renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Husqvarna Vitpilen 401 (2018)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník _TV_
Vloženo 23.2.2019
Aktualizováno 21.2.2022
Zobrazeno 4 306x
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Po dlouhém vztahu, kdy mi přišlo, že seznam priorit je na dlouhou dobu jasně dán, tak jak už to v životě bývá, nastala změna a seznam priorit se přeskupil. A já si tak v mých 33letech mohl splnit sen. Nemohl jsem se dočkdočkat jara, až začnu s řidičákem.

Motorka koupena od FIRMA:K2 moto (Braník)

Výška jezdce: 170 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM Duke 390: Hned mi padla do oka. Všude samé supr recenze. Jak je malá, lehká, obratná a pro začínajicího jezdce výborná volba.
KTM RC 390: Vlastně to samé jako předchozí Duke 390, jen překlopená do zalehávačky.
Yamaha YZF-R3: Všeobecně se mi líbí tenhle typ motorek - zalehávaček. Jsou to oboje krásné a určitě kvalitní stroje ale, nemohl jsem si pomoct, působily na mě jako takové pseudo superbiky. A něco mi říkalo, že na tyhle typy strojů přijde třeba čas později.
Ducati Monster 620: Tohle je jako jediná motorka, nad kterou jsem uvažoval jako bazarovou. Prostě Ducati, Monster, však asi všichni víte. Nakonec ale zvítězila volba pro novou motorku. Jednoduše, chtěl jsem mít určitou, řekněme, všeobecnou jistotu (ale, co je to jistota, že)

První dojmy - Pak jsem ale narazil na tuto. A hned se zamiloval. Doslova láska na první pohled. A volba byla jasná. První dojem - ten design! Absolutně nádhernej! To, jakou ta motorka budí pozornost, jsem fakt nečekal. Partička chlapů jdouc ke svým autům na benzince a postupně se zastavující a tvořící kolěčko kolem mě s dotazama: "Wau, copak to je? Můžem se podívat?". Páreček jdoucí po přechodu, přičemž kluk celou dobu s vyvrácenou hlavou a ještě zůstali čekat na druhé straně přechodu, až mi skočí zelená. Pán v dodávce v koloně na magistrále nalepenej na okýnku spolujezce. Poté co jsem si ho všiml, mi ukázal vztyčenej palec a usměv na tváři. A takhle bych mohl pokračovat dál a dál. Pro mě všechno nové pocity. A nemá to chybu :-)

Motorku bych doporučil pro - pro nejen začínajicí jezdce - kdo chce poutat pozornost - je víc o tom se vyřádit, než cestovat

Recenze

Husqvarnu vlastní KTM a 401 Vitpilen je do jisté míry to samé jako KTM Duke 390. Má to úplně stejnej jednoválcovej motor, stejnej rám, stejnej podvozek, stejný brzdy a bůh ví co ještě. Ale co je důležité, o design se postaralo designové studio KISKA. (https://www.kiska.com/work/husqvarna-motorcycles/) společně s 701čkou a Svartpilenem. (Doporučuju mrknout) A podle mého se opravdu moc povedl. Až na ty zrcátka teda. Ty půjdou za jiný
Zatím co Svartpilen je do scramblera, Vitpilen je do café-raceru. A musím říct, že ten posez je fakt brutální Oproti autoškole, kde jsem jezdil, co se posezu týká na strašně pohodlnejch motorkách, tak tady jsem ze začátku fakt nechápal. Takovej malej šok. Kterej se momentálně vyvíjí do příjemného zjištění. Ty řidítka jsou opravdu hodně nízko. Řiditka, nádž, sedlo - všehno v jedný linii. Jak podle café-racerové učebnice. Takže veškerá váha jde do rukou a hlava s trupem je hodně vystrčená dopředu. Hodně sportovní posez. Chvíli jsem si musel zvykat, ale to netrvalo vůbec dlouho. To jak jedete do zatáčky, to jak jste tam diky posezu hlavou jaksi dřív, blíž…pocitově... A byl jsem lapenej. Sedlo je zase podle mého hodně pohodlný. Je ale dost vysoko. 835mm. Pro mě (170cm) je jen tak tak. Musím stát na špičkách. Otočíte klíčkem a před váma se rozsvití velmi jednoduchej, kruhovej budík, kterej dokonale pasuje do celého konceptu. Další novinkou pro mě bylo, že to je jednoválec. Cca 44koní, 37Nm, 9000ot. A ten projev by mi mohl připomínat nějaké supermoto nebo podobné. Opět můžu jen porovnávat se ctyřválcem z autoškoly. Ta sametová jemnost oproti syrovýmu jednoválci. Úplně nutí, si s tím plynem pořád a neustále dokolečka hrát. Pořád tahat… Kdekoliv, jen né rovnej dlouhej úsek. Tam se stejně jako já nudí Ta motorka váží jen 148kg ( = suchá, nádrž má na 9,5l. Spotřebu mám myslím cca 4,1l/100km) a ta ovladatelnost je díky tomu úžasná. Další dva prvky co se moc povedly, jsou přední a zadní LEDková světla. Ale to chce vidět na vlastní oči

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Jurca
Jurca napsal 12.03.21 v 19:23 10b.

luxusní...

ILA
ILA napsal 07.09.20 v 15:03 10b.

" Až na ty zrcátka teda. Ty půjdou za jiný" Rozumím, první věc, která šla druhej den na výměnu. Zdraví, tovární sestřenice (bratranec nebo jak )

S.M-A-RT
S.M-A-RT napsal 23.05.20 v 20:04 10b.

Moc pěkná, taky jsem o ní uvažoval ale nakonec vyhrál právě ten Duke 390

nexus
nexus napsal 03.03.19 v 08:43 10b.

konečně mašina , která je jiná než všechno ostatní ….. parádní

dzonnek
dzonnek napsal 02.03.19 v 21:19

Moc pěkná motorka a v našich končinách nevídaná. Ať dělá radost

Více komentářů



TOPlist