renocar_duben



PROFIL MOTORKY

ČZ 175/477 (1975)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník jamalah
Vloženo 13.5.2014
Aktualizováno 13.5.2014
Zobrazeno 1 201x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


Moje větší motorka na učení.Toto je má druhá 175/477.
První 175/477 sem prodal protože měla 125 papíry a potřeboval sem v 18.ti peníz na větší moto.

Více fotografii

Výška jezdce: 182 cm

První dojmy - Původně koupena na náhradní díly k druhé motorce.Chtěla trochu více péče a komplet renovaci.Pak sem jí ale komplet pěkně udělal a motoricky mě přišla lepší tak sem si jí nechal a dodneška na ní rád sedám a provozuju.

Motorku bych doporučil pro - Začínající motorkáři,dobrá na vyblbnutí na kaskadérské a psí kusy-moto snese vše. Spíš možná pro větší postavy,i na naučení dobrá. Už sem na ní učil dva kamarády(nemotorkáře) jezdit.

Doplňky na motorce - Tvrdší zvednuté terénní tlumiče,oilmaster je zaslepen-je funkčí ale je zdrojem problémů.

Recenze

Motoricky dobrý stroj,v porovnání s kývačkami mě přišla dost živější a hlavně mrštnější. Je dobrá do terénu-prima váha,dobrý výkon,z lecčeho sem se s ní vyhrabal. Ale i na silnici se s ní cítím dobře,jde pěkně za plynem. Kamarád mě jednou vyhecoval a vytáhnul sem z ní 140km/h. Jinak s ní jezdím tak do 120 km/h.Docela sem si divil co tento přes 35let starý stroj občas dokáže a čím překvapí.
Moto je opravdu všestranná,vždyť tyto motory jsou nejvíce používané do domácích ,,přestavbových´´ krosek a dalších strojů.
Tady je přiložené foto v jakém zuboženém stavu sem moto koupil:






Líbí se mi poloha jezdce. S mými 182cm na ní nemám problém a je pro mě perfektně ovladatelná,můžu si s ní dovolit lecos...
Tady je stav po kompletní renovaci a GO motoru:






Jedinou nevýhodou těchto ,,zetek´´ jsou vibrace motoru. Měl jsem již tři 175/477 a dvě měly ve vyšších otáčkách motoru značné vibrace. Ten druhý kus sem měl také po renovaci a tak ve 3500km to začalo. Myslím že vibrace má asi každá druhá zetka 477.
Nejspíše konstrukční problém,protože motor byl na svojí dobu dosti výkonný a možná ložiska a klika vydrží chvíli než si to sedne a začne vibrovat.

Brzdy dobré. Na odpružení mám použité tvrdší tlumiče aby moto lépe pružila a byla pohodlnější v terénu. Je to znát a jízda ve dvou i v terénu je pohodlná, ve větším terénu už při jízdě ve dvou zadní tlumiče občas skočí na doraz.

Na tyto stroje se hůře schánějí díly než například na kývačky nebo pionýry. Občas po krámech věci neseženu tak to jistí burzy,kde se dá většinou vše časem sehnat.

Moto jezdí bez poruch. Na této po GO motoru a renovaci najeto 4500km a zatím mě nikdy nikde nenechala.

Delší cesty a cestování nemohu posoudit. Nejdelší jízdy mám max 80km v kuse.
Po delší cestě sem byl vždy OK. Akorát u jiného kusu s vibracemi mě trochu ,,mravenčili´´ ruce.

Spotřeba taky dobrá max. do 3,5l/100km. Když to srovnám se svojí 350/634 tak ta si bere téměř dvojnásobek - to je už znát.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
AngusCZ
AngusCZ napsal 17.05.14 v 18:04 9b.

pěkná

Více komentářů



TOPlist