PROFIL MOTORKY

Kawasaki W 800 (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Vlastahovo
Vloženo 28.7.2016
Aktualizováno 20.6.2017
Zobrazeno 5001x
HODNOCENÍ PROFILU OD 29 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Neuvěřitelné charisma. Skvělá ovladatelnost, pohodový pocit, emoce...

Motorka koupena od FIRMA:K2 moto (Nová Paka) - Maximální spokojenost. Projel jsem hodně motosalónů a zde to bylo opravdu výborné. Maximální profesionalita zaměstnanců v čele s Karlem Matuškou. Doporučuji!

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Versys 650 ABS: model 2016 fantastická motorka, už jsem ji téměř koupil, než jsem se svezl na W.
Aprilia SL 750 Shiver: perfektní svezení, ale na mně malá a moc elektroniky.

První dojmy - Jede se na ní jako na kole, perfektní ovladatelnost, krásný zátah. Nechtěl jsem ji vrátit.

Motorku bych doporučil pro - pro lidi, kteří si nechtěj nic dokazovat a masírovat ego, že mají to nej, nej a stačí jim opravdové motorkaření a pocit sounáležitosti s motorkou.

Doplňky na motorce - žádné a asi ani nebudou. Je mi líto kazit tu jednoduchost stroje. Uvidíme...

Recenze

Když jsem po letech začal vybírat motorku, samozřejmě jsem potřeboval nutně minimálně litr, nejlépe dvanáctikilo a samozřejmě Evropana, žádnou rejži, jak se píše.Takže jsem se svezl na GS, Exploreru, Versysu 1000 a dalších. Pak jsem si přečetl pár dlouhodobých testů na 50000 km v Motocyklu a hle, slavné GS - rozsypaná převodovka a vím i přímo z BMW servisu, že to není ojedinělé, KTM 1190 Adventure - mraky poruch elektroniky asi skoro za 50000,-, Multistrada radši nemluvit. Potom test japonců a rejže asi není špatná. Poruchy úplně marginální, nebo žádné. Potom jsem viděl v Autosalonu test Kawasaki 650 Versys, nový model a Sršeň z něj byl nadšený. Zamyslel jsem se a říkám si, ty vole, 70 koní na 200 kg váhy, to je výkon, který když využiješ naplno, bude naprosto dostačující. Aby jsi měl dvanáctikilo a uměl na něm jezdit akorát rovně je k ničemu. Tak jsem se šel na předváděčce svést a byl úplně nadšený. Konečně bylo vybráno.
V Českém Šternberku se 4.6. konal Green days, nedaleko máme chatu, říkám rodině, pojďte se tam podívat, ukážu vám, co jsem vybral. Přišli jsme a syn s manželkou říkají, podívej se, to je pěkná motorka a ukazovali na nějaký starý krám, mrknul jsem okem asi na vteřinu a jen jsem zamumlal, hm a šel dál.
Versys byl krásný v oranžové a tak bylo rozhodnuto.
Po pár dnech jsem neměl, co dělat a tak, že se na netu kouknu, co mi to vůbec ukazovali. První jsem si přečetl recenci na Motohousu a Somík, který vždy vše poměrně tvrdě zkritizuje, byl úplně nadšený. Potom kouknu na motorcycleslesnews.com a tam plný počet hvězdiček a nadšení a další recenze na motorkářích.cz, samé nadšení. Říkám si, to si dělají prdel, co to všichni píšou. Nedalo mi to a objednal jsem se na zkušební jízdu. Už po cestě do prodejny si říkám, ty vole, vykašli se na to, neztrácej čas a jdi dělat něco užitečného. Ale když už jsem byl na cestě, tak jsem tam dojel. Člověk, který mi jí půjčoval se ptá, na jak dlouho to chcete? Tak odpovím, že maximálně za 20 minut budu zpátky. A pak jsem vyjel. Ujedu pár stovek metrů a pocit neuvěřitelný. Dvě hodiny jsem jezdil s úsměvem kolem hlavy a pocity nádherné. Když jsem přijel domů, manželka říká, tobě se to líbilo, viď? Jak to víš, ptám se a ona odpoví, že se směju jako pako. Pár dní jsem přemýšlel a říkal jsi, bylo to fakt skvělé, ale na to nemáš koule, dát takový balík peněz za takovou motorku. A proč ne, svezení fantastické, pocity fenomenální, jdi do toho. Když jsem přijel do prodejny, pan Matuška hlásí, tak už jdete konečně pro toho Versyse? Ne, beru si to Wéčko. Pan Matuška vyvalil oči a šli jsme na to. Abych to zkrátil, dnes je miláček na první garančce po 1000 km, nadšení čím dál větší a už se těším na další kilometry. Zajíždím si v klídečku, nejprve pořádně prohřát do 2000 otáček, prvních 500 km 2500-3000 otáček, hodně brzdit motorem, aby si vše sedlo, potom občas na 4000, po 800 km párkrát opatrně k 5000 a po garančce to zkusím i k těm 6000. Dám si s tím práci a budu zajíždět s rozumem aspoň do 3-4000 km. Není kam spěchat a stejně to není motorka na závodění. Ale když je potřeba, zatáhne jak kráva a ty zatáčky, nádhera. Miluji ji a další poznatky přidám časem. Akorát manželka začíná nadávat, že nejsem moc doma, tak snad to ustojíme. Možná mě časem přestane bavit, ale to charisma, ty pohledy všude, kde zastavím jsou okouzlující.
2017
V nové sezóně už jsem pár dní najezdil a mé nadšení je čím dál větší s tím, jak se s motorkou sžívám. Když za to člověk vezme, tak jede parádně i v zatáčkách se dá krásně klopit a Dubou si užívám.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Bud
Bud napsal 15.08.19 v 21:26 10b.

Dobře jsi udělal. Vidím, že tě stále baví...

pps2
pps2 napsal 30.12.18 v 16:40 10b.

Koupil jsem jí na pomalu ale jistě stárnoucí kolena taky letos na jaře mírně jetou (7100 km, r.v2015) a ani nevím jak nakroutil do podzimu na ní přes 12k km
Stala se z toho až mírná závislost a kdykoli i teď v zimě lezu dolů do dílny kolem ní tlemím se jak pako ..
Docela si nadávám, že jsem to neudělal dřív když se dala koupit nová a já byl o fous mladší.

lekvii
lekvii napsal 21.12.18 v 20:14 9b.

ot810
ot810 napsal 20.06.17 v 20:23 10b.

Zdar.
Mám ji taky doma a je to tak jak říkáš , zkrátka paráda,jen jsem na ni doplnil malý plexisklo a nosič aby bylo kam co dát.
Přeju moc krásných kilometů bez závad. Já mám ročník 2011.

rudirt
rudirt napsal 20.06.17 v 19:47 10b.

To není hodnocení motorky, to je vyznání lásky!
Gratuluji, povedený kousek! Jasných 10 b.

Více komentářů



TOPlist