PROFIL MOTORKY

Husqvarna Svartpilen 701 (2019)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník ILA
Vloženo 2.9.2020
Aktualizováno 7.9.2020
Zobrazeno 3 619x
HODNOCENÍ PROFILU OD 24 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Postpubertální spratek odvedle, kterej vám připomene, proč jste kdysi chtěli začít jezdit na motorce. Má divnej vohoz, každou botu jinou, už v základu slušnou barvu hlasu, nepotrpí si na bižu a je v super formě...

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Dypree s.r.o. (Slavkov u Brna)

Výška jezdce: 163 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Monster 821: Verze Stealth. Katalogově měl naprosto vše, co jsem chtěla, ale tak nějak mě \"neutáhl\" odspodu.
Ducati Scrambler Cafe Racer: Čekala jsem finále: dramatický a nerozhodný souboj mezi oběma Dukatkama, ale Kafáč bohužel nebylo možné nikde vyzkoušet...
Triumph Street Scrambler: Strašně se mi líbil, ale strašně se mi na něm jelo (na mě vysokej a k tomu těžkej, vůbec mi nesedl)
Triumph Street Triple: Tady nemůžu říct konkrétní (rozumný) důvod, motorka by neměla mít chybu, ale tak nějak mě prostě nechytla za srdce (sorry...)

První dojmy - První rande: pecka! Motýlci v břiše. Nechcete, aby to skončilo. Spálíte mosty, rozbijete prasátko, změníte plány a víte, že všechno nějak časem vyřešíte. Druhý rande: pochybnosti mizí v prachu cesty za městem (UAU, i tohle zvládne!), nadšení vás neopouští, nýbrž naopak.

Motorku bych doporučil pro - všechny, kdo hledají v ježdění na moto především zábavu pro volný čas

Doplňky na motorce - Motorku mám cca 14 dní a najeto cca 1000 km, takže jen výměna plácaček na mouchy za zrcátka. Ale tohle je motorka, která si tak nějak žádá citlivě doladit svůj přirozený individualismus, takže nějaké nápady jsou - doplním později
EDIT: tak mám po první servisce, současně s ní koupen origo držák na výfuk a když už včera lilo, tak jsem se (minimálně do 1. TP) rozloučila se zbytečnýma zadníma stupačkama. Dělám do diet, tak mám asi mírnou profesionální deformaci (všechno hubnout), výsledkem čehož je velká radost z malé hmotnostní úspory tímto dosažené. Viz. foto a dokonalý detail strany s FT NP, které tahle změna dost prospěla .

Recenze

Ono se to má tak... Někoho jen tak letmo zahlídnete a před usnutím už vám dělá do oveček. Toužíte vědět víc, tak přečtete a zkouknete všechny ty úžasný recenze a testy plný superlativů (některé pasáže vícekrát dokola). Nedá vám to, tak si vynutíte "náhodnou cestu okolo" - MUSÍTE JI VIDĚT! "Tý jo, ta má dlouhý nohy, na tu nemám..". Ještě, že v tu chvíli máte vedle sebe toho nejlepšího parťáka, kterýho nějaký vaše "ale" a námitky a poseroutský řečičky vůbec nezajímaj a prostě vás donutí, dát si (s ní) to společný kafe...

Takhle jsem to chtěla! Sednout na bike a vědět, že TOHLE chci. Nechat se pohltit a vtáhnout do děje, zapomenout na čas a přestat sledovat, kde jsem. Jen jet, s každou zatáčkou líp a líp (abych podruhé v sedle nějaké moto hvízdla v zatáčce gumu až na samej kraj, to se mi teda ještě s žádnou nepovedlo).

Co se týká testování motorek, prioritně mě zajímaly dvouválce, ale kdybych na Svarťu (ještě mínus jeden) nepřišla náhodou v diskuzi a hned mě designem neoslovil, určitě bych vyzkoušela i nějakého transformerka (MT0?) a další japonské naháče, příp. scramblery. (Nebo USA Indian FTR, ale ten byl moc těžkej a taky dost drahej, to bych musela prasátko nejdřív naklonovat a to chce čas a trpělivost a nic z toho jsem aktuálně ke konci sezóny neměla). Jo, a určitě Duka! Ale i kdyby mi sedl stejně, Svarťa vyhraje designem. Chápu, že to mnoho z vás nechápe , ale je to tak.

Asi to není motorka na delší cestování, já vidím slabší místo nejvíc ve vyšších rychlostech, páč jsem byla zvyklá na kapotu, ale Brno-Krkonoše-Brno v té nejhorší zácpo-dopravě poslední prázdninový víkend jsem dala v pohodě a jela bych to klidně na otočku znova.

Malé (bezvýznamné) a věřím, že časem odbouratelné mínusky:
- tak samozřejmě výška sedla. Dosáhnu na špičky palců a to ještě v nízkých botách s vyšší podrážkou. Sportovní vysoké Sidi + kožená kombinéza = nedosáhnu oběma vůbec
- Easy shifter. Je to sice super, ale zatím ho testuju mimo rizikový předjíždění, rychlý serpentinky atd., tak nějak mám trochu blok,vynechávat při řazení spojku (hlavně dolů)
- falešný neutrál (občas se mi zadaří), řadička chce proti mé předchozí zkušenosti větší razanci

P.S... ale ty dlouhý nohy jsou vlastně zatraceně sexy. Nenechaj vás zabořit se do sedla jak do gauče a ztratit pozornost. CHCETE TO S NIMA UMĚT! Vždyť ta lehká holka má sice svoji hlavu, ale ráda a snadno se dá i ovládat...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
raid
raid napsal 12.10.20 v 19:52 10b.

Tak motorka pěkná, majitelka bezesporu také, ale ty gatě jsou fakt bomba
Tomu se říká cit pro detail

Marty68
Marty68 napsal 30.09.20 v 08:20 10b.

zajímavý , čtivý text a parádní fotky...Hodně šťastných km v sedle!

ILA
ILA napsal 29.09.20 v 13:07

Moc díky všem za hodnocení a komentáře, cením si každého z nich a upřímně jsem překvapená, že jsou veskrze pozitivní. V ohlasech u konceptů, redakčních testů a profi recenzí byla otázka vzhledu poněkud více ... kontroverzní

nexus
nexus napsal 28.09.20 v 14:57 10b.

Fakt zajímavá mašina, zkoušel jsem ji a je to fakt mazec. Jiný než všechno ostatní

bulldogbiker
bulldogbiker napsal 28.09.20 v 09:52 10b.

Hustá moto! Gratuluji k nákupu. Hlavně opatrně

Více komentářů



TOPlist