Klasika japonský kladivo. Jednoduchý jednoválcový enduro.
Výška jezdce: 193 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
MZ ETZ 150: Rozhodoval jsem se mezi veteránem nebo nějakým jednoduchým endurkem, naskytlo se endurko, a rozhodnutí padlo.
ČZ 175/477: Rozhodoval jsem se mezi veteránem nebo nějakým jednoduchým endurkem, naskytlo se endurko, a rozhodnutí padlo.
První dojmy - První pořádná motorka. Motorka je vysoká, má příjemný posez a celkově je pohodlná. Už při prvním svezením padla do ruky a dobře se ovládá.
Doplňky na motorce - Výfuk arrow
Recenze
Co vám budu povídat :D
Přejít ze simsona s51 na tohle kladivo byl trošku skok, takže jsem měl pocit jaký je to trhač asfaltu. Po pár ujetých km, jsem se s motorkou docela sžil a ten pocit že je trhač asfaltu byl hned pryč :D To nic ale nemění na tom že motorka jede moc krásně. Má tah hezky odspoda nemusí jí člověk moc točit. Do 80km/h zrychluje absolutně bez problému, do 120 to jede hezky a cokoliv nad je utrpení :D Ale dostáváme se k tomu na co ta motorka byla stavěná a k čemu určena. Vzhledem k tomu že to je čistokrevné enduro, tak nemá plexi, tudíž rychlosti nad 90km/h jsou pro řidiče docela nepříjemné.
Koupil jsem ji proto že ji má i soused a ja i jako malý kluk se na ni chodil dívat a moc se mi líbila, po přečtení pár recenzí kde všichni vyzdvihovali její spolehlivost a jednoduchost jsem se rozhodl. Nemám na ni moc najeto ale jsem přesvědčen že jsem koupil dobře. Na silnici je motorka hravá a nechá se krásně vodit do zatáček. V terénu musím vyzdvihnout podvozek, protože chování téhle motorky v terénu je něco opravdu úžasného, jediné co v tom terénu na tý motorce nějak vadí, je její váha.
Jsem s ní velice spokojený.
Jaro 2023
Konečně hotový noty, tak jsem si pořádně zajezdil, a zjišťuju jak se na tom vlastně jezdí :D Zadní guma mitas E08 120/90/R17 je úplně na nic, protože v terénu nedrží, a na silnici se na její limit dostanu velmi snadno, a to nejsem žádnej dravec. Takže ta půjde hned pryč. Jako další věc kterou plánuju jsou obmotat svody termoizolační páskou, a to hned ze dvou důvodů: První je estetika, a ten druhý je zbytečné ohřívaní motoru (vzhledem k tomu že to je vzducháč) když to trápim po městě. K funkčnosti je to zatím vše, a pak bych rád řešil i vizuální stránku... tam je toho už víc. Chtěl bych sehnat origo plasty na nádrž, jenže to je u xt veliká bolest- je to špatně sehnatelné, za nekřesťanské peníze, a prý rády praskají. A další věc s tím spojená jsou originální polepy
Udělal jsi dobře ! Skvělá volba !
S XTéčkem zažiješ 100x víc zábavy než s MZ nebo ČZtou ..
Ať ti slouží !