globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawasaki W800 vs Triumph Bonneville vs Moto Guzzi
Zdravím všechny zúčastněné a dovoluji si zahájit diskusi na téma retro-mašiny. V současné době prožívá tento styl jakousi renesanci a myslím si, že v nabídce všech světových výrobců bude za nedlouho alespoň jedna taková motorka.

Co si myslíte o těchto strojích, mají dnešnímu "rozmazlenému" motorkáři vůbec co nabídnout? Koupili byste si někdy takový stroj i na něco jiného než jen kochací jízdu krajinou? Nebo raději dáváte přednost veteránům? Není retro zbytečný luxus?

V současné době se u nás na trhu prodávají (nové) de facto jen 3 retromotorky: Kawasaki W800, Triumph Bonneville a Moto Guzzi V7. Pokud někdo vlastní/má zkušenosti s něčím obdobným, sem s tím.

Za sebe můžu říct, že se mi retromašiny dost líbí, a to jsem mlaďoch. Pro mě osobně ztělesňují to, co si představím, když se řekne motorka. Určitě bych se nebránil, kdybych na něčem takovém mohl jezdit.
Anketa: Jakou retromašinu byste si koupili?
Kawasaki W800
40%
40
Triumph Bonneville
41%
41
Moto Guzzi V7
14%
14
Jinou
4%
4
Žádnou
1%
1
Předchozí
1 2
Následující

Kawasaki W800 vs Triumph Bonneville vs Moto Guzzi

16.8.2012 v 13:53 | Nahoru | #1
za me tohle


Naposledy editováno 17.08.2012 17:11:38

Kawasaki W800 vs Triumph Bonneville vs Moto Guzzi

16.8.2012 v 14:04 | Nahoru | #2
Já mám pěkně prosím zkušenost se všemi. A koupil jsem si V7. A vzhledem k tomu, že jsem neobyčejně moudrý je jasné, že je z nich nejlepší . Jízda na Triumphu je naprosto stejná jako na jakékoli moderní motorce, jako retro opravdu jenom vypadá. Guzzi taky zatáčí a brzdí, ale má to toho ducha starých časů (to mají konec konců všechny Guzzi...). Kawa je podle mě nejkrásnější, zvlášť ta černá se zlatými koly . Ale vůbec nejede. Tedy Guzzi taky není samozřejmě žádnej trhač asfaltu, ale proti Kawě to letí. Pokud se chceš vážně jenom kochat, tak to samozřejmě nevadí.

Kawasaki W800 vs Triumph Bonneville vs Moto Guzzi

16.8.2012 v 14:04 | Nahoru | #3
jel jsem na Triumphu i na Kawě a oboje SUPER !! , nechtěl bych to jako jedinou motorku ale jako druhou 100% !
Takhle pěkně na neděli když je krásně šup s tím ven a jsem pán !!
Jen ten zvuk u W800 by to chtělo poladit .. otevřít laufy a pecka ..
To jsou uplně jiné zážitky jak na tuctovkách, člověka to pohltí a vrátí někam dozadu přitom všechno krásně funguje ... prostě I LIKE IT !!!

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki W800 vs Triumph Bonneville vs Moto Guzzi

16.8.2012 v 14:26 | Nahoru | #4
U Triumphu je tu ještě Thruxton a Scrambler. A taky se za retro dá považovat třeba Enfield nebo Ural

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki W800 vs Triumph Bonneville vs Moto Guzzi

16.8.2012 v 14:28 | Nahoru | #5
Horten - super :) Takže Triumph je jenom taková náhražka? Kawa je přecijenom větší mašina než Guzzi a někde jsem četl, že i Kawa je docela živá, ikdyž samozřejmě v této kategorii se na výkon nehraje.

Toho zvuku u W800 je škoda, ale myslím, že stejným neduhem trpí i Triumph, u Guzzi si nejsem jistý, tam ten zvuk je myslím o trošičku lepší.

Jak je to s dílenským zpracováním? Je nějaký z těchto 3 výrobců vyloženě horší než ostatní, nebo je to srovnatelné?

Edit: díky za doplnění dalších modelů Když vidím ten Ural tak mi to přijde jako kříženec BMW, předválečných ČZ (černý barva, bílé linky) a péráka (uchycení zadních teleskopů), pěkné.

Naposledy editováno 16.08.2012 14:33:29

Kawasaki W800 vs Triumph Bonneville vs Moto Guzzi

16.8.2012 v 14:36 | Nahoru | #6
Já bych chtěl W800, třeba si ji za pár let pořídím.. Na nic si nehraje, rozvod královskou hřídeli, prostě nádhera. Myslím že zcela uspokojí požadavky každého "vyzrálého" motorkáře.

(reakce na) Kawasaki W800 vs Triumph Bonneville vs Moto Guzzi

16.8.2012 v 14:50 | Nahoru | #7

čzťák píše: Horten - super :) Takže Triumph je jenom taková náhražka? Kawa je přecijenom větší mašina než Guzzi a někde jsem četl, že i Kawa je docela živá, ikdyž samozřejmě v této kategorii se na výkon nehraje.

Toho zvuku u W800 je škoda, ale myslím, že stejným neduhem trpí i Triumph, u Guzzi si nejsem jistý, tam ten zvuk je myslím o trošičku lepší.

Jak je to s dílenským zpracováním? Je nějaký z těchto 3 výrobců vyloženě horší než ostatní, nebo je to srovnatelné?

Edit: díky za doplnění dalších modelů Když vidím ten Ural tak mi to přijde jako kříženec BMW, předválečných ČZ (černý barva, bílé linky) a péráka (uchycení zadních teleskopů), pěkné.



Všechny tyhle motorky jsou jenom náhražka. Kdyby moje V7 fungovala jako originální V7, tak už jsem mrtvej...Ohledně velikosti se pleteš, Kawa je menší než Guzzi...

Kawasaki W800 vs Triumph Bonneville vs Moto Guzzi

16.8.2012 v 14:58 | Nahoru | #8
čistě nezaujatě Ducati GT100

Kawasaki W800 vs Triumph Bonneville vs Moto Guzzi

16.8.2012 v 16:06 | Nahoru | #9
Já si to tu jen ochčiju,abych si měl na noční co počíst. Mě osobně se líběj všechny, ale volil bych asi Kawu. Ještě se mi líbí Triumph Thunderbird Sport.

Kawasaki W800 vs Triumph Bonneville vs Moto Guzzi

16.8.2012 v 16:29 | Nahoru | #10
Jsou to hezké stroje, o tom žádná. Ale pokud bych chtěl zažít pocit jako na staré motorce tak si koupím starou motorku, protože to ti retro nedá.

Kawasaki W800 vs Triumph Bonneville vs Moto Guzzi

16.8.2012 v 16:54 | Nahoru | #11
já vybíral nedávno. Půjčil jsem si všechny tři postupně od prodejců, každou cca na 2 hod.
Bonneville - nejlepší svezení, nejsilnější motor, jede jak po kolejích, brzdí ale retro to až tak moc není (trochu víc plastu a trochu neosobní...Ve srovnání s těma dalšíma, jinak pěkná)
V7- charizma, obratná, čiperná, ale pro mně (188 cm) se zdála malá. Nemoh jsem se naní nějek poskládat.
Kawa- Pro mne nejpovedenější co se týče retro vizáže,de hezky odspoda,hezky se vodí, ale na Boníka nemá, hezky propracovaná, pohodový svezení, vše až na horní krytku král. hřídele je fakt kovový, jen dost udušená, tichá, pocitově největší.
Všechny budou dobrou volbou jen záleží co preferuješ. Pokud za to budeš muset občas vzít, jezdit delší trasy ve dvou a echt retro vzhled a zpracování není pro tebe až tak důložitý vem Boníka. Jestli chceš charizma, zvuk,jezdíš víc městem a si menší postavy pak vem V7.
Jestli tě baví koukat na starý stroje, chceš se kochat a tiše brouzdat krajinou, vem Kawu.
Žádná volba není špatná. Jen se připrav na na rychlý soudy, že jediná "klasika" z těch tří je jedině Triumph. Pak je dobrý vědět, že tenhle Bonneville dělá jiná firma (původní Triumph skrachoval) a vyrábí se na Thaivanu. Tím se nechci nikoho dotknout, je to fajn motorka.
Já si nakonec koupil jetou W650 a jsem max. spokojenej

2 reakcí na tento příspěvek Kawasaki W800 vs Triumph Bonneville vs Moto Guzzi

16.8.2012 v 17:37 | Nahoru | #12
Nejlepší retro z těhle všech je triumph bonneville 650, co se vyráběl ještě v době, co kawa, nebo guzzi dělaly maximálně tříkolky pro děti. nakopávačka, 4 kvalty, všude bubnový brzdy...nebo max bonneville 700 z přelomu 60. a 70. let, ten už měl ale 5 kvaltů a i možná kotoučovku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki W800 vs Triumph Bonneville vs Moto Guzzi

16.8.2012 v 17:48 | Nahoru | #13

Hofner píše: Nejlepší retro z těhle všech je triumph bonneville 650, co se vyráběl ještě v době, co kawa, nebo guzzi dělaly maximálně tříkolky pro děti. nakopávačka, 4 kvalty, všude bubnový brzdy...nebo max bonneville 700 z přelomu 60. a 70. let, ten už měl ale 5 kvaltů a i možná kotoučovku.



Tak ted jsi me moc pobavil Pouzij pro sve vlastni dobro internet a zjisti si prosim neco malo o Moto Guzzi...

(reakce na) Kawasaki W800 vs Triumph Bonneville vs Moto Guzzi

16.8.2012 v 17:55 | Nahoru | #14

Hofner píše: Nejlepší retro z těhle všech je triumph bonneville 650, co se vyráběl ještě v době, co kawa, nebo guzzi dělaly maximálně tříkolky pro děti. nakopávačka, 4 kvalty, všude bubnový brzdy...nebo max bonneville 700 z přelomu 60. a 70. let, ten už měl ale 5 kvaltů a i možná kotoučovku.


Myslíš tu Guzzi, která je tady od roku 1921 a zakladatelé dělali motorky ještě dávno před tímto rokem? Tu stejnou Guzzi, která měla první sériovou motorku s odpruženým zadním kolem? Tu Guzzi, která jako první postavila ve své fabrice aerodynamický tunel?

Kawasaki W800 vs Triumph Bonneville vs Moto Guzzi

16.8.2012 v 19:12 | Nahoru | #15
Mít prachy, tak si počkám na CB1100

(reakce na) Kawasaki W800 vs Triumph Bonneville vs Moto Guzzi

16.8.2012 v 19:14 | Nahoru | #16

Horten píše: Tak ted jsi me moc pobavil Pouzij pro sve vlastni dobro internet a zjisti si prosim neco malo o Moto Guzzi...



Sorry

Kawasaki W800 vs Triumph Bonneville vs Moto Guzzi

16.8.2012 v 19:36 | Nahoru | #17
V7 je asi jedina moto od guzzi co se me opravdu libi,ale jak zde bylo receno kdyz retro tak opravdu starou moto a ne nahrazku

Kawasaki W800 vs Triumph Bonneville vs Moto Guzzi

16.8.2012 v 21:15 | Nahoru | #18
V7 je překapotovaná nevada, breva apod. malinko se teď vrtám v nevadě a šílenejší věc na opravu jsem neviděl, cokoli je potřeba opravit znamená rozebrání podstatné části motorky. racer to má možná trochu lepší , ale kvůli výměně vzduch. filtru muset odšroubovat motor z rámu?? o převodovce se nechci ani zmiňovat, a to jsem fanda guzzi. když retro tak ducati sport 1000

Kawasaki W800 vs Triumph Bonneville vs Moto Guzzi

17.8.2012 v 19:15 | Nahoru | #19
dovoluju si oponovat - Enfield není retro .... Pokud by měl splnovat podmínku retro - musel by se přestat vyrábět - projít modernizací a po letech se opět vrátit k retro výrobě ... a to teda není - u Enfieldu pouze ve 47 zapoměli zavést vývojovou kancelář a jedou to už pár desítek let na stejném pásu a furt ručně ....

.- upřímě řečeno - nějaké zkušenosti s tímhe strojem už mám a - spokojenost ...

- ale nečekete vod něj zázraky - koncepce výroby stará 60 let nemůže uspokojit zhýčkané motorkáře dneška .... jízda je pěkná - to jo .. každej se vohlídne - to jo ... ale

nejede to , nebrzdí to , neklopí to , klepe se to ,netáhne to , teče z toho volej , každou chvíli z toho něco upadne

na druhou stranu - silnice - nebo pole - všechno jedno .... nestíhám po silnici ? tak je tady zkratka lesem .... startér ? neznám ... našlapuju frajersky pákou .... řazení ? jo - mám - jedničku a pětku - nic mezi ...

prostě - retro ano - určitě - ale jak pro koho - většinou si to pořídí - kdo nechce bejt ve stádě majitelů japonskejch motorek - a je jedno pod jakou značkou ..

Kawasaki W800 vs Triumph Bonneville vs Moto Guzzi

18.8.2012 v 19:59 | Nahoru | #20
Jezdím na starším japonci rok 98' Minulý týden jsem se projel na své staré Jawce 250 rok 68' a rozdíl je strašlivý...
Podvozek, jako by měl vypuštěná kola, padá do zatáček, houpe se to, nebrzdí, jak zatáhnu za přední brzdu dvěmi prsty, jak jsem zvyklý, tak nachvilku nic, pak se předek zhoupne dolů, ponoří se a jakoby zkroutí vidlice do boku,a začne zpomalovat...
Vibrace přenášené do řídítek mají takovou divnou frekvenci, že jsem po 20ti minutách měl v pravém zápěstí a dlani takové "mravenčení", že jsem neměl vůbec cit pro brždění...
A co jsem tím chtěl naznačit?
O tohle všechno s retro motorkou příjdeš, je to většinou (až na vyjímky) moderní technika, která jede, brzdí a je pohodlná s přidanou hodnotou vzpomínek na krásu starých mašin s dvěmi chromovanými laufy a krásnými vyplétanými koly...
Jasně, opravdu staré motorky, jsou o něčem jiným

(reakce na) Kawasaki W800 vs Triumph Bonneville vs Moto Guzzi

18.8.2012 v 22:27 | Nahoru | #21

Dr.Houba píše: U Triumphu je tu ještě Thruxton a Scrambler. A taky se za retro dá považovat třeba Enfield nebo Ural



Tak tak, jestli preziju sporty, tak su jednou koupim thruxtona a budu na nem vozit vnoucata

Kawasaki W800 vs Triumph Bonneville vs Moto Guzzi

19.8.2012 v 09:27 | Nahoru | #22

Kawasaki W800 vs Triumph Bonneville vs Moto Guzzi

21.8.2012 v 13:45 | Nahoru | #23
Tak se zdá, že příští rok zčeří vody retro ještě Honda CB1100, pěkný kousek. Ale mám strach, že bude za astronomickou cenu...

Jinak u mě to asi zatím vyhrává W800? Nevíte, jaké barevné varianty se chystají na další sezonu?

Mám ČZ 175/450 v původním stavu, zatím rozebranou, ale pomalu si ji složím. Takže to pravé retro doma mám, jenom se nemůžu zbavit pocitu nespolehlivosti... No a tím, že tam dám VAPE, tu motorku zku.vím, to si rovnou můžu koupit retro.

Kawasaki W800 vs Triumph Bonneville vs Moto Guzzi

22.8.2012 v 18:34 | Nahoru | #24
chtěl jsem retro kafe, takže když pominu možnost postavit ho na základě čehokoli, tak přicházel v úvahu jen sport 1000/S a Thruxton. oboje jsem vyzkoušel a došel k závěru, že pokud je pro mne aktuálně důvod pro kafáče, zpomalení, tak padal v úvahu pouze Thruxton.

na MG ani w800 jsem nejel, celkem i souhlasím s výtkama, že w800 je "originál" víc než "originál" od triumphu (buben, hřídel pěkně na boku, etc.), ale mě se prostě víc líbí trumpeta, tak jsem si jí koupil a vážně nelituji.. origo laufy jsou to nejtišší co jsem kdy řídil, takže arrow byla nezbytnost, zvuk je příjemný, dole jede výrazně lépe a nahoře taky.

jinak brzdy v porovnání se sportovní mašinou jsou bída, ale v porovnání s tím co napodobuje jsou asi úžasný :)

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki W800 vs Triumph Bonneville vs Moto Guzzi

24.8.2012 v 07:30 | Nahoru | #25
pRst - super Triumph Thruxton, vážně se mi líbí. Akorát se mi zdá, že podle W800 má takový více sportovní posez a taky ta cena je trošku někde jinde. Ale jinak krásná mašina

Jaké má Thruxton dílenské zpracování? Je také všechno plechové s minimem plastů?

Kawasaki W800 vs Triumph Bonneville vs Moto Guzzi

24.8.2012 v 09:43 | Nahoru | #26
Plasty tam bohužel nějaké jsou. A pokud jde o zpracování, není Triumph žádnej zázrak, v tomto ohledu je Guzzi i Kawa lepší.

U mě dlouhou dobu vyhrávala W 650/800, ta má vše poctivé, kovové. Snad kromě krytu soukolí pohonu vačkového hřídele a pár drobností. Do té doby, než jsem s ní měl tu čest naživo. Kdyby jen nejela (on ten Triumph taky není zrovna divočák), dalo by se to skousnout, ale ten její projev je naprosto o ničem, takovej sterilní, asi jako jet na skútru...

V retrech u mně vede Ducati Classic, byť je to nejvíc plasťák...

Naposledy editováno 24.08.2012 09:46:39

(reakce na) Kawasaki W800 vs Triumph Bonneville vs Moto Guzzi

27.8.2012 v 21:54 | Nahoru | #27
čzťák> cenově je to všechno +/- stejné, jen v7 racer je o něco dražší.

sice jsem starší w650/800 zblízka neviděl, ale celkem i věřím, že zpracování může být lepší, ale potvrdit to nemohu, stejně jako srovnat stejně starou MG.

jinak současný bonnie má plastové blatníky, podsedláky a blinkry.. jinak už krom nádrže asi není co zplastovat :)) zpracování by určitě mohlo být lepší, člověk se občas diví proč je tajdle kousek ryšavého pozinku, když to mohlo být z nerezu atp. ale to je jen pár drobností, ale možná na tohle téma může napsat někdo kdo má staršího classica než je ten můj.

Kawasaki W800 vs Triumph Bonneville vs Moto Guzzi

28.8.2012 v 09:45 | Nahoru | #28
 
Ačkoli mi z toho velkýho japonskýho kvarteta (v abecedním pořadí Honda, Kawasaki, Suzuki a Yamaha) říká zrovna ta Kawa nejmíň, tak tady v případě retromašiny bych bral právě tu W800, případně starší karbecovou verzi W650.

Seděl jsem na tom, jel jsem na tom, je to krásně poctivě udělaná neošizená mašina s výborným dílenským zpracováním. Zvuk výfuku je sice možná až moc zatlumený (bohužel nebo bohudíky - jak pro koho), ale má to obrovskej kochací potenciál, a je to stroj ze všech "nejklasičtější".
A bude pořád stejně krásnej i za 20, 30 nebo 50 let.

Naposledy editováno 28.08.2012 09:46:37

Kawasaki W800 vs Triumph Bonneville vs Moto Guzzi

11.9.2012 v 09:18 | Nahoru | #29

Kawasaki W800 vs Triumph Bonneville vs Moto Guzzi

2.6.2014 v 14:52 | Nahoru | #30
Po dvouletém váhání mám 10 dní v garáži novou W800, jako druhá v pořadí ve výběru byla Guzzina V7. Mám najeto cca 500 km a konstatuji, že je na tom lepší svezení, než jsem očekával. Vynikající posez, výška dvojsedla a postavení stupaček pro mne akorát, po v kuse najetých 250 km jsem slezl a neměl pocit, že jsem před tím seděl na motorce. Dle rady výrobce zajíždím, takže netočím nad 4000 otáček, ale už teď má mašina krásnej záběr skoro z volnoběhu. Nižší výkon motoru je kompenzován vyšším krouťákem při nízkejch otáčkách, takže zřejmě bude v souvislosti s malou váhou motorky i přes velkou váhu jezdce dostatečný. Vytkl bych jí jen ty vejfuky, asi je časem čeká výměna za otevřenější, byť vzhledem k občasným cestám do Němec homologované a tudíž drahé



Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Guzzi V-Twin Boost Moto Guzzi V7 Classic Ládis74 4 25.2.2024 v 10:22 ziakoo
Triumph Classics [1 ... 4, 5] Triumph Thruxton 900, Triumph Bonneville 800, Triump... WildOne 136 15.11.2023 v 09:41 Rachus
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr
Kawa nebo Enfield Kawasaki W 650, Kawasaki W 800 sekáčmagor 13 14.6.2023 v 08:13 lbyp
Bzučí při brzdění přední brzdou [1, 2, 3] Triumph Bonneville 900, Triumph Bonneville T100, Tri... vyletnik 66 11.6.2023 v 16:49 jindr


TOPlist