renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM RC 390 (2015)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Fry07
Vloženo 25.6.2015
Aktualizováno 3.9.2016
Zobrazeno 3 333x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Agilní,silná,pružnej motor,výborný podvozek od WP (Pochází z RC8)

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Flash team (Mladá Boleslav I)

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha YZF-R3: Ne moc sportovní posez, spíše cesťák.Horší podvozek.Motorka jen na naučení a pak jít dál.
Kawasaki Ninja 300: Horší podvozek.Menší výkon.Motorka jen na naučení a pak jít dál.

První dojmy - Motorka padla hned do ruky. Překvapila mě i nad moje očekávání.

Motorku bych doporučil pro - Motorku bych doporučil určitě těm co začínají ale i vyježděným.

Doplňky na motorce - Sportovní plexi "bublina" , Nové polepy , CNC stavitelné páčky , CNC Gripy , Laděný výfukový systém od MIVVu

Recenze

S motorkou už mám najeto víc jak 6000KM tak je čas na krátkou recenzi :)

Začal bych vzhledem ale to je zbytečný.Co člověk to jiná chuť.Někteří říkají, že je ošklivá hlavně kvůli tou zobáku ale mě osobně se to líbí.Je to jiný než nějaká tuctovka z japonska.Ovšem mě se nelíbilo původní zbarvení a vzhledem k tomu, že mám černo-oranžovou Kombinézu a hodně se mi líbí zbarvení co používají v KTM Ajo v Moto3 při testech tak jsem se rozhodl pro jejich zbarvení z testů v roce 2014.Kamkoliv přijedu tak to má velký úspěch.

Motor je jednoduše skvělý.S originálním výfukem a katalyzátorem to za moc nestálo ale s kvalitním výfukem (U mě MIVV Ghibli) s tím jde udělat spousta parády.Motor je prakticky pod 5000 otáček mrtvý a je to spíše vhodný na cestovaní kvůli úspoře paliva.Ovšem jak se to přehoupne přes 5000 stává se z toho úplně jiná motorka.Motorka je svižná a motor táhne prakticky až do omezovače ale je lepší řadit (v mém případě) na 9500.Jediný co bych motoru vytkl je "uškubanost" ve městě a hodně dlouhý 5 převodový stupeň.

O podvozku říkají, že je původem z RC8 od firmy WP a jde to hodně znát.Podvozek a všechny komponenty k tomu jsou perfektně naladěny a motorka okamžitě reaguje na jakýkoliv povel.Krásně drží stopu a nikam neodskakuje.Jen na cestování je to nepohodlný ale to se dá čekat když si člověk kupuje superporta.

Brzdy jsou asi jediný problém na celé motorce.Sice jedná o brzdy ByBre vyráběné pod licencí Brembo.Přední brzdě chvilku trvá než se zakousne a nátup není lineární.Urćitě by to chtělo lepši destičky.Někde jsem se taky dočetl, že je to pumpou, která je odladěna pro začátečníky.No nevím jsem začátečník a ta brzda mi v tomhle vadí.Zadní brzda je víc než dostačující a brzdit s ní bez ABS je prakticky vražda pneumatiky :D

Je to rozpočtová motorka tak se jí nevyhnou ani problémy.Zatím jsem řešil jen unikající olej z převodovky a věčně drnčící plasty.

V papírech uvádéjí 44 koní ale ve všech testech naměřili v průmeru 46koní a kvalitním výfukem a vzduchovým filtrem se to dá ještě o dost zvednout.Já jsem se rozhodl pro MIVV Ghibli Kvůli kvalitě a vzhledu.Od Akrapoviče se mi nelíbil.Jenom tímhle výfukem bez mapování,který není potřeba protože výfuk je laděný přímo na motorce jsem výkon zvýšil minimálně o 2 koně a hlavně je tam znatelnější nástup výkonu a v poslední řadě znatelně nižší spotřeba čehož si cením, protože 10litrů nadrže není zrovna moc.

A v poslední řadě posez.Nebudu řešit jestli je to pohodlný nebo ne je to supersport a tak pohodlí nelze ani očekávat.Naopak potřebuju vědět co se mi děje pod prdelí a v tomto případě to motorka splňuje na jedničku.Měřim cca 185cm a poskládám se na to uplně v pohodě ale při mé výšce už to chtělo závodní plexi, které KTM nabízí, protože s originálním nízkým mi všechen vítr šel pod krk a nebylo to vůbec přejemné.A taky postrádám plně stavitelná zrcátka.Ty jdou nastavit jen doleva nebo doprava, nahoru a dolů už to bohužel nejde.

Celkově jsem já osobně s motorkou spokojený.Dokážu se v zatáčkovité "trati" v pohodě udržet za 6 kilem a věřím tomu až se opravdu naučím jezdit tak to 6kilo i předjedu :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Fry07
Fry07 napsal 22.07.16 v 10:33

Díky. Chtěl jsem se vzhledem co nejvíce přiblížit MOTO3 a mít takovou repliku :) Bohužel motorka je už zničená na totálku :/ v nájezdu do zatáčky nejspíš selhalo zapalování motorka párkrát cukla, zablokovalo se zadní kolo a já už ležel na zemi. To zapalování bylo vadný při rozjezdech to občas škubalo a někdy to i úplně zdechlo jako kdyby jednotka tam pouštěla palivo strašně pozdě a motor se zadusil... Každopádně svezení doporučuju je to hodně hravá motorka ale ne na továrních Metzeler m5 s těmi je to takový "nemastný neslaný" doporučuji na nových Bridge s21 ;)

gabri88
gabri88 napsal 12.07.16 v 20:22 10b.

V te cerne vypada krutě hrozne me laka se na rc390 svezt. Pěkná hračka

Fry07
Fry07 napsal 23.05.16 v 12:21

DukeUnL : Díky :) Kombinéza je RST Tractech EVO.Už mají novější verzi ale nemají v oranžové verzi :D

DukeUnL
DukeUnL napsal 16.05.16 v 17:59 10b.

hrtak
hrtak napsal 25.06.15 v 21:58 10b.

Za jeden den jsme tu s RCckem dva
Jinak ja lekarnicku z bikerscrown pod sedlo nacpal, byt jsem jeden konec musel trochu zatocit jako kornout... na jedne strane je naradi, na druhe lekarnicka

Více komentářů



TOPlist