renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Jawa 250/353 Kývačka (1954)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník sirr
Vloženo 16.1.2014
Aktualizováno 29.1.2015
Zobrazeno 1 359x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Nikdy jsem jí neslyšel nakoplou,nikdy jsem naní nejel, nikdy jsem se v jawách nevrtal ... je to skvost!Vše mě čeká

Výška jezdce: 150 cm

První dojmy - půlbuben , Šrot, kterej má ducha! Z množstvý motocyklů této značky je právě půlbuben vyjímečný - je jich je málo!

Recenze

Dostal jsem se k ní náhodou!
Motocykl se mi na první pohled ani nelíbil!JAWY, "kejvačky" mě moc neberou!
Ale jsem toho názoru, že každá pořádná chalupa má mít kus českého pokladu!
Domů jsem jí dovez cca před 5ti roky a ještě naní nehráb!
Začal jsem se zajímat, co jsem to vlastně dovez a čeho že jsem se stal majitelem...
O nějakých "kejvačkách" jsem už slyšel, ale PŮLBUBEN - je jiná liga!
Začal jsem schánět origo díly, klaksón tvaru kopretiny,sedlo,zadní tlumiče se šroubky a problém nastal při poptávce zadního kola s půlbubnem!Náboje praskali a je problém ho sehnat!V první řadě se za "jawaře" nepovažuji a jméno značky mi nic moc neříká !
Při návštěvě Chotusic a podobných burz, mě zklamal VYDŘIDUŠSKÝ přistup prodejců a žasnul jsem jaké ceny jsou si schopni prodejci říct!
Je to BIZNYS, kterej mi nevoní a nechci bejt jeho součástí ...,ale asi mi nic jiného nezbude, pokud jí budu chtít dát do OK stavu...
Mám doma ještě jiné stroje které mají přednost, protože je využivám pro každodenní provoz i zábavu!
Tento stroj JAWA 250/353 půlbuben, je poklad - zatím konzervuji ...

28.1.2015 PRODANÁ do dobrých rukou!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Lubos92
Lubos92 napsal 15.05.14 v 23:00

Pěkná .

Provaz1
Provaz1 napsal 12.02.14 v 14:24

Jak píšeš, nepřelakovávej jí. Já osobně jsem zastánce originálních stavů a nebo aspon motorek, na nichž je vidět jejich historie. Ale do tohoto stádia mého názoru jsem musel dospět. Také jsem zrenovoval 250 jako leštěnku, ale aspon se na ní jezdí. Ta tovje motorka je super zachovalá a i ty orezle chromy na rafkách a výfucích se na ni hodí. Moje druhá 250tka je také přelakovávaná, ale nechám ji už tak jak je, jen na ní doladuji pár dobových dílů. Renovací je už habaděj a hodně lidí včetně mě už ani nijak nenadchnou- jen laiky. Radší se podívám se zájmem na nějaký pojízdný "šrot" nebo zachovalou motorku. Tu tvou bych na cestě určitě viděl rád

sirr
sirr napsal 21.01.14 v 06:39

Ahoj Kuci, díky za komentáře,aspoň jsem zas něco pochytil - že vlastně existují dva tábory !Jedni renovovat - druzí né ...
Pro Dolin : na to VINko juknu ...
No každopádně, olakování určitě původní není ... už to někdo přelakoval.Až se v tom budu někdy hrabat, tak přelakovávat jí nebudu!
Sterilní leštěnku z ní rozhodně dělat nechci, ale nemám rád rez, špínu a zastáncem štětky se stříbřenkou rozhodně nejsem ...
Zatim mám čas než nato vlítnu

Dolin
Dolin napsal 20.01.14 v 20:01

MOhl bych vědět výrobní číslo motorky? Stačí 353-00"něco" a zbytek třebas xxx. Dík j8 mám taky 1954 ale ještě asi se starším typem podsedláků. Jinak zadní kolo - replika středu z Motoren.sk je asi za 1800 http://www.motoren.sk/shop/detail/3120/49 - ráfky se dají sehnat u Montyjawa i dráty..i vypletou... Kryt řetězu je,..náhoda,..víceméěn na Aukru tak kolem 1200. Rámeček světla a parabola je repliková Vintagereplica Hořice Brno,..spínačka bakelit se dá koupit replika horního deklu kolem 450,-.
Sedlo proč? Sedlo jen zrenovuj ne? Pokud jej budeš vyhazovat tak se ozvi já jej vemu.

Hondasl
Hondasl napsal 19.01.14 v 21:30

oprav motor, udělej novou elektriku a jezdi. hezká zachovalá mašina v tomto stavu se vidí málokdy. 40 let starého japnce na cestě nikdy neuvidíš, ale jawka na to má .

Více komentářů



TOPlist