PROFIL MOTORKY

ČZ 175/477 (1975)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník leopold
Vloženo 20.11.2022
Aktualizováno 21.11.2022
Zobrazeno 1 095x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Když jsem měl svou 1. Harlejku a Traila, chyběla mi 1. verze 477, po čase a několika nedopatřeních, mám 1 verzi 477 a chybí mi Trail a Harlejka.
Proto byla koupě této motorky rozumná volba.

Více fotografii

Výška jezdce: 175 cm

První dojmy - Napadeno ne 1, ale několika kutily, ježděno v JZD, alespoň dle původního majitele a tak to také je: ohnutá zadní vidlice, každé kolo jiné, blatníky ani nemluvím, stojan chybí a další a další závady, ale to mne neodradí od renovace, nebo spíše stavby.

Recenze

Za mne klasika, zjistit, co je všechno špatně: takže skoro všechno.
Sehnat potřebné díly.
Toto mi dalo trochu počudit, protože jsem chtěl stavět 1 konkrétní stroj, respektive ročník a to podle dochovaných strojů a prospektů.
Takže nádrž, zadní blatník a držák tachometru z USA - tady nesehnatelné a i v USA to byl oříšek.
Přední vidlici s tvrdochromem jsem měl z dřívějších projektů, stejně jako další díly.
Motor od polského překupníka z Francie.
Blinkry a zadní světlo v replice.
Takže sundat špatné díly, celé moto umýt nějakým sajrajtem, aby slezly letité nánosy kvalitní ornice smísené s olejem a vazelínou
Nastrojit a spasovat nové díly.
Celé moto rozebrat, otryskat a lakovat.
Lakování, to je celkem zábava a všichni vám řeknou, že bez boxu a super kompresoru to nejde.
Ale je několik rčení a já zmíním 2:
Kdo nechce, hledá důvod, kdo chce, hledá způsob.
A nebo, nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždy objeví nějakej trouba a udělá to.
Takže lakování je rozděleno do několika odvětví.
Nejprve je nutné všechny díly co nejpečlivěji vyvařit, vyklepat a porovnat - alespoň se pak nemusí kitovat.
Když jsem mělo toto hotové (nádrž zásluhou kamaráda), tak vše šlo otryskat a lakovat komaxitem do hradecké firmy KK Komaxit.
A právě tam se to dělí na 2 větve.
Rám, různé držáky, filtrbox a kryt řetězu šly lakovat černým komaxitem s bezbarvým lakem - mám vyzkoušeno, vzhled je super a barva je tvrdá, takže snese i horší zacházení.
Spodní brýle šly lakovat stříbrným komaxitem s bezbarvým lakem - podle prospektu.
Vše ostatní šlo nalakovat ,,pouze´´ základovým komaxitem.
Do komaxitu už ani nezakrývám díry a závity (pouze závit na spodních brýlích) a vše pak protáhnu vrtačkou, nebo závitníky.
Díly, které jsem měl nalakované základovým komaxitem jsem pak jen přebrousil šmirglem 360, pro jistotu přestříkal sprejem základem pro plasty a pak už jen lakoval na zahradě před garáží klasickými laky.
Pro ekology - start 1 Avie je daleko větší katastrofa, než lak 1 motorky, kdy barva, která se nechytila na díl, klesla na beton.
A další bude následovat.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
MartinXL650V
MartinXL650V napsal 23.11.22 v 19:04

Těším se na pokračování a držím palce

Targus
Targus napsal 20.11.22 v 22:20 10b.

Chtěl jsem kdysi přesně tohle a skončil jsem s s těžce ojetou obyč 477, protože tenkrát se u nás dala sehnat harlejka pouze krádeží...

A dnes tomu není jinak...
Divnej svět...

biosák
biosák napsal 20.11.22 v 20:19 10b.

PSanec
PSanec napsal 20.11.22 v 17:49 10b.

Prima pobavení na nedělní večer.

Radek2107
Radek2107 napsal 20.11.22 v 16:42 9b.

Budu sledovat a na dálku fandit.

Více komentářů



TOPlist