Ducati Monster 821
Články
Technické údaje Ducati Monster 821
2014 2015 2016 2017 2018
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje

V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.

Objem 821 cm3
Výkon 82.4 kW 81.8 kW 79 kW 81.8 kW 80 kW
Výkon při otáčkách 9250 ot/min
Množství oleje -
Točivý moment 89.4 Nm 86 Nm
Otáčky při max toč.mom. 7750 ot/min
Uspořádání válců Vidlicový
Startér Elektrický
Počet válců 2
Dvoudobý/čtyřdobý 4
Chlazení Kapalina Vzduch Kapalina
Vrtání 88 mm
Zdvih 67.5 mm
Kompresní poměr 12.8 : 1
Rozvod desmo
Ventilů na válec 4
Příprava paliva Vstřikování
Počet rychlostí 6
Sekundární převod Řetěz
Typ rámu Příhradový - Trubkový
Materiál rámu ocel - ocel
Zdvih předního odpr. 130 mm - 130 mm
Zdvih zadního odpr. 140 mm - 140 mm
Úhel hlavy řízení 24.3 °
Závlek předního kola - 93.2 mm
Rozvor 1480 mm
Brzdy vpředu 2 kotouč
Rozměr předního kotouče 320 mm
Přední třmen čtyřpístkový - čtyřpístkový - čtyřpístkový
Brzdy vzadu kotouč
Přední kolo 17 " - 17 " - 17 "
Zadní kolo 17 " - 17 " - 17 "
Rozměr přední pneu 120/70 ZR 17 120/70-ZR17 120/70 ZR 17
Rozměr zadní pneu 180/60 ZR 17 180/55-ZR17 180/60-ZR17 180/55-ZR17 180/55 ZR17
Výška sedla 785 mm
Výška sedla max - 810 mm -
Suchá hmotnost 179.5 kg 180.5 kg
Pohotovostní hmotnost - 205.5 kg 206 kg
Užitečná hmotnost - 390 kg -
Objem nádrže 17.5 l 16.5 l
Světlá výška -
Rezerva -
Spotřeba - 5 l/100 km -
Zrychlení - 3.5 0-100 km/h -
Maximální rychlost - 225 km/h -
První cena 269730 Kč - 289000 Kč
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) - 289000 Kč
Poznámka - Výška sedla je nastavitelná 785 mm – 810 mm
Výměna motorového oleje - 10000 Km - 15000 Km
Výměna olejového filtru - 15000 Km
Výměna převodového oleje -
Výměna hnacího řemene - 30000 Km
Výměna zapalovací svíčky - 30000 Km
Výměna brzdové kapaliny - 45000 Km
Výměna vložky vzduchového filtru - 30000 Km
Seřízení ventilové vůle - 30000 Km - 30000 Km
Galerie Ducati Monster 821 od uživatelů
Videa Ducati Monster 821
Témata ve fóru o Ducati Monster 821
Fórum Téma Odpovědí Poslední příspěvek
Založit téma Všechna témata
Výběr moto Jaka z techto moto ma podle vas nejlepsi podvozek 11 Dnes 11:50
Naked bike Ducati 821 vs Kawasaki Z800 12 27.2.2020 13:24
Naked bike Jen tak z prdele :-) 6 11.2.2020 13:24
Naked bike Jákou cca 8-mi stovku ? 53 3.2.2020 10:54
Naked bike Poruchy, detské choroby 821 2 2.1.2020 00:40
Naked bike Monster 821 vs Monster 1100 EVO vs Monster 1100S 27 23.12.2019 21:08
Italské Provozní náklady Ducati Monster 821 (maintenance cost) 9 24.6.2019 10:59
Hledám, potřebuji Okolí Opavy, MS kraj, diagnostika na Ducati monster 821 0 7.5.2019 21:48
Opravy a údržba Uvolněné drátky pod motorem 5 27.2.2019 22:21
Italské Vule plynove rukojeti 2 2.9.2018 20:26
Naked bike Ducati Monster alternativní zrcátka 7 27.6.2018 12:54
Naked bike LCD info 16 27.6.2018 10:08
Naked bike Monster 821 (1200) zadni stupacky 8 19.1.2018 22:14
Hledám, potřebuji Servis okolí Opavy nebo MS kraj - moto nejede 4 2.10.2017 20:05
Naked bike Ducati Monster 821 vs Yamaha MT-09 6 26.8.2017 20:05
Naked bike naked - navrat zpet. ZE SS na naked. 46 26.8.2017 20:04
Naked bike Páčka brzdy chování při opakovaném zmáčknutí 8 24.4.2017 13:18
Italské Dukati od roku 2008 8 6.4.2017 08:45
Skupiny
Průměrné hodnocení od 5 uživatelů
Motor
Průběh výkonu
9.2/10
Spojka
8.4/10
Vibrace
6.6/10
Převodovka
6.4/10
Mechanická hlučnost
8.2/10
Zvuk
9.6/10
Spolehlivost
9.2/10
Brzdy
9.4/10
Podvozek
Možnost nastavení
7.0/10
Těsnost tlumičů
8.0/10
Tuhost rámu
10.0/10
Jízda
Sport
9.0/10
Město
8.8/10
Cestování
7.0/10
Zázemí
Ceny náhr. dílů
2.0/10
Ceny servisu
3.0/10
Servisní síť
8.0/10
Dostupnost dílů
10.0/10
Nabídka doplňků
5.0/10
Servisní intervaly
8.0/10
Cestování
Pohodlí jezdce
8.3/10
Pohodlí spolujezdce
8.0/10
Možnosti uchycení zavazadel
2.0/10
Ochrana jezdce cestování
1.0/10
Ochrana spolujezdce
1.0/10
Světla
9.0/10
Celková průměrná známka ze všech oblastí: 7
Průměrná spotřeba naměřená našimi uživateli: 5.18 l/100 km. Hodnota založena na údajích od 4 uživatelů.
Kupující kteří dali Monster 821 přednost
NekoupiliZ důvodu
Suzuki GSX 750 Mám rád Transformers, ale asi jen ve filmu. Moc futuristický vzhled
Yamaha MT-07 Trochu menší - vlastně jsem jí skoro zasedl
Yamaha MT-10 Protože Ducati
Ducati Streetfighter 848/s naskytla se koupě monstra 821
MV Agusta Brutale 800 nelíbíl se mi zvuk
Ducati Diavel Carbon Moc těžká. obtížná manévrovatelnost.
Ducati Hyperstrada 800 Monster je hezčí :)
Kawasaki Z 1000 4 vál
Ducati Monster 1200S na naked bike mi přišel výkon možná až zbytečný a rovněž cenovka (i u ne \"S\" verze) byla krapet jinde. Jinak mít ty peníze, asi by mě přemluvili ;)
Ducati Scrambler chtěl jsem, vyzkoušel jsem, nevzal jsem. Nevím, prostě mě nepřesvědčila nebo jsem si spíš myslel, že hledám něco, co jsem ve skutečnosti nehledal. Konkrétně u Icona mi neseděly řídítka (výška, uchycení) a příliš tvrdé sedlo.
Triumph Thruxton 900 možná až příliš retro, ale rozhodně nádherný stroj..
Moto Guzzi V7 Stone .. její čas třeba ještě příjde, ale musí se polepšit s detaily, které jsou vzhledem k ceně dost odfláknuté.
Yamaha MT-09 Tolik se mi nelíbila jako Ducati, ale taky dobrej kousek
Kupující místo Monster 821 koupili raději jinou
JakouZ důvodu
BMW F 900 R Ještě před cca dvěma lety jsem byla rozhodnutá, že pak koupím většího monstra. Bohužel mám s Ducati určité zkušenosti a rozhodla jsem se raději pro spolehlivější značku.
Ducati SuperSport nechal jsem si poradit , že na cestovaní je lepší Supersport S .. nefouká jako na monstru
Ducati Monster 796 Jsou ještě relativně drahé a je to vodník,takže spousta hadic.
Kawasaki Z900 Druhá z V2, z kterých jsem vybírala. Čekala jsem od ní víc
BMW R nineT Pure Vadilo mi: krátké sedlo, pravá pata nemá místo - výfuk.
Triumph Street Triple RS Krasne svezeni, dvojhrnek ma neco do sebe, nelibilo se mi ovladani v nizsich rychlostechh oproti konkurenci
Triumph Street Triple Ve výběru favorit, ale nakonec rozhodla v té době vysoká cena.
Triumph Street Triple RS Strašně pěkná motorka, ale prostě Triumph nabízel více a přeci jen je sportovnější, monster je na výlety
KTM Duke 690 Krásný design (až na ten chladící systém) a charisma. Po tom, co jsem několikrát nemohl najít neutrál a prodejce mi sdělil, že to je vlastnost, jsem se rozhodl hledat dál.
Triumph Street Triple R zdál se mi malý výkon
Triumph Speed Triple Motka relativne OK, akorat, ze jsem se na ni necitil pohodlne (nevyhovoval mne trojuhelnik). A navic bohuzel tady u nas je cela komunita kolem Ducati, vcetne prodejni site, jaksi plna pozeru co jezdej s Panigale 1299 leda tak na kafe do vedlejsi ulice.
BMW R nineT Scrambler Ducati se mi moc líbila už od dětství. A to byl zároveň důvod proč si ji nevybrat. Je to stroj pro mladší kluky & holky.
Ducati Monster 1200 Bratr mne přemluvil na vyšší kubaturu.
Kawasaki Z900 pěkná, ale Z900 se mně prostě líbí více
BMW F 800 R Cena na kterou jsem prostě bez zadlužení nedosáhl. Krásná motorka
Aprilia SL 750 Shiver Moc drahá
Ducati 899 Panigale Nakonec jsem se rozhodl pro superbike.
KTM Duke 690 nemá tak vzpřímený a pohodlný posez, vzhled, velká duvěra a dobré zkušenosti s KTM
Manuály pro Ducati Monster 821
Ročník Vložil Soubor Velikost Poznámka
Nahrát manuál
2014 Brutale_1078r monster_821.pdf 48 MB Servisný manual 821 pre rok 2014 2015
2014 VALI821 7019_monster_821.pdf 48 MB
Bazar pro Ducati Monster 821 (rss)

TOPlist