renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati Monster 821 (2016)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník mnetu
Vloženo 11.10.2017
Aktualizováno 30.3.2020
Zobrazeno 2 459x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Matně černá italská příšera střední váhy. Už před lety jsem věděl, že jí chci, ale sešli jsme se až před letošní sezónou. Moje první Ducati, doufám, že né poslední.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Rossomoto MB (Debř) - Naprosto profesionální a osobní přístup.

Výška jezdce: 178 cm

První dojmy - Mám pocit, že jsem jí přebíral někdy začátkem května 2017. Nikdy před tím jsem na ní nejel a ani na žádné jiné Ducati, kromě krátké projížďky na 696 Monsterovi na parkovišti. Taky jsem jí ve verzi matně černá nikdy neviděl na živo. Nicméně naplnilo se přesně to co mi bylo řečeno v Rossomoto - ničeho se nebojte bude to pecka a taky že byla!

Motorku bych doporučil pro - Pro všechny lidi, kteří mají rádi bezkonkurenční design do kterého je implementovaná perfektní technika.

Doplňky na motorce - Výfuky termignoni v karbonovém provedení.

Recenze

Při prvním nastartování definitivně pochopíte jaký je rozdíl mezi "italkama" a zbytkem světa. Po prvním otočení klíčkem a stlačení start tlačítka se z ní zakouří jak ze starých kamen, zahřeje se, otočíte plynem a ona zapráská ještě v té době do sériových výfuků, od tohoto okamžiku už vše šlape jako hodinky - cyklus zrození dokonán! A to nemluvě o zvuku Lkového dvouválce, který je nezaměnitelný s čímkoliv jiným.

Aby na tomto stroji mohli jezdit i amatéři jako jsem já, je možné si přepínat mezi módy URBAN, TURING a SPORT. Tyto módy je možné během vypnutého motoru naspecifikovat a následné, klidně i během jízdy mezi nimi volně přepínat. Když je sucho běžně jezdím na SPORT nebo TURING. Během mokra je lepší spíše TURING. Za silného deště URBAN nebo TURING - dle uvážení každého pilota. Jednou jsem se vracel domů z Dubé na režim SPORT za totální průtrže mračen a na dálnici ve 160 km/h monster docela slušně prohrábl, až jsem si na okamžik připadal jako na rodeu.

Sem tam se mi poštěstí vyrazit na okruh. Tam si mě na rovinkách samozřejmě dávají silnější litry.. v zatáčkách občas i slabší stroje, ale to výkonem motorky nebude. :D

Jednou jsem se dostal na akci učímesepřežít, kde je možné vyzkoušet různé brždění výhybné manévry atd. Super akce doporučuji! Je úplně neskutečné, jak motorka dokáže snadno a rychle zastavit pokud máte zapnutý SPORT nebo TURING(tento mód má funkci, že se nezvedá zadní kolo během brždění). Je nutné urgentně zastavit cca z 80 km/h - žádný problém prostě zahamstnu přední brzdu a Monster se během zlomku vteřiny doslova na pár metrech zaryje do země a stojíte. Netvrdím, že nějaký profi jezdec bez abs dtc atd... nezastaví na kratší vzdálenosti, ale moje zkušenost je taková, že 90% lidí, kteří tam ten den byli a měli podobné stroje bez těchto elektronických systémů nedokázali zastavit ani na 2x delší dráze.





Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Taliján
Taliján napsal 19.10.17 v 22:37 10b.


Pekna matovka. Krasne stroj.

AVENGER2008
AVENGER2008 napsal 18.10.17 v 12:51 10b.

Bezchybná a úchvatná Ducinka .

Falco55555
Falco55555 napsal 14.10.17 v 12:32 10b.

Moc pěkná

Brukev
Brukev napsal 12.10.17 v 23:07 10b.

V Luště to bude brzy motorkarsky ráj. Ten zvuk je parádní

ivanekee
ivanekee napsal 12.10.17 v 19:35 10b.

nádherná

Více komentářů



TOPlist