Kawasaki doplňuje řadu W800 o standardní klasiku

Loni představené W800 Street a W800 Cafe doplní příští sezónu motorka, po které spousta fanoušků modelů W volala. Street je díky svému posezu takový malý čopřík, Cafe zase jasný retro racer, ale takový ten klasický naháč tady chyběl. Kdo chce nejklasičtější klasiku, může slavit. Nová W800 je tady.

Kapitoly článku

Srdcem motorky zůstává samozřejmě krásný paralelní dvouválec s královskou hřídelí a výkonem naladěným na 48 koní v 6000 otáčkách. Ještě důležitější je asi ale hodnota 63 Nm v 4800 otáčkách, protože po letošním testu W800 Street musíme potvrdit, že jízda na vlně krouticího momentu je moc příjemná. Samozřejmostí je plnění normy Euro 5, protože v zásadě kvůli tomu nové modely vznikaly.

Není zapnut JavaScript. Tento text má být nahrazen přehrávačem.

Oproti předchozí generaci W800 je tady rám svařený z trubek o větším průměru a podobně si polepšila i přední vidlice, které průměr narostl na 41 mm. To ale známe už z loňských novinek, stejně jako použití zadní kotoučové brzdy. Předchozí osmistovka totiž měla ještě buben. Rozdílem oproti verzím Street a Cafe je použití předního kola o průměru 19 palců, které by mělo dodat Wéčku klasičtější pocit při řízení. Díky tomu se také prodloužila stopa z 94 milimetrů na 108.

Další, co odlišuje letošní novinku od jejich sourozenců, je jiné sedlo ve výšce 790 milimetrů a jiná chromová řídítka. To dodá jízdě požadovanou klasickou ergonomii. Klasické je i barevné provedení nebo rozsáhlé použití chromu. Najdete ho na parádních blatnících, zrcátkách, královské hřídeli nebo třeba na velkém logu s písmenem W na nádrži. Tohle provedení má také pořádné kulaté blinkry nebo originální grafiku budíků a potěší i centrální stojan v základu. Trochu se nám nezdá údaj u hmotnosti, protože ta i při přidání takového kusu železa, jakým centrál je, zůstává na 221 provozních kilogramech. Na druhou stranu, u téhle motorky vlastně není rozdíl 5 kilogramů na jednu či druhou stranu příliš podstatný. Tak jako tak to bude parádní klasické svezení.

Není zapnut JavaScript. Tento text má být nahrazen přehrávačem.

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Autor článku obdržel prémii 15 Kč od 5 uživatelů. Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.
Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):
Motokatalog.cz



TOPlist