![Evropská špička na okruhu: BMW Evropská špička](/upload/images/cache/clanky/2021-07/20210816135259-45864_jpg100x75.jpg)
Evropská špička na okruhu: BMW M 1000 RR vs. Aprilia RSV4 vs. Ducati Panigale V4
04.10.2021
04.10.2021
30.09.2019
07.05.2019
19.07.2018
11.06.2018
03.05.2018
Včera v 21:23
17.06.2024
19.12.2023
07.11.2023
23.05.2023
03.01.2023
04.05.2022
11.03.2022
25.11.2021
18.11.2020
05.11.2019
23.10.2019
19.07.2019
04.11.2018
29.10.2018
06.03.2018
20.02.2018
05.11.2017
07.09.2017
27.06.2017
2018 | 2019 | 2021 | 2022 | |
---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||
Objem | 1103 cm3 | |||
Výkon | 157.5 kW | 158.5 kW | ||
Výkon při otáčkách | 13000 ot/min | |||
Točivý moment | 124 Nm | 123.6 Nm | ||
Otáčky při max toč.mom. | 10000 ot/min | 9500 ot/min | ||
Druh motoru | Spalovací | |||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||
Chlazení | Kapalina | |||
Uspořádání válců | Vidlicový | |||
Počet válců | 4 | |||
Rozvod | desmo | DOHC/desmo | ||
Ventilů na válec | 4 | |||
Vrtání | 81 mm | |||
Zdvih | 53.5 mm | |||
Kompresní poměr | 14 : 1 | |||
Příprava paliva | Vstřikování | |||
Startér | Elektrický | |||
Počet rychlostí | 6 | |||
Sekundární převod | Řetěz | |||
Typ rámu | - | Monocoque | ||
Materiál rámu | lehká slitina | |||
Zdvih předního odpr. | 120 mm | |||
Zdvih zadního odpr. | 130 mm | |||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||
Rozměr předního kotouče | 330 mm | |||
Přední třmen | čtyřpístkový | |||
Brzdy vzadu | kotouč | |||
Přední kolo | 17 " | |||
Zadní kolo | 17 " | |||
Rozměr přední pneu | 120/70-ZR17 | 120/70ZR17 | ||
Rozměr zadní pneu | 200/60-ZR17 | 200/60ZR17 | ||
Rozvor | 1469 mm | |||
Úhel hlavy řízení | 24.5 ° | |||
Závlek předního kola | - | 100 mm | ||
Výška sedla | 830 mm | 835 mm | 850 mm | |
Suchá hmotnost | 175 kg | - | ||
Pohotovostní hmotnost | 198 kg | 198.5 kg | ||
Objem nádrže | 16 l | 17 l | ||
Rezerva | 4.5 l | - | ||
Spotřeba | 6.9 l/100 km | 7.6 l/100 km | ||
První cena | 558000 Kč | 569000 Kč | 605000 Kč | |
Poznámka | V4 = 558.000 Kč 198Kg V4 S = 698.000 Kč 195kg V4 Speciale = 1.010.000 Kč |
V4 = 569.000 Kč 198Kg V4 S = 715.000 Kč 195kg V4 Speciale = 1.010.000 Kč |
- | Panigale V4 S: 195,5 kg |
Výměna motorového oleje | 12000 Km | |||
Seřízení ventilové vůle | 24000 Km |
Od likvos(2018)
Od likvos(2018)
Od Paura19(2018)
Od Paura19(2018)
Ducati představuje novou Panigale V4 pro...
Ducati uhranula veletrh Hypermotardem 69...
Ducati uhranula veletrh výroční Panigale...
Nové Ducati na vlastní oči: lahůdkové SP...
Ducati Panigale V4 SP2: Druhé pokračován...
Evropská špička na okruhu: BMW M 1000 RR...
Kawasaki Ninja H2 vs Ducati Panigale V4:...
Ducati slaví 25 let legendární 916
Historie výfuků Termignoni pro superbiky...
Termignoni 4Uscite
Ducati Panigale V4R
Ducati Panigale V4 S v Mostě
Redakční video test k Ducati Panigale V4
První jízda na nové Ducati Panigale V4
Italská symfonie: Ducati Panigale V4
Ducati Panigale V4
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Technika | Ducati Panigale V4 okruhová stavba | 578 | Dnes 12:16 | ||
Supersport | Ohruhové ježdění portugalsko a jih španĺlska v zimě 2024/25 | 5 | 19.7.2024 08:00 | ||
Supersport | Panigale v4 2019 | 0 | 14.7.2024 22:26 | ||
Supersport | Panigale v4 2019 | 0 | 14.7.2024 20:57 | ||
Italské | Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat a BMW včetně modelů 2024 - Opava | 1 | 23.4.2024 14:03 | ||
Supersport | Gumy | 15 | 6.5.2019 01:41 | ||
Italské | Panigale V4 svod zadních válců | 6 | 14.2.2019 21:02 | ||
Supersport | Supersporty 2018 - anketa | 20 | 13.4.2018 21:25 | ||
Vyjížďky | Česká premiéra Ducati Panigale V4 | 9 | 4.3.2018 13:54 |
Agresivní topsexy červená Panigale V4, přichází s technikou z prototypů MotoGP. A je to zážitek!...
Technika převzata z motogp , tohle se moc popsat nedá to se musí vyzkoušet .A k tomu všemu za mě nej...
Tohle je po 12 letech jezdeni ma prvni funglovka a pocit je to super. Doufam,ze s ni vydrzim az do d...
Ducati Panigale V4 Track bike motorka upravená pro okruhové radovánky
Jedna cervena z Borgo Panigale
Jedinečná motorka, která nadchne každého, kdo miluje rychlé stroje.
je to prostě nádhera, co k tomu dodat, kdo nezkusil neví …………………………………..
Jedna cervena z Borgo Panigale
Jedinečná motorka, která nadchne každého, kdo miluje rychlé stroje.
Technika převzata z motogp , tohle se moc popsat nedá to se musí vyzkoušet .A k tomu všemu za mě nej...
Ducati Panigale V4 Track bike motorka upravená pro okruhové radovánky
Tohle je po 12 letech jezdeni ma prvni funglovka a pocit je to super. Doufam,ze s ni vydrzim az do d...
je to prostě nádhera, co k tomu dodat, kdo nezkusil neví …………………………………..
Agresivní topsexy červená Panigale V4, přichází s technikou z prototypů MotoGP. A je to zážitek!...
Už si nějak neumíme představit, že bychom začátek sezony nezahajovali na španělských okruzích. Popra...
Zavírání silnic 2023 - Žďár nad Sázavou Na docela příjemné počasí přijela polovička motorek než na ...
22.4.2023 Žďár nad Sázavou S ukázkovým počasím se nás motorkářů a přátel motorek sešlo na plný ovál...
Rok se s rokem sešel a já se znovu snažím sepsat všechny ty zážitky z prvního jarního testu – trénin...
Mazlení sem, mazlení tam |-) ... jakou chceš tu pózu jezdče? :-D 20tis km najeto a jede furt krá...
Motor | |
---|---|
Spojka | 9.5/10 |
Průběh výkonu | 10.0/10 |
Vibrace | 9.5/10 |
Převodovka | 10.0/10 |
Mechanická hlučnost | 9.0/10 |
Zvuk | 10.0/10 |
Spolehlivost | 10.0/10 |
Brzdy | 10.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 10.0/10 |
Těsnost tlumičů | 10.0/10 |
Tuhost rámu | 10.0/10 |
Jízda | |
Sport | 10.0/10 |
Město | 6.0/10 |
Cestování | 9.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | - |
Ceny servisu | - |
Servisní síť | 9.0/10 |
Dostupnost dílů | 4.0/10 |
Nabídka doplňků | 10.0/10 |
Servisní intervaly | 10.0/10 |
Sport | |
Tlumič řízení | 8.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Ducati 1299 Panigale | Měl jsem 1199 a nebyla by to moc změna |
Ducati 1299 Panigale | Rozdíl v ovladatelnosti nová V4 vyhrála. |
Yamaha YZF-R1 | Aktuální typ. Proč musí svítit potkávací světla a proč jsou boční kapoty tak od sebe, ten radiátor je moc vidět. |
BMW S 1000 RR | Ve všem dokonalá, přesně velká, ale Ducati je víc přitažlivější stroj. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
BMW S 1000 RR | |
Ducati Streetfighter V4 S | Chytrá část rodiny mi řekla, že si už mám koupit motorku pro dospělé. |
Kawasaki ZX-10R Ninja | moc jsem ji chtěl, ale našel jsem Kawu |
Ducati 1199 Panigale | |
Suzuki GSX-R 1000 | Kéž bych měl love na V4 |
Ducati 959 Panigale | Moc velký výkon, cena |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2019 | Smrči-GSX-F | v4s-manual-20190209t.zip | 113 MB | Workshop manual |