-
9.2.2020 od Jcub1
Mám Jawu 250/353 - nastavím otáčky volnoběhu, chvíli drží, ale po zahřátí si to dělá co chce. Jednou to chcípá, potom zase vyjedou vysoké otáčky. Při jízdě po ubrání plynu při řazení drží nějakou dobu vysoké otáčky nebo naopak zase chcípne. Už si s tím nevím rady, zkoušel jsem vyměnit těsnění karburátoru, ubírat přidávat na bohatosti aj. Pokud někdo má zkušenosti s takovým problémem, ať prosím poradí nebo doporučí opraváře - jsem od Havířova. Děkuji za zprávu.
Doplněno:
Nechcete mi to někdo opravit? Samozřejmě zaplatím. Díky
27.3.2020 od Jcub1
-
9.2.2020 od libor600
Já také zastávám názor že ti to někde přisává falešný vzduch, to že píšeš že je klika na jehlách není uplně dobrá volba. Musí tam být ložiska C3 to ostatní je k prdu. Nedávno jsem řešil ČZ 150 někdo tam dal válečková ložiska- nešlo to ani našlápnout Pak dej vědět v čem byl problém
Doplněno:
Dík, to mám radost, zase pulit motor.
16.2.2020 od Jcub1
a ještě se ti mohlo při montáži poškodit těsnění mezi kartery což bude pravděpodobně příčina problému
9.2.2020 od libor600
-
16.2.2020 od bubuci
motor saje falošný vzduch,je treba veľmi veľa trpezlivosti a premýšľania niekedy aj cez noc.....určite sa ti to podarí....
-
22.2.2020 od Pitrs_TE410E
Měl jsem stejný problém, jsou to gufera klikovky. Po zahřátí mi to na volnoběhu chytlo saze a pomohlo jen vyndat fajfku. Další můj problém nesprávný karburátor, to ale nebude tvůj případ