
První test KTM RC 390: Štika v rybníce
23.09.2021
01.09.2021
27.01.2018
28.09.2016
28.04.2016
05.11.2013
29.10.2013
09.10.2013
16.07.2013
23.04.2013
2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2022 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||||
Objem | - | 373.2 cm3 | |||||
Výkon | - | 31.3 kW (42.6 koní) | 32 kW (43.5 koní) | 32.1 kW (43.7 koní) | 32 kW (43.5 koní) | ||
Výkon při otáčkách | - | 9000 ot/min | |||||
Točivý moment | - | 37 Nm | |||||
Otáčky při max toč.mom. | - | 7000 ot/min | |||||
Druh motoru | Spalovací | ||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | - | 4 | |||||
Chlazení | - | Kapalina | |||||
Uspořádání válců | - | Stojatý | |||||
Počet válců | - | 1 | |||||
Rozvod | - | DOHC | |||||
Ventilů na válec | - | 4 | |||||
Vrtání | - | 89 mm | |||||
Zdvih | - | 60 mm | |||||
Kompresní poměr | - | 14.5 : 1 | - | 14.5 : 1 | 12.6 : 1 | ||
Příprava paliva | - | Vstřikování | |||||
Startér | - | Elektrický | |||||
Počet rychlostí | - | 6 | |||||
Sekundární převod | - | Řetěz | |||||
Typ rámu | - | Příhradový | - | Příhradový | |||
Materiál rámu | - | ocel | - | ocel | |||
Zdvih předního odpr. | - | 125 mm | - | 120 mm | |||
Zdvih zadního odpr. | - | 150 mm | - | 150 mm | |||
Brzdy vpředu | - | kotouč | |||||
Rozměr předního kotouče | - | 300 mm | 320 mm | ||||
Přední třmen | - | čtyřpístkový | - | čtyřpístkový | |||
Brzdy vzadu | - | kotouč | |||||
Přední kolo | - | 17 " | - | 17 " | |||
Zadní kolo | - | 17 " | - | 17 " | |||
Rozměr přední pneu | - | 110/70-R17 | 110/70R17 | ||||
Rozměr zadní pneu | - | 150/60-R17 | 150/60R17 | ||||
Rozvor | - | 1210 mm | 1340 mm | 1343 mm | |||
Úhel hlavy řízení | - | 23.5 ° | 66.5 ° | 23.5 ° | |||
Závlek předního kola | - | 84 mm | |||||
Světlá výška | - | 158 mm | |||||
Výška sedla | - | 820 mm | 824 mm | ||||
Suchá hmotnost | - | 147 kg | 149 kg | 155 kg | |||
Pohotovostní hmotnost | 168 kg | 163 kg | 165 kg | 164 kg | |||
Objem nádrže | - | 10 l | 13.7 l | ||||
Rezerva | - | 1.5 l | |||||
Spotřeba | - | 3.46 l/100 km | |||||
Maximální rychlost | - | 170 km/h | - | ||||
První cena | - | 155990 Kč | - |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Pojeď taky | Okruhová sezóna 2024/2025 | 38107 | Dnes 12:08 | ||
Supersport | KTM RC390 | 7 | 10.5.2023 09:51 | ||
Supersport | “Malý” A2 supersport vs 600cc | 26 | 30.4.2023 19:55 | ||
Supersport | quickshifter | 2 | 27.3.2022 09:10 | ||
Supersport | Závaží v řidítkách | 13 | 18.7.2021 20:54 | ||
Supersport | Červenohorské sedlo | 7 | 28.4.2021 23:44 | ||
Naked bike | Páčky KTM Duke 390 vs RC 390 | 3 | 6.4.2021 10:56 | ||
Supersport | Motorka nestartuje | 5 | 16.3.2021 07:08 | ||
Opravy a údržba | Chcípání na volnoběh | 2 | 5.1.2021 18:36 | ||
Výběr moto | A2 | 6 | 21.7.2017 07:21 | ||
Supersport | KTM RC 390 žere olej? | 8 | 13.7.2017 18:45 | ||
Silniční cestovní | Přemapování KTM RC 390 | 3 | 5.5.2017 21:52 | ||
Vybavení | Výfuk z Duke 390 na RC 390 | 5 | 19.4.2017 15:00 | ||
Výběr moto | Yamaha mt 3 (2013) vs KTM rc 390 (2014) | 13 | 8.3.2017 19:07 | ||
Supersport | RC4 690r | 3 | 14.9.2014 13:44 |
„To bzučí jako vosa!“ zvolal na jaře roku 1946 Enrico Piaggio, když uslyšel zvuk motoru právě vyrobe...
Roztomilé odrážedlo s malým výkonem a skvělou ovladatelností
Agilní,silná,pružnej motor,výborný podvozek od WP (Pochází z RC8)
Vyborna malorazka so skvelym dizajnom. Od prvej chvile klame telom a vytrca z davu japonskych motori...
KTM RC 390 R, limitovaná edice (500ks), závodní podvozek WP, jiné brýle a řidítka, nastavitelné páčk...
Malá, hravá, nezáludná okruhová hračka, ideální stroj, pokud chcete pilovat techniku jízdy a zároveň...
Motorku jsem si vyhlídnul v týdnu v jednom bazaru a po domluvě s prodejcem jsme se na motorku zajeli...
KTM RC 390 R , z limitované série 500 ks, vypadá , jede super.
Neskutecne zabavna okruhovka. Uz kdyz jsem ji videl ze jde tahle seriova okruhovka do vyroby jsem tu...
lehká malá hezky ovladatelná a na svůj obsah i dost rychlá :) co dodat prostě dokonalost sama KTM!!!...
Překvapitelný stroj co se výkonu týče a celkem i pohodlí. Na začátek super moto s malou hmotností....
KTM RC 390 R , z limitované série 500 ks, vypadá , jede super.
Malá, hravá, nezáludná okruhová hračka, ideální stroj, pokud chcete pilovat techniku jízdy a zároveň...
Motka výrobcem připravená na okruh, stavěná pro Junior cup myslím. Okruhovka na okruh...
KTM RC 390 R, limitovaná edice (500ks), závodní podvozek WP, jiné brýle a řidítka, nastavitelné páčk...
Motorku jsem si vyhlídnul v týdnu v jednom bazaru a po domluvě s prodejcem jsme se na motorku zajeli...
Famozni design a uzasna dravost motoru
Byla skvělá, ale po půl roce nuda..
Roztomilé odrážedlo s malým výkonem a skvělou ovladatelností
Vyborna malorazka so skvelym dizajnom. Od prvej chvile klame telom a vytrca z davu japonskych motori...
Kdyz jsem se na okruzich na R6R dostal do bodu, kdy se mi prestalo darit zlepsovat, nejak podvedome ...
O výměně Čmeláka za něco většího jsme uvažovali někdy zhruba od jara 2017, ale nějak jsme se k tomu ...
Během výletu do Alp se projevila první závada na KTMce, bohužel přestal fungovat větráček chlazení. ...
KTM úspěšně absolvovala dovolenou v Alpách a to včetně výstupu na GrossGlockner. Drahá polovička už ...
Sedlo z výroby není na KTM úplně nejlepší. Resp. jinak - je super, pokud ji máte jako okruhovou moto...
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.8/10 |
Průběh výkonu | 9.0/10 |
Vibrace | 7.8/10 |
Převodovka | 9.8/10 |
Mechanická hlučnost | 8.8/10 |
Zvuk | 8.8/10 |
Spolehlivost | 9.8/10 |
Brzdy | 9.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 7.2/10 |
Těsnost tlumičů | 9.4/10 |
Tuhost rámu | 9.6/10 |
Jízda | |
Sport | 9.6/10 |
Město | 7.2/10 |
Cestování | 5.8/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 7.8/10 |
Ceny servisu | 8.0/10 |
Servisní síť | 8.0/10 |
Dostupnost dílů | 9.2/10 |
Nabídka doplňků | 9.8/10 |
Servisní intervaly | 10.0/10 |
Sport | |
Tlumič řízení | 8.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
KTM Duke 390 | |
Honda CBR 600RR | Zoufalá nabídka ojetých v cenové relaci na kterou jsem cílil |
Yamaha YZF-R6 | Zoufalá nabídka ojetých v cenové relaci na kterou jsem cílil |
Kawasaki Ninja 400 | Stejný problém jako u 300, na to že je to nový, silnější model tak je pořád docela dost malá a ještě pro mě drahá. |
Kawasaki Ninja 300 | Vypadá pěkně, ale s mojí výškou 187 cm byla na mě malá, takže jsem scháněl něco většího. |
Benelli BN 302 | Tohle je naked,ale já měl zájem o Benelli BN302R(uvádím zde protože tenhle typ není v nabídce),vypada hodně pěkně,ale nakonec se naskytla jiná příležitost,tak jsem jí nepořídil, ale má pěknou cenu, když je nová. |
Honda CBR 500R | Sice je silnější, ale má větší váhu (mě až tak váha nevadí, ale kvůli tomu že za 2 roky bude pro mámu, tak jsme chtěli něco lehčího), na to jak byli motorky už starší,tak cena byla dost vysoká na to v jakém byli stavu a najetých kilometrů. |
Honda CBR 300R | Jelikož jsem chtěl něco novějšího, tak zrovna žádná za slušný peníze nebyla a už byli docela staré. |
Kawasaki Ninja 300 | Menší výkon |
Yamaha YZF-R3 | Cestovnejsi charakteristika |
KTM Duke 390 | RC mi lépe sedlo |
KTM Duke 640 | starý model + nehezký vzhled |
Yamaha YZF-R3 | Když jsem viděl KTM tak jsem přestal o R3 přemýšlet |
Kawasaki Z300 | KTM mě více oslovila. |
Kawasaki Ninja 300 | Horší podvozek.Menší výkon.Motorka jen na naučení a pak jít dál. |
Yamaha YZF-R3 | Ne moc sportovní posez, spíše cesťák.Horší podvozek.Motorka jen na naučení a pak jít dál. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Kawasaki Ninja 300 | Má větší výkon ale kawa je pohodlnější a prostě hezčí |
Kawasaki Ninja 300 | Chtěl jsem dvouválec |
Kawasaki Ninja 400 | hoci asi top-ka v segmente, no uprednostnený 2-valec a bližšia náklonnosť aj k nejakej turistike, RC je stvorená pre okruh |
Kawasaki Ninja 300 | Hledal jsem bazarovou a žádná mě neoslnila, navíc podle všech recenzí nepohodlná a taky malý předsudky a pochybnosti k těm starším ročníkům KTM mě celou dobu odrazovaly. |
Yamaha YZF-R3 | Nový model nebyl v tu dobu ke koupi. ND...rychlost dodání O Deo. |
Triumph Daytona 675 | Nakonec jsem dal přednost vybavené daytoně, ale i tak skvělá motorka! |
Honda CBR 500R | |
Husqvarna Vitpilen 401 | Vlastně to samé jako předchozí Duke 390, jen překlopená do zalehávačky. |
Kawasaki Ninja 300 | jednoval, vozil som sa na KTM Duke 390 a dost vibroval, inak super tah uz od spodku - pocitovo vykonejsia motorka |
Suzuki SV 650S |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2016 | scruupp | 1-2016-ktm-rc-390-se.pdf | 198 MB | servisní manuál |
2016 | scruupp | 2016-ktm-rc-390-euro.pdf | 205 MB | Servisní manuál euro 4 |
2015 | Ozzy_ | dok_bike_bed_15_3213.pdf | 4.1 MB | Uzivatelsky manual EN |