
Jawa 250/353 kývačka (1960)
09.05.2003
1954 | 1959 | |
---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||
Objem | 248.5 cm3 | |
Výkon | 6.6 kW | 8.8 kW |
Výkon při otáčkách | 4500 ot/min | 4750 ot/min |
Otáčky při max toč.mom. | - | 3750 ot/min |
Druh motoru | Spalovací | |
Dvoudobý/čtyřdobý | 2 | |
Chlazení | - | Vzduch |
Uspořádání válců | - | Stojatý |
Počet válců | - | 1 |
Rozvod | - | Píst |
Vrtání | 58 mm | 65 mm |
Zdvih | 65 mm | 75 mm |
Kompresní poměr | - | 6.8 : 1 |
Příprava paliva | - | Karburátor |
Startér | - | Nožní |
Počet rychlostí | 4 | |
Sekundární převod | - | Řetěz |
Typ rámu | - | Trubkový |
Materiál rámu | - | ocel |
Zdvih předního odpr. | - | 130 mm |
Zdvih zadního odpr. | - | 100 mm |
Brzdy vpředu | - | buben |
Brzdy vzadu | - | buben |
Přední kolo | - | 16 " |
Zadní kolo | - | 16 " |
Rozměr přední pneu | - | 3.00 x 16 |
Rozměr zadní pneu | - | 3.25 x 16 |
Rozvor | - | 1318 mm |
Úhel hlavy řízení | - | 28 ° |
Závlek předního kola | - | 74 mm |
Výška sedla | - | 780 mm |
Suchá hmotnost | - | 132 kg |
Pohotovostní hmotnost | 135 kg | 142 kg |
Objem nádrže | 13 l | |
Rezerva | - | 1 l |
Spotřeba | - | 3.2 l/100 km |
Maximální rychlost | 110 km/h | 105 km/h |
Poznámka | model 353.01 půlbuben -mezityp | - |
Od Adidas007JawaCz(1961)
Od Adidas007JawaCz(1961)
Od Adidas007JawaCz(1961)
Od Adidas007JawaCz(1961)
Od Adidas007JawaCz(1961)
Od Adidas007JawaCz(1961)
Od Adidas007JawaCz(1961)
Od Adidas007JawaCz(1961)
Od CadLubeen(1961)
Od Adidas007JawaCz(1961)
Od Adidas007JawaCz(1961)
Od Adidas007JawaCz(1961)
Od Adidas007JawaCz(1961)
Od HAKI250(1960)
Od HAKI250(1960)
Od HAKI250(1960)
Od HAKI250(1960)
Od Vito46(1959)
Od boš-trener(1956)
Od Firepilot(1956)
Od Firepilot(1956)
Od houbar12345(1955)
Od Gugun(1955)
JAWA 250/353
Renovace hotova :)
JAWA 250/353 Kompletní renovace
Konečeně první start po kompletní Renova...
Když je všude ten virus tak je aspoň čas...
jawa trip 2019
Jawa výlet po Rakousku a Německu
Na Jawách do Benátek
Zajížděni po komplet GO JAWA 250/353
JAWA 250/353 1958
RetroMotoGang - kolem čáry 2016
Habrovanské otevírání šoupátek 2018
2T - klip Mletého Standardu
Jawa 250/353 bez tlumiče výfuku
13.rallye historických vozidel - Lázně S...
1. ročník srazu veteránů historických vo...
Započaté renovace JAWA ČZ
Od kolébky k heftům
Spanilá jízda veteránů z Habrovan 2016 v...
Retro Moto Gang - Jizerky 2016
Spanillá jízda veteránů v Habrovanech 20...
Slovinsko 2013 - Jawa 250ccm
Alpy - Grossglockner - Triglavsky NP - J...
Fotogalerie z otevírání šoupátek - Habro...
Otevírání šoupátek - Habrovany 8.5.2015
Jawatrip
jawa 250 kývačka sidecar+PAV
Start okružní jízdy veteránů v Habrovane...
Jawa 250 a BMW F 800 GS na Velké Deštné ...
Spanilá jízda historických vozidel v Hab...
Setkání historických vozidel v Habrovane...
Jawa 250 r.v.1959 po částečné renovaci
Debilní kecy kolem veteránů
Krása českých motocyklů
Spanilá jízda motorkářů - veteránů
jawa 250/353 jump
Sraz přátel Jawy - Moskva 1976
Sedmy zaklad Jawa 250 jsme tři
-* MOTO - Olomoucko *- Do této skupiny se může přidat kdo bude chtít,nej lépe z
Motoklub Pakynostra - Svobodní Motorkář i byl založen v roce 2003 a už v té době
Moto gang Stavebka. Ostří hoši.
Spolek přátel postarší ch motocyklů českoslov enské výroby a veškeréh o přísluš enst
Ve své době nadčasová, slavní světoví konstruktéři nám ji tehdy mohli závidět. Celý národ ji zná, pů...
Emilka; Nejdokonalejší motocykl, který byl kdy sestrojen.
Kejvačka v původním stavu, se kterou teď brázdíme výhradně španělské silnice.
Pojmenovaná: MEDWÍDĚ. Změněno sedlo, přidána opěrka, nový nosič a kapsy, jiné výfuky, stupačky....
Holku na ni nesbalíte, ale výborně si pokecáte s důchodci.
Moje první motorka. Dostal jsem ji od strejdy, myslím někdy kolem r.1983 a byla v rozebraném stavu.
Moje máňa je více méně v originále. Trvalo to asi dva roky, než sem sehnal origo díly. Přesto sem mu...
Před patnácti lety moje první velká motorka. Neoriginální, poskládaná z dílů, které v dílně vypadaly...
Satanovy vidle... červená barva, ďábelský stav a cena... Na první pohled vrak, ale chce to vidět te...
Klasická kývačka 03 - ta nejhezčí.
Patinová jawa , s TP a starou SPZ . Další do sbírky motorek značky Jawa.
Retro srdcovka bez napadení kutilem, s patinou. Renovaci neplánuji, jen údržbu v původním stavu.
Jawa 250/353 (1960) Kyvacka pred renovaciou na dlhe zimne vecery.
Jde o veterána, kterého jsme měli v rodině delší dobu - bohužel už bez dokladů (motocykl odhlášen). ...
Kyvačka je koupená ze stejné garáže jako můj první kousek ČZ 175 477 a to ještě nebylo vše, co skrýv...
Stará klasika co nejede, nebrzdí ale jízda má svoje kouzlo.
Nejklasičtější JAWA z dob kdy tyhle stroje motorizovaly východní polokouli.
Tohle je moje kývačka z roku 60
Můj otec byl v mládí zapálený motocyklista a tak už mne v 6 létech učil jezdit na Pionýru. Ani jsem ...
Téměř každý na ní začínal, můj nejoblíbenější typ od jawy. V této kovidové době je to rozumně ulože...
Dnes najeto celkem 33 km kolem komína do vyjetí zbytku paliva v nádrži [lol], kolena studený to bude...
Dnes po nasazení stojanu, nádrže, nalití oleje a paliva 1 letošní vyjížďka. Celkem najeto 20 Km kole...
říjen 2020 - nové spojkové obložení 23.1.2021 vybaveno novým tachometrem do 140 km/h - zatím neodzk...
Po načtení teorie jsem na přední brzdě zkrátil úběžnou čelist (pozor na Jeníkovo místo , je to tam š...
Tak takovej malej letní výlet, a byl nečekaně super (y) Peklo Čertovina, Jojoooo je to kýč jak pra...
Motor | |
---|---|
Spojka | 6.8/10 |
Průběh výkonu | 7.2/10 |
Vibrace | 5.8/10 |
Převodovka | 6.7/10 |
Mechanická hlučnost | 6.2/10 |
Zvuk | 8.7/10 |
Spolehlivost | 8.2/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 3.2/10 |
Těsnost tlumičů | 5.8/10 |
Tuhost rámu | 6.1/10 |
Jízda | |
Sport | 4.8/10 |
Město | 6.7/10 |
Cestování | 6.9/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 7.4/10 |
Ceny servisu | 7.4/10 |
Servisní síť | 6.6/10 |
Dostupnost dílů | 7.9/10 |
Nabídka doplňků | 5.8/10 |
Servisní intervaly | 7.8/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 7.4/10 |
Pohodlí spolujezdce | 6.4/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 5.7/10 |
Ochrana jezdce cestování | 3.9/10 |
Ochrana spolujezdce | 3.8/10 |
Světla | 4.9/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Jawa 250 Pérák | kývačka mně provázela v dětství víc a pak taky cena |
Jawa 250 Pérák | Když jsem sháněl (asi 2012) tak sem si řikal že sou zbytečně dražší, když to vidím dneska tak bych si nafackoval.. |
Jawa 250/592 | Kývačka je moje srdcovka. |
Jawa 250/353 Kývačka | |
Kawasaki Ninja H2R | Nedělá se v barvě 8850 |
Jawa 350/354 Kývačka | |
Jawa 350/354 Kývačka | |
Jawa 250 Pérák | Chtěl jsem moto na kterou můžu hned sednout a jezdit. Takových Péráků mnoho není a když, tak jsou cenově jinde. |
Jawa 350/354 Kývačka | Malý výběr zachovalých moto |
Jawa 250/559 | |
Jawa 350/634 | v cenové relaci jsem nenašel |
MZ ETZ 250 | V cenové relaci se mi nevešla |
MZ ETZ 150 | malý motor |
Jawa 250/353 Kývačka | hledal jsem starší kus, ale momentálně nebyla nabídka |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Jawa 350/634 | Cena |
Jawa 250/592 custom | Měl jsem 353 před 592, koupil jsem jí protože má blinkry v originálu což pro mě bylo tehdy důležité. |
Jawa 250/559 | Víc se mi líbil vzhled panelky |
Jawa 350/354 Kývačka | |
Jawa 250/559 | Panelka ke koupi se objevila dřív. |
Jawa 250/353 Kývačka | |
MZ ETZ 150 | a další jawy - cena |
Jawa 250/559 | Panelka má elegantnější design |
Jawa 250/559 | Nebyla žádná, která by mi padla do oka |
Jawa 350/634 | po všech kývačkách a péráku jsem chtěl zkusit novější koncepci , chtěl jsem dvojitý rám a chtěl jsem po letech kývaček čtverku.Je to ještě taková krásná klasika a vrátila se i k větším kolům , prostě vzhledově velmi vyvážený typ.navíc se mi líbí charakter |
Jawa 350/634 | protože nebyla se sajdkou ke koupi |
Jawa 250/592 | Panelka má vyšší výkon a sa mi viac páči. |
ČZ 175/450 | Naskytla se tadleta a víc jsem nehledal ;-) |
Jawa 350/639 | Nynějši motorka byla k mání za lepších podmínek |
ČZ 175/477 | |
Jawa 250/353 Kývačka | hledal jsem starší kus, ale momentálně nebyla nabídka |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
1961 | fighter727 | manual.zip | 3.6 MB | manual k jawa 353/354 250cc/350cc |
1960 | jiricek116 | s01.gif | 20 KB | |
1960 | jiricek116 | s02.gif | 21 KB | |
1960 | jiricek116 | s03.gif | 3.8 KB | |
1960 | jiricek116 | s04.gif | 5.5 KB | |
1960 | jiricek116 | s05.gif | 11 KB | |
1960 | jiricek116 | s06.gif | 3.9 KB | |
1960 | jiricek116 | s07.gif | 5.5 KB | |
1960 | jiricek116 | s08.gif | 22 KB | |
1960 | jiricek116 | s09.gif | 13 KB | |
1960 | jiricek116 | s10.gif | 24 KB | |
1960 | jiricek116 | s11.gif | 27 KB | |
1960 | jiricek116 | s12.gif | 19 KB | |
1960 | jiricek116 | s13.gif | 36 KB | |
1960 | jiricek116 | s14.gif | 31 KB | |
1960 | jiricek116 | s15.gif | 31 KB | |
1960 | jiricek116 | s16.gif | 33 KB | |
1960 | jiricek116 | s17.gif | 25 KB | |
1960 | jiricek116 | s18.gif | 24 KB | |
1960 | jiricek116 | s19.gif | 21 KB | |
1960 | jiricek116 | s20.gif | 37 KB | |
1960 | jiricek116 | s27.gif | 27 KB | |
1959 | Troňa | katalog-nd.pdf | 4.2 MB | Katalog ND pro Jawa 250 |
1959 | Troňa | navod-k-obsluze-a-ud.pdf | 5.9 MB | Navod k obsluze a udržování motocyklu Jawa |
1954 | two-stroke | navod-k-obsluze.zip | 6.9 MB |
1960 | flakatos | 02.04.2021 | Stáhnout mp3 |
Staženo:77x |
|
1958 | Mrahunec11 | 23.06.2016 | Stáhnout mp4 |
Staženo:312x |
|
Vložit vlastní zvuk |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Mitas H-06 | 16" | Zadek | 1 | Dostačující guma na Jawku nebo Čízu. | 01.09.2008 v 23:00 |