renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Triumph Street Triple R (2012)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Rampelnik
Vloženo 19.11.2018
Aktualizováno 6.12.2018
Zobrazeno 1 705x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


čistá radost, žádné dlouhé zvykání si, univerzální motorka na každý den, ať už do práce, nebo na svižnou projížďku

Motorka koupena od soukromí prodejce SRN - neskutečný puntičkář, v garáži se dalo jíst ze země...to se hned tak nevidí, při přepisu a vlastně celou dobu mi poskytoval spoustu informací...

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Monster 821: zdál se mi malý výkon
Yamaha MT-09: prostě se mi moc nelíbí...
MV Agusta Brutale 800: krásná, ale drahá...

První dojmy - první dojem byl, když jsem ji vyložil z dodávky, oblékl se, a jedu na STK ( obuta fungl nová guma, bonus od předchozího majitele), přidám plyn, a zadní kolo bylo úplně jinde, než má být, že bych se měl trochu uklidnit :D)))

Motorku bych doporučil pro - bez přemýšlení...pro všechny

Doplňky na motorce - SW- motech padací protektory, BMC vzduchový filtr, krátký držák SPZ s osvětlením a blinkry LED- vše originál Triumph lízátko pod motor, Flyscreen triumph, i s vyplněním kolem budíku, ale už mám objednaný malinko vyšší štítek Barracuda Aerosport, rolny na zadní kyvce kvůli stojanu. Dorazy mezi rámem a přední vidlicí. Fotky dodám později

Recenze

Již několik let jsem chtěl něco silnějšího, než dosavadní Fazer 600 ( 10 let spolu, už je v moto nebi), co nebudu muset tolik točit. Nejsem žádný závodník, co potřebuje 180 koní, na okruh tak jednou do roka, jen jsem prostě hledal univerzální moto, co projede v klidu městem, i za to na okreskách trochu zatahám. Street byl nakonec celkem jasná volba, a řešil jsem jen ročník. Rozpočet byl tak 150 t. A já chtěl prostě výfuky nahoru..hloupost, vím, když je dole, je lepší těžiště, má imobilizér... ( vše od 2013), ale nic zásadního..A začalo hledání v SRN.
Jelikož nejsem velký spisovatel, asi bych jen opakoval to, co jiní majitelé. Jen jsem si musel dávat pozor, než tu novou zadní gumu trochu ojedu a po 100 km už jsem si připadal, že jí mám léta. nastavení jsem nechal tak, jak to měl minulý majitel, asi zatím nic měnit nebudu. Divné mi bylo, se mi zdá, že Fazer brzdil trošku líp. Nevím. Jinak opravdu jen radost. Motorka je lehoučká, v mém případě snad jen trošku horší manipulace na místě, jelikož původní majitel instaloval dorazy mezi rám a vidle, že prý v případě nehody se nepoškodí vidle, mám trošku menší rejd.
Co se výkonu týče, mě určitě stačí. Když se nechám unést, a blikají kontrolky přeřadit, víc výkonu pro mě opravdu netřeba :D.
Na téma spolujezdec... nevím, jezdím sám, a tak to i zůstane, pohodlné to podle mě opravdu nebude, zadní stupačky jsem namontoval jen kvůli STK ( což mi stejně nepomohlo, týpek po čekání hlásí, že ani nezačne fotit, protože nemám zadní blatník...na argumentaci, že ho motorka nikdy neměla, a vše jsou držáky a led blinkry Triumph s homologací mě poslal domů, ať si namontuji originály, co jsem dostal k tomu, ale že to mám moc hezký). Přihlašování jsem zkrátil, přeskočím to, nebo se opět vytočím.
Motor je opravdu povedený, městem se dá jet od 2000, necuká, moc příjemné..a pak to už je to takové lineární , kolem 5000 otáček se ozve nááádherný zvuk, a už jen radost. Nevím, jakou roli v na tom krásném spodku má namontovaný závodní BMC filtr, co nainstaloval hned první majitel...ale vydává takové jemné pískání...chvilku mi trvalo si zvyknout, už se mi to snad i líbí :D. Jen se prý musí častěji vymít a nastříkat..
Poruchy samozřejmě žádné, vlastním ho 2 měsíce, stačil jsem najet pouze cca 1300 km, a už bylo hnusně, ale co mě opravdu zklamalo ( krom úložného prostoru, kam dám s problémy lékárničku a vestu, zámek na kotouč ani náhodou), je osvětlení. Přední světlo na potkávačky je opravdu za trest. Svítí hodně blízko a fakt slabě. Na jaře to musím řešit, snad pomohou jiné žárovky, no někde se musím poradit. Tohle je opravdu nebezpečný.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Slavek_Street_R
Slavek_Street_R napsal 04.01.19 v 10:35

dekel
dekel napsal 07.12.18 v 07:31 10b.

krásna motorka, aj ja som nad Streetom uvažoval , ale práve pre časté jazdenie vo dvojici som si vybral inú. Tak nech robí len radosť

Rampelnik
Rampelnik napsal 04.12.18 v 15:48

Díky za informace, ten alternátor mě nenapadl , na to seřízení světel se mrknu na jaře, už odpočívá vyvěšená pod plachtou. Jinak mi doporučili změnit žárovky na LED s chlazením.. prý tam pasují, ale o ten plast se bojím, tak si tohle řešení nechávám do rezervy..

Krakatau
Krakatau napsal 02.12.18 v 19:04 10b.

Krásny kúsok, pre mňa najkrajšia farebná kombinácia, pripomínajúca Lotus JPS.

Čo sa týka toho filtra, na zvuk vplyv nemá, môj znel rovnako s BMC, ako s originálom, ten typický piskot podľa viacerých zdrojov pochádza z alternátora.

Čo sa týka svetla, mne pomohlo nastavenie, ktoré je pri týchto svetlách naozaj ľahké. A pozor na žiarovky, výkonnejšie by nemuseli urobiť dobre tým plastovým krytom. Môj poznatok je, že staré okrúhle svetlá svietia lepšie a vďaka skleneným krytom znesú aj žiarovkové experimenty.

Slavek_Street_R
Slavek_Street_R napsal 22.11.18 v 14:03 10b.

Více komentářů



TOPlist