
Evropská špička na okruhu: BMW M 1000 RR vs. Aprilia RSV4 vs. Ducati Panigale V4
04.10.2021
04.10.2021
30.09.2019
07.05.2019
19.07.2018
11.06.2018
03.05.2018
23.05.2023
03.01.2023
04.05.2022
11.03.2022
25.11.2021
18.11.2020
05.11.2019
23.10.2019
19.07.2019
04.11.2018
29.10.2018
06.03.2018
20.02.2018
05.11.2017
07.09.2017
27.06.2017
2018 | 2019 | 2021 | 2022 | |
---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||
Objem | 1103 cm3 | |||
Výkon | 157.5 kW | 158.5 kW | ||
Výkon při otáčkách | 13000 ot/min | |||
Točivý moment | 124 Nm | 123.6 Nm | ||
Otáčky při max toč.mom. | 10000 ot/min | 9500 ot/min | ||
Druh motoru | Spalovací | |||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||
Chlazení | Kapalina | |||
Uspořádání válců | Vidlicový | |||
Počet válců | 4 | |||
Rozvod | desmo | DOHC/desmo | ||
Ventilů na válec | 4 | |||
Vrtání | 81 mm | |||
Zdvih | 53.5 mm | |||
Kompresní poměr | 14 : 1 | |||
Příprava paliva | Vstřikování | |||
Startér | Elektrický | |||
Počet rychlostí | 6 | |||
Sekundární převod | Řetěz | |||
Typ rámu | - | Monocoque | ||
Materiál rámu | lehká slitina | |||
Zdvih předního odpr. | 120 mm | |||
Zdvih zadního odpr. | 130 mm | |||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||
Rozměr předního kotouče | 330 mm | |||
Přední třmen | čtyřpístkový | |||
Brzdy vzadu | kotouč | |||
Přední kolo | 17 " | |||
Zadní kolo | 17 " | |||
Rozměr přední pneu | 120/70-ZR17 | 120/70ZR17 | ||
Rozměr zadní pneu | 200/60-ZR17 | 200/60ZR17 | ||
Rozvor | 1469 mm | |||
Úhel hlavy řízení | 24.5 ° | |||
Závlek předního kola | - | 100 mm | ||
Výška sedla | 830 mm | 835 mm | 850 mm | |
Suchá hmotnost | 175 kg | - | ||
Pohotovostní hmotnost | 198 kg | 198.5 kg | ||
Objem nádrže | 16 l | 17 l | ||
Rezerva | 4.5 l | - | ||
Spotřeba | 6.9 l/100 km | 7.6 l/100 km | ||
První cena | 558000 Kč | 569000 Kč | 605000 Kč | |
Poznámka | V4 = 558.000 Kč 198Kg V4 S = 698.000 Kč 195kg V4 Speciale = 1.010.000 Kč |
V4 = 569.000 Kč 198Kg V4 S = 715.000 Kč 195kg V4 Speciale = 1.010.000 Kč |
- | Panigale V4 S: 195,5 kg |
Výměna motorového oleje | 12000 Km | |||
Seřízení ventilové vůle | 24000 Km |
Od likvos(2018)
Od likvos(2018)
Od Paura19(2018)
Od Paura19(2018)
Nové Ducati na vlastní oči: lahůdkové SP...
Ducati Panigale V4 SP2: Druhé pokračován...
Evropská špička na okruhu: BMW M 1000 RR...
Kawasaki Ninja H2 vs Ducati Panigale V4:...
Ducati slaví 25 let legendární 916
Historie výfuků Termignoni pro superbiky...
Termignoni 4Uscite
Ducati Panigale V4R
Ducati Panigale V4 S v Mostě
Redakční video test k Ducati Panigale V4
První jízda na nové Ducati Panigale V4
Italská symfonie: Ducati Panigale V4
Ducati Panigale V4
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Technika | Ducati Panigale V4 okruhová stavba | 521 | 29.5.2023 20:13 | ||
Supersport | Gumy | 15 | 6.5.2019 01:41 | ||
Italské | Panigale V4 svod zadních válců | 6 | 14.2.2019 21:02 | ||
Supersport | Supersporty 2018 - anketa | 20 | 13.4.2018 21:25 | ||
Vyjížďky | Česká premiéra Ducati Panigale V4 | 9 | 4.3.2018 13:54 |
Agresivní topsexy červená Panigale V4, přichází s technikou z prototypů MotoGP. A je to zážitek!...
Technika převzata z motogp , tohle se moc popsat nedá to se musí vyzkoušet .A k tomu všemu za mě nej...
Tohle je po 12 letech jezdeni ma prvni funglovka a pocit je to super. Doufam,ze s ni vydrzim az do d...
Ducati Panigale V4 Track bike motorka upravená pro okruhové radovánky
je to prostě nádhera, co k tomu dodat, kdo nezkusil neví …………………………………..
Technika převzata z motogp , tohle se moc popsat nedá to se musí vyzkoušet .A k tomu všemu za mě nej...
Ducati Panigale V4 Track bike motorka upravená pro okruhové radovánky
Tohle je po 12 letech jezdeni ma prvni funglovka a pocit je to super. Doufam,ze s ni vydrzim az do d...
je to prostě nádhera, co k tomu dodat, kdo nezkusil neví …………………………………..
Agresivní topsexy červená Panigale V4, přichází s technikou z prototypů MotoGP. A je to zážitek!...
22.4.2023 Žďár nad Sázavou S ukázkovým počasím se nás motorkářů a přátel motorek sešlo na plný ovál...
Rok se s rokem sešel a já se znovu snažím sepsat všechny ty zážitky z prvního jarního testu – trénin...
Mazlení sem, mazlení tam |-) ... jakou chceš tu pózu jezdče? :-D 20tis km najeto a jede furt krá...
Ducati Tour 2022 v novém Motoshowroomu DMoto v Lelekovicích u Brna. Tour 2022 byl pro mě ve znamení...
Tohlee vyprávění o španělském tréninku nebude až tak moc o motorkách, protože jak říká moje skvělá ž...
Motor | |
---|---|
Spojka | 9.5/10 |
Průběh výkonu | 10.0/10 |
Vibrace | 9.5/10 |
Převodovka | 10.0/10 |
Mechanická hlučnost | 9.0/10 |
Zvuk | 10.0/10 |
Spolehlivost | 10.0/10 |
Brzdy | 10.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 10.0/10 |
Těsnost tlumičů | 10.0/10 |
Tuhost rámu | 10.0/10 |
Jízda | |
Sport | 10.0/10 |
Město | 6.0/10 |
Cestování | 9.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | - |
Ceny servisu | - |
Servisní síť | 9.0/10 |
Dostupnost dílů | 4.0/10 |
Nabídka doplňků | 10.0/10 |
Servisní intervaly | 10.0/10 |
Sport | |
Tlumič řízení | 8.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Ducati 1299 Panigale | Měl jsem 1199 a nebyla by to moc změna |
Ducati 1299 Panigale | Rozdíl v ovladatelnosti nová V4 vyhrála. |
Yamaha YZF-R1 | Aktuální typ. Proč musí svítit potkávací světla a proč jsou boční kapoty tak od sebe, ten radiátor je moc vidět. |
BMW S 1000 RR | Ve všem dokonalá, přesně velká, ale Ducati je víc přitažlivější stroj. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Ducati Streetfighter V4 S | Chytrá část rodiny mi řekla, že si už mám koupit motorku pro dospělé. |
Kawasaki ZX-10R Ninja | moc jsem ji chtěl, ale našel jsem Kawu |
Ducati 1199 Panigale | |
Suzuki GSX-R 1000 | Kéž bych měl love na V4 |
Ducati 959 Panigale | Moc velký výkon, cena |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2019 | Smrči-GSX-F | v4s-manual-20190209t.zip | 113 MB | Workshop manual |