renocar_duben



PROFIL MOTORKY

ČZ 175/477 (1976)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník NecroNick
Vloženo 23.3.2011
Aktualizováno 26.6.2012
Zobrazeno 13 559x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


ČZ 175/477.7 10,5 kW (15 koní) Jede krásně. r.v. 1976.

Více fotografii

Výška jezdce: 171 cm

Recenze

Jde o ČZ 175/477/7 "76. Nyní se snažím dostat moto k původnímu vzhledu. Štítek měl vyraženo 477.7 tudíž odvozuji, že se jednalo o "Harley"ku, ikdyž těžko říci. Tato motorka nebyla určená pro export - měla česky tištěný štítek. Hodně mi mrzí, že to nemůže být 100% čistokrevná "Harleyka"... Už jen kvůli papírům.
Verze 7 - Kulatá nádrž. Palubka s kontrolkama, kulaté blinkry, dvouklíč vpřed, BEZ OILMASTERA, vysoká řídítka a zadní držák světla jiné konstrukce. Jede podle mého velice dobře. Hlavně umí dobře potahat. dá se říct, že tady jsou 4 kvalty výborné.
dal jsem si tam LEDky kontrolky, které žerou 100x míň než žárovky. ;) (Musel jsem si je vyrobit. Klasické 3V LED diody s odporem 3V. To, že je to 6V a motorka pracuje na 7V jsem si plně vědom. Ledka to vydrží a svítí víc)
Často jsem měl problém s vidličkou řazení držící 21 zubové kolečko, která řadila 2jku a 4rku. Ohla se, a 4řka šla krásně a 2jka buď vyskakovala při velkém zatížení, nebo ani nešla zařadit. Je to špatným řazením, ale hlavně mojí blbostí, že jsem to pujčoval. Nyní jsem přišel na to, že když se Vám povede rozpůlit motor, je možné zařadit 4rku a stahovat opatrně kartery. Když se octnete v situaci, že klikovka bude krásně sedět a převodovka ne, párkrát pobouchejte gumovým kladivem velkou silou, a poté rozstahněte znovu motor. Vidlička se ohne a jde to znovu pěkně. Pak stačí jen vyřadit, nebo podřadit a stahnout dohromady. Udělal jsem to teď v zimě a už sem na tom najel 800 km a kvalty v pohodě. Hlavně tento problém vznikne, když honíte neutrál mezi 2 a 3. Tam není!!! Tím se ohne vidle. A proto je dobré řadit velkým švihem a silou z 2 na 3 a naopak. Tak to nyní dělám a jsem bez starostí ;). Miluju ten pocit rozjíždět se, jen tak to lochtat na nízký a potom 2jce nandat co pobere! A pak opět v středních otáčkách zařadit. Kdybych měl dobrou nahrávací techniku, tak bych Vám nahrál, jakej zvuk má ta moje, když ji Nandam na plnej. :) Náádhernej zvuček! Každá má však svůj vlastní. Je to jak DNA. Ale zvuk OK. Ne jak ty nový 125tky. No dobře, možná mi předjedou, ale na zvuk a jednoduchost nemají! ČZ je prostě ikona-Česká kráska, kterou neopustím. Už mi lidi říkají: "Vykašli se na ní, dals do ní už před 30 000", ale já budu cpát klidně dál! Také že pokaždé sem kupoval něco jiného, ale hlavně originál. Budu mít v plánu teď někdy v dohlednu dát karterům černou barvu. Výbrus, přeměření... Vše, co potřebuje. Převodovka nová, spojka stará, ale korková. Stalo se mi, že Ferodo NEPOBRALO DLOUHODOBĚ PŘENOS TAK VELKÝCH SIL :D Docela bych měl i přeměřit, kolik má výkon. Co jsem jel na jiných strojích s 11kW, nepřipadalo mi to, jako má ČZ. A to má mít 10,5 kW. Pravda, jiná konstrukce motoru. ČZ sice netáhnou od spod jako Jawa, ale za to dokáží více točit a dynamičtěji se rozjíždět i s tím pevným předstihem. Zkrátka - 4 kvalty, cca 11 kW, IV. výbrus a 17ka sekundár. Na maximální točky sem ji trápil 145 km/h. To už ale bylo z kopce.
2. 3. 2012
Všechny fotky tohoto a pozdějšího data jsou s velice poškozeným lakem a nekompletním. Udělá se lak (možná komaxit) a jede se na sraz. Ps, pište ;) Stále na ní jezdím. Skoro každý den. Například tohoto dne jsem najel 130 km. Lítám dál a dál a dál... :D
3. 3. 2012
Udělány linky motoru. Zatím jen amatérsky. A také obtáhnutý znak ČZ na nádrži. Také sem se trošku rachal v elektrice. Už chytá na studenej lépe. Přeplavím zplynovač tak na 7 vteřin, 2x šlápnu, přeplavím znovu na 2 vteřiny a zapnu zapalování.
Změna v kilometrech - najeto 65 km.




25.4.2012
Započata akce: "Nový lak"
7.5.2012
Dokončen lak.
24.6.2012
Pád motocyklu na levou stranu = uštíplá hřídel řazení/nakopávání
Oprava byla záležitosti na 15 minut ;)

Vid k úplnému začátku s touhle ČZ


/\
||
Z toho vycházím...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
tis40
tis40 napsal 27.03.13 v 10:37 10b.

Držím palce přeji hodně šťastných kilometrů.

NecroNick
NecroNick napsal 26.03.11 v 13:23

Děkuji. No jde to ... mám origo sedačku... :D A jak dostanu veterána, dám tam tu upravenou. Jinak budíky jsou origo ale na 487... TP s "bílýma" SPZ by byly good, ale kde je sehnat a kolik by to stálo, že? Mám známýho, takže možná ani úplný origo stav nebude potřeba... ale pššššššššt

ondra-pokos
ondra-pokos napsal 24.03.11 v 16:28

pěkná číza na ty veterány to chce dát do originálu a dou po každý blbosti lepší máš sehnat normální papíry jinak je pěkná 10 bodů

Dolin
Dolin napsal 24.03.11 v 09:47

Zdarec? A na takovou upravenou mašinu se dají vyfasovat veteráni?
Není lepší koupit obyčejné TP s "bílýma" SPZ? Na poplatky asi ano...či ne?
Jinak bych to dal do originálu...

10b

Více komentářů



TOPlist