renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati 959 Panigale (2018)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník prizdisrac
Vloženo 14.5.2018
Aktualizováno 6.3.2020
Zobrazeno 1 762x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Designovej skvost. Sice dnes letí naháče a café racery, ale mně se prostě líbí zmrzliny a z nich nejvíc tahle.

Motorka koupena od FIRMA:MOTO ITALIA (Praha 4-Krč)

Výška jezdce: 180 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati SuperSport: Víc mi vyhovuje položenější jízdní pozice. Rozjezdy docela oříšek, ale hodně mě lákal blipper.
Ducati Panigale V4: Moc velký výkon, cena

První dojmy - Motorka mě překvapila svojí snadnou ovladatelností. Jasně, jízdní pozice není z hlediska pohodlí žádnej med, ale motorka se snadno ovládá, překlápí, všechno společně parádně funguje. Při koupi jsem trochu řešil výfuky (víc se mi líbí US verze s bobkem pod nohou) a barvu (perleťová je na nádrži, ale plasty jsou spíš matná bílá než perleť, přitom červená je celá lesklá a taky hezká..)

Doplňky na motorce - Krovka, Ducati Performance LED blinkry, seat a páčky

Recenze

Jak jsem už naznačil, důvodem koupě primárně bylo, že se mi hrozně líbí. Asi ještě dlouho nevyužiju její potenciál na 100 % (pokud vůbec někdy), ale dospěl jsem k závěru, že bych se na ní už nemusel zabít a že když si ji nekoupím teď, tak už nikdy. A sny se maj plnit..

Zatím ji mám jen 2 dny, takže jsem najel jen 650km o víkendu. Zvykám si na sportovnější jízdní pozici, zajíždím do 6k otáček, ale první seznámení je dost fajn. Nemám pocit, že by to byla zlá mrcha, která čeká na jakoukoliv chybu, řadí přijemně, funguje už od cca 3000 ot, nárůst výkonu je tak akorát, cítím se na ní mnohem jistěji než na předchozí XJ6.

Oproti očekávání je (v rámci možností) i docela pohodlná. Jen rozbité cesty jsou trochu utrpení. A ve městě hodně topí. Fakt hodně.. Řeší se heatshield kitem za cca 70 dolarů. Tím se dostávám k mínusům. Za ten největší považuji absenci blipperu, který se sice dá dokoupit, ale za tisíc dolarů mi to přijde jako nesmysl. Taky jí chybí cornering ABS a wheelie control. Zrcátka mi do 170km/h přijdou docela použitelná.

edit po 3.000km:
Prvotní nadšení vystřídalo ještě větší nadšení. Je to skvělej peklostroj. Vše perfektně funguje, všichni mi chválí její design, na jízdní pozici se dá zvyknout i když 1.200km za víkend v 32 stupních byl trochu očistec. Do práce se s tím ale po Praze dá taky jezdit. Díky své štíhlé stavbě v kolonách obstojně konkuruju skútrům. Za městem (v jiném outfitu a s lepším jezdcem) může konkurovat litrovým superbikům.

edit po 5.000km:
Ve 2019 jsem se na moto moc nedostal, ale dal jsem jarní individual kurz u Pepy Sršně a pak jeho okruhovou motoškolu v Brně. Na okruhu jsem poznal, jak neuvěřitelně dobře začala motorka fungovat. Je jasný, že tam je doma. Přilnavost sériových pneu (Rosso Corsa II) je neskutečná. Trochu škoda, že omezovač přichází vcelku brzo, párkrát jsem měl tendenci ještě držet plyn a už mi zasáhl omezovač. Na cílovce bych si klidně dovedl představit trochu větší výkon, ale pak bych měl trochu problém to ubrzdit. Brzdy fungují skvěle, ale člověk z nich nemá pocit, že by zastavily lokomotivu. Je potřeba je trochu víc zmáčknout, aby na okruhu brzdily na plno.

Přijde mi, že díky své štíhlosti a vzhledu je motorka skvělá na commuting (byť za cenu intenzivnějšího spojkování), snadno se proplete v koloně, nádherně padá do zatáček, je příjemně lehká, ale nezklame ani na okruhu. Cestování však chce trochu víc toho srdíčka...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
bruttopyr
bruttopyr napsal 14.01.19 v 01:07 10b.

Moc pěkná , jen prosím přidat více fotek!

Kaschtan
Kaschtan napsal 21.05.18 v 14:14 10b.

O víkendu jsem měl tu čest a některý věci musim potvrdit, některý vyvrátit. Na supersport relativně pohodlná, zrcátka nad 170kmh uplná slepota. Motorka pocitově na téměr 160 koní prostě nejede, do 8000 jak fichtl, u 10 to už celkem letí, ale třeba diavel s nižšim výkonem jel pocitově mnohem víc. Po přesednutí zpět to moje tuono V4 jede a brzdí o hrozně moc víc. Do zatáček padá panigale úžasně jak je lehká, koleno jedna dvě, na zadní se nestavěla v podstatě vůbec, tudíž antiwheelie naprostá zbytečnost. Quickshifter nahoru bezchybné, směrem dolu jsem nebyl schopen zařadit. Na pohled úžasná motorka, jedna z nejhezčích co kdy vyrobili, jen mi to přijde za 430 tisíc šíleně přeceněný. Přeji hodně km bez nehody a gratuluji ke koupi :)

Lukamot
Lukamot napsal 15.05.18 v 09:35 10b.

Krásná italka, bílá top, ať slouží

Více komentářů



TOPlist