
Včera se udělalo počasí akorát na svezení. A ono to doopravdy funguje - celých 70km jsem se přiblble...
Dneska po obědě zavolal pán z Tišnova. Že by se přijel podívat a uvidíme. Přijel, pokecali jsme, pro...
Motor | |
---|---|
Spojka | 9.0/10 |
Průběh výkonu | 9.3/10 |
Vibrace | 7.3/10 |
Převodovka | 9.3/10 |
Mechanická hlučnost | 7.0/10 |
Zvuk | 3.7/10 |
Spolehlivost | 10.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 7.3/10 |
Těsnost tlumičů | 9.7/10 |
Tuhost rámu | 7.7/10 |
Jízda | |
Sport | 5.7/10 |
Město | 9.7/10 |
Cestování | 9.3/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.0/10 |
Ceny servisu | 7.0/10 |
Servisní síť | 9.0/10 |
Dostupnost dílů | 9.5/10 |
Nabídka doplňků | 6.7/10 |
Servisní intervaly | 7.3/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 9.7/10 |
Pohodlí spolujezdce | 9.3/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 5.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 2.7/10 |
Ochrana spolujezdce | 2.7/10 |
Světla | 8.3/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Royal Enfield Bullet 500 | Stejně těžký, ale vibrující jednoválec |
Kawasaki W3 650 | Nebyla vhodná na trhu, starší model, i když s kick-pákou |
Triumph Bonneville T100 | Japonec je záruka kvality a predajca Triumph ma svojim prístupom tiež nepresvedčil. |
Honda CB 1100 RS | V době nákupu nebyla žádná k dispozici, těch 250kg mi přišlo dost. |
Triumph Bonneville 900 | Zpracování (hodně plastu). |
Triumph Thruxton 900 | Posed, zpracování (hodně plastu). |
Yamaha XSR 700 | chladič, 17 kola, design |
Kawasaki Z900RS | 4 válce, chladič, 17 kola, jako první velkou motorku jsem chtěl něco slabšího |
Royal Enfield Continental GT | malá servisní síť, nová neodlazená motorka, nejistá spolehlivost |
Moto Guzzi V7 Classic | válce do stran, menší kola, v základu není centrální stojan |
Fantic Caballero Flattrack | krátký servisní interval, chladič, nová neodlazená motorka, nejistá spolehlivost. |
Royal Enfield Interceptor | No, japonec je stále ještě dál, zejména zpracováním |
Moto Guzzi V7 Anniversary | Ta mě bavila |
Triumph Bonneville T100 | Svezení mě nepřesvědčilo |
Triumph Bonneville 900 | Cena |
Triumph Thruxton 900 | Motorka krásná. Na mě malinko těžší. Váží sice asi jen o 15 kilo více než ta moje ale těžiště u Thruxtona je podstatně víše. |
Triumph Bonneville T100 | Vždy jsem měl slabost pro Triumphy ale na živo mi tam něco chybělo co nedokáži popsat. Prostě jsme si nesedli. |
Aprilia SL 750 Shiver | perfektní svezení, ale na mně malá a moc elektroniky. |
Kawasaki Versys 650 ABS | model 2016 fantastická motorka, už jsem ji téměř koupil, než jsem se svezl na W. |
Kawasaki Versys 650 ABS | Cestovní moto mám |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Kawasaki W 650 | Koupil jsem společně s W650 a porovnával která je pro mne lepší. Volba byla těžká, protože každá měla své pro i proti, tak jsem dal inzeráty a ta která se prodá dříve,půjde dále |
Triumph Bonneville T100 | Viděl jsem u Ševčíka v Olomouci tu černou a nemohl jsem mít obě. |
Royal Enfield Interceptor | Za prvé cena a za druhé Renda mi připadá více šmrncovní. |
Triumph Bonneville Bobber custom | W800 krásná motorka v anglickým stylu , ale čistokrevný angličan mě uhranul víc |
Moto Guzzi V7 Special | Dražší, asi moc dokonalý :) |
Kawasaki Z 550 GT | |
Triumph Bonneville T100 | |
Yamaha XV 500 | pro mě zbytečně drahá na těch pár set km ročně |
Yamaha SR 500 | cena |
Kawasaki W 650 | Absence nakopávačky a karburátoru |
Triumph Scrambler | |
Kawasaki Z 650 (veterán) | Původně jsem chtěl něco novějšího, ale retro, ale když jsem se na jednu W800 dojel podívat, nepřeskočila tam ta pověstná jiskra, na fotkách se mi líbila víc, než pak ve skutečnosti. |
Royal Enfield Bullet Classi C5 | Chtěl jsem raději jednoválec (v dětství jsem nalezl zalíbení v jednoválcových anglických veteránech). |
Moto Guzzi Griso 850 | Královská hřídel...nádhera, ale 35 kW ve dvou? |
Moto Guzzi V9 Roamer | vypadá jak číza |
Moto Guzzi V7 Racer | Krásnej motor, ale nesedí mi sedlo a barvy |
Moto Guzzi V7 Stone | Prodejci nebyli schopni mi nabídnout testovací jízdu a nelíbil se mi výfuk. Protože guzzi je hezčí. |
Suzuki GSF 650 Bandit | Chtěl jsem novou, ale byla prostě moc drahá (220 000,-). Doufám, že jednou ji budu mít... |
Honda CB 1100/EX | ani nevím |
Ducati GT 1000 | nenašel jsem žádnou podle mých požadavků |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2014 | Petr59 | navod_k_obsluze_w800.pdf | 13 MB | Nakenovaný český Návod k obsluze |
2011 | fido.tc | kawasaki_w800_servic.pdf | 11 MB | servisní příručka v angličtině |
2011 | fido.tc | 8028_kawasaki_w800_s.pdf | 11 MB | bohužel popis v angličtině . Vše pro opravu |