
ČZ 175/477 (1969)
Čechovice, LukasKoudelikMoje první a stále aktuální motorka. Pořídil jsem ji krátce poté, co jsem si udělal řidičák A1 a nem...
1967 | 1968 | 1969 | 1970 | 1971 | 1972 | 1973 | 1974 | 1975 | 1976 | 1977 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||||||||
Objem | 172 cm3 | ||||||||||
Výkon | 9.6 kW | ||||||||||
Výkon při otáčkách | 5600 ot/min | ||||||||||
Točivý moment | - | 16.6 Nm | - | ||||||||
Otáčky při max toč.mom. | - | 5100 ot/min | - | ||||||||
Uspořádání válců | Stojatý | ||||||||||
Startér | Nožní | ||||||||||
Počet válců | 1 | ||||||||||
Druh motoru | Spalovací | ||||||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 2 | ||||||||||
Chlazení | Vzduch | ||||||||||
Vrtání | 58 mm | ||||||||||
Zdvih | 65 mm | ||||||||||
Kompresní poměr | 8.6 : 1 | ||||||||||
Rozvod | Píst | ||||||||||
Příprava paliva | Karburátor | ||||||||||
Počet rychlostí | 4 | ||||||||||
Sekundární převod | Řetěz | ||||||||||
Typ rámu | Trubkový | ||||||||||
Materiál rámu | ocel | ||||||||||
Zdvih předního odpr. | - | 127 mm | - | 130 mm | - | ||||||
Zdvih zadního odpr. | - | 100 mm | - | 100 mm | - | ||||||
Závlek předního kola | - | 84 mm | - | ||||||||
Rozvor | - | 1295 mm | - | ||||||||
Brzdy vpředu | buben | ||||||||||
Rozměr předního kotouče | - | 160 mm | - | ||||||||
Brzdy vzadu | buben | ||||||||||
Přední kolo | 18 " | ||||||||||
Zadní kolo | 18 " | ||||||||||
Rozměr přední pneu | 2.75 x 18 | ||||||||||
Rozměr zadní pneu | 3.00 x 18 | ||||||||||
Výška sedla | - | 810 mm | - | ||||||||
Suchá hmotnost | 112 kg | ||||||||||
Pohotovostní hmotnost | 123 kg | 122 kg | 123 kg | ||||||||
Užitečná hmotnost | - | 160 kg | - | ||||||||
Objem nádrže | 11 l | ||||||||||
Světlá výška | - | 120 mm | - | ||||||||
Rezerva | - | 2 l | - | ||||||||
Spotřeba | 3.4 l/100 km | 4.2 l/100 km | 3.4 l/100 km | ||||||||
Maximální rychlost | 100 km/h | 95 km/h | 100 km/h | ||||||||
Poznámka | Prototypový vývoj | Prototyp 477.1 | - | Typ 477.1 | Typ 477.0, Typ 477.1 | Typ 477.0, Typ 477.1, Typ 477.2 (9.3:1 komprese), Typ 477.3, Typ 477.4 | Typ 477.0, Typ 477.1,Typ 477.3, Typ 477.4, Typ 477.5, Typ 477.6, Typ 477.7 | Typ 477.0, Typ 477.1, Typ 477.5, Typ 477.6, Typ 477.7 | Typ 477.0, Typ 477.1 | ||
Výměna převodového oleje | - | 10000 Km | - |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Veteráni | Spotřeba | 19 | 28.12.2020 20:21 | ||
Veteráni | hoří mínusový drát | 34 | 25.12.2020 15:45 | ||
Veteráni | elektrické zapojení ČZ 175 | 7 | 21.12.2020 17:01 | ||
Veteráni | Ložisko rozety | 21 | 15.10.2020 09:26 | ||
Tipy | ČZ Posilube 125 vs 175 | 10 | 13.10.2020 20:45 | ||
Veteráni | Posilube | 12 | 17.8.2020 15:03 | ||
Veteráni | Prezývky | 48 | 14.7.2020 14:00 | ||
České | Nosič ČZ 477,487 apod. | 12 | 3.7.2020 12:10 | ||
Veteráni | čz 175/477 nestartuje | 24 | 15.6.2020 18:23 | ||
Veteráni | Kde koupit stupačky | 3 | 3.6.2020 21:59 | ||
Veteráni | Výrobní číslo ČZ 175/477 | 4 | 23.5.2020 19:59 | ||
České | Šmýka spojka CZ 175/477 | 5 | 31.3.2020 06:30 | ||
České | sekundar | 16 | 3.3.2020 19:37 | ||
Veteráni | Nosič zavazadla | 5 | 30.11.2019 21:03 | ||
Veteráni | držák relé | 25 | 23.11.2019 07:30 | ||
Veteráni | ČZ Strakonice 100 let | 4 | 15.9.2019 10:27 | ||
Veteráni | CZ 477 skube na 4 kvaltu | 4 | 15.8.2019 23:26 | ||
České | Černá barva na ČZ 175/477.1 | 47 | 8.7.2019 09:54 | ||
Veteráni | Těsnění mezi koleno a výfuk ČZ 175/477 | 11 | 6.7.2019 11:40 | ||
České | Karburátor CZ 175/477 | 12 | 19.6.2019 13:42 |
Moje první a stále aktuální motorka. Pořídil jsem ji krátce poté, co jsem si udělal řidičák A1 a nem...
Moje první renovace. Zakoupena v docela špatném stavu, ale zase je v plném lesku.
Jedná se o [b]závodní motokáru[/b], rám z minulého století, osazen motorem ČZ 175/477..
ČZ 175/477 s PAV 40. Třetí majitel. Krom laku v původním stavu. PAVíka čeká renovace a bude sloužit ...
Číza s neodpojeným mazáním Posilube, slušně zachovalá, téměř v originálním stavu. R.v. 1971, od rok...
ČZ 175/477. Moje první motorka a zároveň jediná kterou nikdy neprodám. Strakonická srdcovka v černož...
Stroj, co přináší opravdové štěstí! ... zejména, když Tě předtím totálně nase*e. :-)
ČZ 175/477.7 10,5 kW (15 koní) Jede krásně. r.v. 1976.
Zakoupena od byvaleho motokrosoveho jezdce Marty Tripes. Mela najeto 340 miles. Ted slouzi jako odre...
Kúpená 1.8.2016. Už zasa sa mi potvrdilo že najlepšie obchody sa robia po polnoci. To som takto poze...
Někdy v roce 2017 se objevila na inzerátu. Z počátku jsem nevěnoval inzerátu žádnou pozornost, ale ...
Hranatá stopětasedma která mi dokáže vykouzlit úsměv na tváři, na podobných hyenach jsem začínal....
čz 477, rok výroby 1972, tzv. hranatej bastl nebo motorka pro jezedáky. dostupný veterán pro občasný...
ČZ 175 RAT. Přestavba přestavby ČZ CAFE.
Číza bez papírů kterou jsem dostal k patnáctinám.
Motorku jsem koupil úplnou náhodou na doporučení kamaráda, v rozebraném stavu před renovací a už teď...
Zděděna po dědovi, proto ji nemám v plánu někdy prodat
Lehká,spolehlivá plná zabavy a nevšedních zážitku... Nikdy nevím zda dojedu,nebo dojdu???
ČZ 175/477. Moje první motorka a zároveň jediná kterou nikdy neprodám. Strakonická srdcovka v černož...
Další motorka do sbírky projektů na dlouhé zimní večery.
Putovní roura: zajímavý projekt, který vymyslel spolek NDDN-neseď doma, dělej něco. Prostě roura, kt...
Sice už jsem něco po složení odjezdil, nicméně to bylo trochu riskantní, neboť technická prohlídka j...
Po destrukci pístu a kroužku (viz. minulý zápis v deníku) se pokročilo v opravě. Válec z náhradního ...
Výlet nemusí být dlouhý, aby z něj měl člověk intensivní zážitky. Zrovna tento slogan by se hodil na...
Tak motorka je složená. Ačkoliv jsem se snažil udělat elektriku tak, aby byla přehledná, mám dojem, ...
Motor | |
---|---|
Spojka | 7.0/10 |
Průběh výkonu | 6.8/10 |
Vibrace | 4.5/10 |
Převodovka | 6.7/10 |
Mechanická hlučnost | 5.4/10 |
Zvuk | 7.7/10 |
Spolehlivost | 8.1/10 |
Brzdy | 6.4/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 3.6/10 |
Těsnost tlumičů | 6.0/10 |
Tuhost rámu | 6.5/10 |
Jízda | |
Sport | 6.1/10 |
Město | 6.8/10 |
Cestování | 6.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 8.5/10 |
Ceny servisu | 7.2/10 |
Servisní síť | 5.9/10 |
Dostupnost dílů | 7.7/10 |
Nabídka doplňků | 4.4/10 |
Servisní intervaly | 6.7/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 6.1/10 |
Pohodlí spolujezdce | 4.8/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 4.5/10 |
Ochrana jezdce cestování | 3.2/10 |
Ochrana spolujezdce | 3.4/10 |
Světla | 4.8/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Honda CB 1000F | Mam radeji české stroje |
ČZ 175/487 | |
ČZ 175/487 | Oproti 477 má některé modifikace které mne nenadchly funkcí ani vzhledem |
ČZ 250/471 | Nebyla k sehnání za rozumnou cenu |
ČZ 250/471 | cena. |
Cagiva Planet 125 | Přece jenom mám raději motorku kterou si můžu opravit sám |
ČZ 175/450 | naskytla se moznost čz 175/477 za celkem slusny peniz |
ČZ 125/476 | slabý výkon a vysoké ceny |
ČZ 125/476 | nebyla k sehnání za normální cenu |
Jawa 250/353 Kývačka |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
ČZ 175/487 | Zrovna se mi naskytla výborná koupě modelu 487 |
Jawa 350/634 | Jako průměrný středoevropan jsem se na ni těžko skládal :-) |
ČZ 180/487 | přijatelná nebyla k mání |
ČZ 125/476 | |
ČZ 125/476 | Zrovna nebyla žádná slušná na prodej |
Jawa 350/638 | Vozenie by nebolo také svižné ako teraz :) |
Jawa 350/638 | |
ČZ 180/487 | |
ČZ 180/487 | Tu,co jsem koupil,je modernější |
ČZ 175/487 | Protože byly zrovna k mání 477ky ve špatném technickém i estetickém stavu. Ovšem typ 477 bych si rád pořídil, nejlépe rok výroby 1969 v červeno-šedé s odděleným mazáním Posilube. :-) |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
1978 | Kuba02 | manual.rar | 5.7 MB | |
1973 | Tommy872 | cz-175476-477.rar | 16 MB | 476-477 |
1969 | Dawes | vykres-olejoznak.jpg | 138 KB | Oměřený od ruky malovaný výkres plexiskla olejoznaku. Nebijte mě, v CADu ještě ani nezačínám a poslední hodinu technického kreslení jsem měl před 12ti roky :-) |