ČeZeta z dob, když mělo z celosvětovýho pohledu ještě smysl koupit československou motorku
Výška jezdce: 175 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
ČZ 175/477: Sice taky z šedesátejch let, ale až z úplnýho konce
Jawa 250/559: Protože dva výfuky váží víc než jeden a v tehdejší době šlo o cestovnější stroj
První dojmy - Tak a mám v zimě (a další dva roky) co dělat
Motorku bych doporučil pro - Pro lidi s psychickou poruchou
Doplňky na motorce - Vape, Mikuni, předek z 350/640, stupačky z pitbika, zadní brzda na řidítku, brzdiče z Horneta, zadní kolo z XT 660 otočený, aby byla rozeta vpravo, řidítka Renthal, upravený sedlo z Mustanga, padáky, větrák před motorem, zkrácenej výfuk, aby po zadním tolik nedřel, v motoru vykorkovaný díry v setrváku, vyleštěná kliková skříň a pár dalších drobností, který výkon vyšponovaly z továrních 13 koní minimálně na 13,5
Recenze
Po pěti letech stuntridingu na GSX-R 600 K8 jsem chtěl na tenhle sport změnu. Líbilo se mi, jak v Americe jezděj po zadním a bokem na Harleyích, ale už při představě, jak budu nakládat čtvrt tuny do pickupa mě to přešlo...pak jsme jednoho dne jezdili vystoupení na Jawáči, mezi vstupama jsem procházel motorky na srazu a při pohledu na ČZ 250/455 jsem prošel momentem osvícení - tohle chci. Kámoš pár garáží vedle měl torzo rámu a motor po smrti, já zbytečnou kombinézu, tak jsme odpadky vyměnili a nastal proces. Po dvou letech bylo hotovo, všechno je buď nový nebo repasovaný, geometrie na milimetr stejná a všechno udělaný tak, aby to (kromě kotoučů a zapalování) bylo možný udělat v šedesátejch letech. Poslání je jasný, odpovědět na otázku, jestli bylo možný v šedesátejch letech jezdit v Československu po předním a po zadním.
Napíšu to tak, jak to kdysi po mně vždycky chtěl můj dějepisář - stručně, jasně, výstižně:
Prostě to nemá chybu!
Paráda. Radost se na to dívat. Zetka za 10.
Jsi borec,moto bez chyby!