renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CBR 500R (2019)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník josefíno
Vloženo 10.9.2020
Aktualizováno 11.10.2021
Zobrazeno 2 098x
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Můj Baby Blade projekt aneb jak z CBR-R udělat CBR-R.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Nokamoto (Hradec Králové)

Výška jezdce: 180 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM RC 390: důvod neuveden
Yamaha YZF-R3: důvod neuveden
Kawasaki Ninja 400: důvod neuveden

První dojmy - Roky jsem se na velkých čtyřválcích honil za výkonem, až jsem nakonec zjistil, že s malým A2 dvouválcem je minimálně na okresce větší sranda. Kamarádi tvrdí, že je to prý jen projev mužského přechodu.Třeba je to pravda, každopádně mě ty velké lokomotivy už začínaly trochu nudit a stejně jezdím hlavně jen kolem komína. Koneckonců, aby se člověk přerazil, rychlost 170-180 úplně stačí.

Doplňky na motorce - - přední lineární pružiny a plně stavitelné kartridže K-Tech
- zadní plně stavitelný tlumič YSS
- přepákování stupaček
- kratší kosti na přepákování zadního tlumiče
- vyšší sedlo
- radiální brzdová pumpa Magura s 11 mm pístem
- brzdové hadice Hel
- zadní blatník Puig

Recenze

Tuhle motorečku jsem si vybral, protože je v kategorii nejdospělejší, jak rozměry, tak obsahem motoru, ale třeba i rozměrem pneumatik. Mimochodem, je zajímavé, jak se za ty roky, co se motorkám věnuji, posunulo jejich vnímání. Když jsem kdysi začínal, půllitry byly bájné, téměř mytologické stroje, o kterých jsme toho hodně namluvili, ale skoro nikdo je neviděl. A výkon kolem 50-ti koní měly auta. Ale jen některá. A dnes jsou to motorky pro začátečníky. A popravdě, firmy je tak i konstruují a vyrábějí, takže zkušenější jezdci z nich můžou (navzdory tvrzení v různých "nezávislých" testech) mít mírně rozporuplné pocity. Sedlo je nízko, aby i malé slečny dosáhly, nejlépe plnými chodidly na zem, kvůli pohodlí jsou nízko stupačky, geometrie orientovaná "na jistotu", pro stejný "sichr" jen průměrné brzdy, lacinné odpružení nabízí hlavně pohodlí. Bylo by ale škoda, kdyby se tímhle nechali ostřílení borci odradit, ty motorky jsou v základu super a stačí pár drobných úprav a ta motorka je hned úplně jinde. Přepáčko, zadek zvednout a geometrii nakopnout kratšími kostmi, vyšší sedlo, jiné pérování, radiální brzdová pumpa + pancéřky, měkké gumy a samozřejmě HRC samolepky - víc není potřeba. Rozdíl v Brně je potom 7 vteřin, což se nezdá mnoho, za tu dobu si průměrný kuřák stihne odkašlat, ale ve skutečnosti je to úplně jiný stroj. I mírně pokročilý jezdec, jako jsem já, se na ní dokáže vyblbnout tak, že se z vyjížďky vracím s blaženým pacošským výrazem, navíc s vědomím, že označení CBR-R na kapotě už není jen prázdný marketingový blábol.
Nenovéjší úpravy: nová sportovní řidítka, tedy nižší a s jiným úhlem "zalomení".
Laďák - lepší zvuk, vzhled, nižší hmotnost a lepší umístění - originál jsem na okruhu tahal po zemi a nechtěl jsem si ustlat. Nicméně s laďákem, díky větší volnosti v náklonu a přemíře snahy stlačit čas ještě níže jsem se stejně velmi detailní prohlídce kačírku nevyhnul...:)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
SennaAyrton
SennaAyrton napsal 23.07.23 v 22:59

Tak s tím já nějak nemám problém, ted momentálně jezdím na 300cc skutru a jde to. Ten provoz a zničené silnice jsou čím dál horší takže litrové motorky jaksi ztratili svůj smysl a kouzlo.
Chtěl bych na cbr500 i sem tam nějaké to menší cestování, sice na to jsou vhodnější motorky jako cb500x nebo NC 750 ,ale motorka se mi musí líbit a nehodlám jít cestou 90% uživatelů kteří kupují cestovní endura a jiné crossovery.
R7 je o dost dražší, cp2 motor jsem měl v mt07, nějak mě nebavil.

josefíno
josefíno napsal 21.07.23 v 08:47

Díky všem. To SennaAyrton: přeju hezkou zábavu . Nejtěžší je při takovém přechodu překalibrovat hlavu na jiná měřítka ve výkonu a rychlosti motorky, chce to takový restart mozku , já to dělám tak, že CBR nepoměřuju se stíhačkama na kterých jsem jezdil teď ke konci, ale spíš s plátěným dvouplošníkem Jawa 350, na kterým jsem kdysi začínal, v tu chvíli Honda působí jako splněný sen . Možná lepší na takový přechod by mohla být Yama R7, přeci jen víc výkonu a hlavně už hotový podvozek, který nepotřebuje upgrade, aby fungoval. Nicméně i u toho vylepšování tý motorky se lze taky královsky bavit...

SennaAyrton
SennaAyrton napsal 21.07.23 v 05:56 10b.

SennaAyrton
SennaAyrton napsal 21.07.23 v 05:55

Taky o ni uvažuji po všech těch litrech

libac22
libac22 napsal 13.03.23 v 20:35 10b.

Pěkně si jí vodíš Moc pěkná

Více komentářů



TOPlist