PROFIL MOTORKY

Kawasaki W 800 (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník SamSidonius
Vloženo 25.3.2016
Aktualizováno 25.3.2017
Zobrazeno 2431x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Nádherné retro na kochací jízdy

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Motomodřice (Modřice) - Známe se delší dobu, maximální spokojenost

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Versys 650 ABS: Cestovní moto mám

První dojmy - Perfektně padne do ruky, motor jde s chutí do otáček, zatím se ale musím krotit díky záběhu

Motorku bych doporučil pro - Pro radost z jízdy pro zralého motorkáře

Doplňky na motorce - Zadní nosič (trubkový)

Recenze

W800 jsem vybral jako druhou motorku k FJR 1300, neřešil jsem tedy výkon a další cestovatelské parametry, je to motorka pro radost.
V garáži nahradila VN 900 Classic, na které jsem absolvoval 7 sezon (56 000 km) bez jakékoliv závady, ale změna je život, tak jsem zamáčkl slzu a motka šla do světa.
Zatím na W800 najeto cca 700 km, plní to, co jsem od motorky očekával. Je to nádhera nejen při jízdě, ale i na pohled.
Zkouším laborovat s mazáním řetězu, na XJ6 jsem používal obligátní spreje (MOTUL), časem ale na určitých místech motorky vznikl nepěkný neodstranitelný nános lepkavé hmoty. Na W800 zkouším dle návodu olej PP90, zatím to nevypadá špatně, tak uvidíme (chce to mazat jen lehce a častěji).
Přidám další postřehy, až najedu více km.

Tak servis po 1000 km absolvován, namontován rovněž zadní nosič Hepco-Becker, docela to k motorce pasuje. Tak snad se již počasí umoudří a bude možno vyrazit na delší výlet...

Po 3 000 km už motor trošku pouštím do otáček, je překvapivě živý vzhledem k papírově menšímu počtu koní. Mazání řetězu olejem se osvědčilo, pouze po přemazání otřu pár kapek na ráfku a jinak v pohodě. Suma sumárum, motorka perfektně plní svůj účel, posez je překvapivě pohodlný, 2 hod jízdy v kuse žádný problém.

Pozitiva:
- jednoznačně design - opravdu pastva pro oči
- příjemný posez, lehce ovladatelná
- vzhledem k relativně nízkému výkonu živý motor
- ideální na kochací jízdy krajinou
- jednoduchá konstrukce (vzduchem chlazený motor, prakticky žádná elektronika)

Negativa
- zásadní nejsou
- na slunci při určitém úhlu nastává odraz paprsků od budíků do helmy
- okolo 3500 ot/min mírné vibrace (pro někoho spíše pozitivum)
- jízda v dešti (vypucovat motorku, naleštit chromy, přemazat řetěz ...tak 2 h práce)

5 000 km: příjemné překvapení na dálnici - při 130 km/h v pohodě, motor si jenom vrní, šlo by jet i rychleji, ale o tom tahle motorka není, průměrná spotřeba do 4l/100 km

12 000: výměna zadní gumy, předek zatím OK, na zimu jsem přešel na 100 oktanový benzín, zdá se mi, že motor běží lépe ve vyšších otáčkách (nad 4000 ot/min). Nadšení z motorky stále trvá, skvěle se doplňuje s velkým cesťákem FJR. Absence výkonu ve srovnání s FJR není problém, W800 dovede jet také velmi svižně, na naše silnice je to až až. Skvělé jsou zejména rozjezdy díky charakteru dvouválce a vhodnému zpřevodování. Bohužel díky emisním normám EU výroba W800 i dalších skvělých motorek končí, škoda...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
-Donar-
-Donar- napsal 01.04.16 v 15:54 10b.

Super stroj

rudirt
rudirt napsal 27.03.16 v 14:30 10b.

Krásná...

Milan1963
Milan1963 napsal 25.03.16 v 12:30 10b.

JirkaMetal
JirkaMetal napsal 25.03.16 v 11:28 10b.

Krásnej kousek gratulejšn

čzťák
čzťák napsal 25.03.16 v 10:53 10b.

Opravdu krásný "motocykl", největší klasika že všech klasik, motor, laufy, lakování, kola. Super!

Více komentářů



TOPlist