PROFIL MOTORKY

Husqvarna Svartpilen 701 (2019)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník ILA
Vloženo 2.9.2020
Aktualizováno 4.11.2021
Zobrazeno 7 138x
HODNOCENÍ PROFILU OD 47 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Postpubertální spratek odvedle, kterej vám připomene, proč jste kdysi chtěli začít jezdit na motorce. Má divnej vohoz, každou botu jinou, už v základu slušnou barvu hlasu, nepotrpí si na bižu a je v super formě...

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Dypree s.r.o. (Slavkov u Brna)

Výška jezdce: 163 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Monster 821: Verze Stealth. Katalogově měl naprosto vše, co jsem chtěla, ale tak nějak mě \"neutáhl\" odspodu.
Ducati Scrambler Cafe Racer: Čekala jsem finále: dramatický a nerozhodný souboj mezi oběma Dukatkama, ale Kafáč bohužel nebylo možné nikde vyzkoušet...
Triumph Street Scrambler: Strašně se mi líbil, ale strašně se mi na něm jelo (na mě vysokej a k tomu těžkej, vůbec mi nesedl)
Triumph Street Triple: Tady nemůžu říct konkrétní (rozumný) důvod, motorka by neměla mít chybu, ale tak nějak mě prostě nechytla za srdce (sorry...)

První dojmy - První rande: pecka! Motýlci v břiše. Nechcete, aby to skončilo. Spálíte mosty, rozbijete prasátko, změníte plány a víte, že všechno nějak časem vyřešíte. Druhý rande: pochybnosti mizí v prachu cesty za městem (UAU, i tohle zvládne!), nadšení vás neopouští, nýbrž naopak.

Motorku bych doporučil pro - všechny, kdo hledají v ježdění na moto především zábavu pro volný čas

Doplňky na motorce - Výměna plácaček na mouchy za zrcátka (akt. 2021: hm, budu ještě měnit...)
Odlehčení (-1,096 kg) změnou držáku výfuku
Odlehčení (-0,757 kg) změnou držáku SPZ (...si nejsem úplně jistá...)
Aktualizace změny držáku SPZ (už si jistá jsem), takže odlehčení -1,636 kg
Odlehčení (-2,724 kg) díky Jebatt
Odlehčení výměnou za karbonové "sedlo" spolujezdce (-0,744 kg)
"Kompenzace" odlehčení (+ 3,552 kg) kompletní padákovou sadou od T-Rex Racing.

P.S. Kdybych se tak dostala na 150 kg, to by bylo bááájo! Příští dieta=decat.

Úpravy a doplňky jsou psány do deníků.

Recenze

Ono se to má tak... Někoho jen tak letmo zahlídnete a před usnutím už vám dělá do oveček. Toužíte vědět víc, tak přečtete a zkouknete všechny ty úžasný recenze a testy plný superlativů (některé pasáže vícekrát dokola). Nedá vám to, tak si vynutíte "náhodnou cestu okolo" - MUSÍTE JI VIDĚT! "Tý jo, ta má dlouhý nohy, na tu nemám..". Ještě, že v tu chvíli máte vedle sebe toho nejlepšího parťáka, kterýho nějaký vaše "ale" a námitky a poseroutský řečičky vůbec nezajímaj a prostě vás donutí, dát si (s ní) to společný kafe...

Takhle jsem to chtěla! Sednout na bike a vědět, že TOHLE chci. Nechat se pohltit a vtáhnout do děje, zapomenout na čas a přestat sledovat, kde jsem. Jen jet, s každou zatáčkou líp a líp (abych podruhé v sedle nějaké moto hvízdla v zatáčce gumu až na samej kraj, to se mi teda ještě s žádnou nepovedlo).

Co se týká testování motorek, prioritně mě zajímaly dvouválce, ale kdybych na Svarťu (ještě mínus jeden) nepřišla náhodou v diskuzi a hned mě designem neoslovil, určitě bych vyzkoušela i nějakého transformerka (MT0?) a další japonské naháče, příp. scramblery. (Nebo USA Indian FTR, ale ten byl moc těžkej a taky dost drahej, to bych musela prasátko nejdřív naklonovat a to chce čas a trpělivost a nic z toho jsem aktuálně ke konci sezóny neměla). Jo, a určitě Duka! Ale i kdyby mi sedl stejně, Svarťa vyhraje designem. Chápu, že to mnoho z vás nechápe , ale je to tak.

Asi to není motorka na delší cestování, já vidím slabší místo nejvíc ve vyšších rychlostech, páč jsem byla zvyklá na kapotu, ale Brno-Krkonoše-Brno v té nejhorší zácpo-dopravě poslední prázdninový víkend jsem dala v pohodě a jela bych to klidně na otočku znova.

Malé (bezvýznamné) a věřím, že časem odbouratelné mínusky:
- tak samozřejmě výška sedla. Dosáhnu na špičky palců a to ještě v nízkých botách s vyšší podrážkou. Sportovní vysoké Sidi + kožená kombinéza = nedosáhnu oběma vůbec
- Easy shifter. Je to sice super, ale zatím ho testuju mimo rizikový předjíždění, rychlý serpentinky atd., tak nějak mám trochu blok,vynechávat při řazení spojku (hlavně dolů)
- falešný neutrál (občas se mi zadaří), řadička chce proti mé předchozí zkušenosti větší razanci

P.S... ale ty dlouhý nohy jsou vlastně zatraceně sexy. Nenechaj vás zabořit se do sedla jak do gauče a ztratit pozornost. CHCETE TO S NIMA UMĚT! Vždyť ta lehká holka má sice svoji hlavu, ale ráda a snadno se dá i ovládat...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
BadRX
BadRX napsal 03.05.22 v 11:39

sluší...!

Dablicek200Mph
Dablicek200Mph napsal 17.04.22 v 22:45 10b.

Tak tomu říkám sakra parádní koště.
Ta dietka mu ale hodně prospěla. A vypadá to, že dokonce dělá i radost. Tak to má být. Ať neztrácí proutí a dál zametá pořád stejně dobře.

aikon1
aikon1 napsal 06.02.22 v 18:36 10b.

Slečno, tak vy to máte spočítané, co se váhy držáku SPZ a dalšího týče samozřejmě Není nad to dorazit na sraz, vyjizdku a tušit, ze druhá taková, jedinečná tam proste nebude! Krásnou sezónu 22

koki888
koki888 napsal 04.02.22 v 12:49 10b.

Božská kombinácia! Proste na “vás obidve” sa dobre pozerá. Ako sorry ale musel som to tak napísať. P.S. Inak Svarpilen alebo Duke je horúci kandidát na druhú ( cestovnú ) moto v mojej garáži. Svarpilen je krajší, Duke väčší chuligán. Ťažké rozhodovanie.

ST4Marc
ST4Marc napsal 04.02.22 v 09:18 10b.

Tak tohle je krásná mašinka ... Vždycky jsem si říkal, jak se na ní asi jezdí, bohužel jich je tak málo k vidění, že se asi jen tak nesvezu ... Gratuluji, dobrá práce

Více komentářů



TOPlist