renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati Monster 821 (2014)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Zorek
Vloženo 25.1.2015
Aktualizováno 23.9.2017
Zobrazeno 5 683x
HODNOCENÍ PROFILU OD 19 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Italka. Krásná, sexy, štíhlá, zábavná.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Ondřej Metela - Profi-moto (Děčín - Naprostá spokojenost. Zkušební jízda o víkendu. Sehnal na testování jediného 821 Monstera. Zvýhodněná cena doplňků ...

První dojmy - První dojmy - prakticky jen vysmátá tvář v helmě. Motor až podezřele tahá. Krásně se to vodí. Zvuk nádherný. Každý se za tím ohlíží. Baby na to letěj :-) Prostě italský dvouvál jak má být.

Motorku bych doporučil pro - všem co nechtěj trhat rekordy a chtěj si zařádit na okreskách a hlavně se chtějí ježděním bavit a né si něco dokazovat. A nestydím se říci, že na té "městské" palivové mapě je to dobrý stroj i pro začátečníky a nebo holky (vím, že některé jezdí lépe než mi alfasamci :-)). Asi to není nic pro socky /zatím, jednou jí také ojedu a prodám :-)/

Doplňky na motorce - jak již jsem uvedl výše mám tam Termignony výfuky (darda, ale bušej krásně)
musím vyřešit ten hnusnej zadní blatník (origo krátký blatník za 12 tisíc fakt kupovat nechci

jak již jsem uvedl výše, tak jsem zahodil ten zadní blatník a dal tam toto:
http://www.techmoto....6BK.html?language=en

Recenze

Mám najeto zatím 1000 km. Pak jsem to zazimoval a s olejem čekám na jaro. Je to ovšem kruté čekání. Jak jsem se na tom poprvé svezl, věděl jsem, že ji chci. Chtěl jsem si být ale jistý, že nejsem pomatený a jdu z litrové motorky do osmikila a stejně mi příjde, že letí o třídu lépe. Domluvil jsem tedy druhou testovací jízdu a dotáhl sebou kamarády. Ukecal jsem jednoho z nich ať to na 3km zkusí projet. Není to žádnej břídil svou Aprilku vodí pěkně po koleni a na okruhu prohání i silnější stroje. Tak tedy vyrazil s tím, že je za 5 minut zpět. Přijel za 20 minut, vysmátej jak lečo a už z podhelmy řičel týý pí.o to jede jako sviňa. To není osmikilo, to ze mně děláte vola. To kup, neváhej. A tak jsem si ji objednal. Nová dorazila až koncem října, ale i tak jsem za 14 dní najel těch 1000 km. Prostě člověk přijede do garáže, zima jako kráva, sopl u nosu, ale už když jí zamyká, tak se těší až zase vyrazí na další projížďku. Prostě zábavnej stroj, ale zkusím konkrétněji. Motor - bomba zvuk (neponechal jsem nic náhodě a nechal to osadit vyýfuky od Termignoni - a ti kluci vědí, jak má zvonit Ducna. Natočil jsem to v garáži když to okukoval soused a ten málem hodil záda). Táhne krásně od spoda, vršek samozřejmě slabší (až žádný). Prostě super na okresky. Rychlé výjezdy, výborná akcelerace a na dvou kilech (210) umře (víc po něm nechci, jinak bych bral 1200/1200 S ). Podvozek - vidle jak z Lídlu, ale funguje. Na okruhy to tahat nebudu, tam to nepatří. Brzdy - výborné, dobře dávkovatelné, ale když člověk fakt přimáčkne tak koušou (né, se koušou!!!). Kontrola trakce i ABS nastavitelné + režimy (mapy) "město", "cestování", "sport" (město nedávám, možná na mokru někdy zkusím, zatím nebyl důvod ). Design je věcí subjektivní. Já jsem z něj unešen, ale věřím, že se najde někdo komu to sedět nebude. To je normální. Já potkal jednoho jantara a tomu se třeba líbilo BMW 1200 GS (jako stěhovák asi dobrý, ale hezký to fakt není). Ještě k tomu ježdění ( o tom to asi bude). Měl jsem po dlouhé pauze (v 19ti konec na Jawa 350 a pak do 35 nic na dvou kolech) šestkovýho Horneta a přišlo mi to jako super motorka. Super byla jen tím, že se na tom nic nesralo, ale jízdně hrůza. To jsem však zjistil až později. Pak jsem si pořídil konečně "litra" a to Yamahu FZ1 N. Kráska ze 110 KW. Najednou to brzdilo, více letělo, víc řvalo (pánová u Akrapoviče mi pomohli), prostě jsem si říkal že to je dobrá motorka. A ona vlastně je, ale dobrá je za tři. Tenhle italskej prcek je o úplně jiném ježdění. Prostě čirá radost v zatáčkách, při předjíždění na krátkých rovinách, prostě blbnutí okolo komína - na to jsem si to pořídil. Oba chytráci (pod zadkem měli litra) co mi radili (aniž by věděli proč), že jsem měl vzít Monstera 1200, to po pár kilometrech za mnou (a to jako hodně daleko za mnou odvolali. Jeden (R1 ) kroutí hlavou ještě teď (možná). Když jsem na něj z Brodu do Liberce 3x čekal, tak to nemohl rozdýchat. On ale než někoho předjede musí o dva kvalty dolů, pak tomu zatopit a pak na bzdy a od znova. To já to dával okolo aut je zápěstím a to jsem to držel pod 6000 ot./min.! Tak asi ták. Rovnou upozorňuji případné rozlícené erjedničkáře, že nejsem magor, že vím, že kdybychom jeli po rovném úseku (nedej bože po dálnici), tak ho ten den už neuvidím, ale tam já na moto nejezdím, na to mám auto

Tak mám najeto cca 3.500 km a mé nadšení neutuchá (zřejmě dobrej lékárník). Při výměně oleje po 1 tis. km jsem si nechal namontovat i ten vysněnej krátej zadek a mám tak za sedlem už jen držák SPZ a blinkrů a žádnej plastovej hnus k ničemu. Mněl jsem tu pár dotazů jako to jede na plnej kotel. Po zajetí (po 2.500 km) jsem to tedy zkusil párkrát na maximálku. Opakuji, kvůli tomu jsem si tento stroj opravdu nepořizoval, ale včera jsem měl na budíku 227 (samozřejmě na německé dálnici někde v okolí Mělníka), takže to jede asi o něco více než uvádí výrobce, ale věru to není nic příjemného. Motorka je náchylná na boční vítr a prostě cokoli nad nějakých 160 je o ničem. Jinak tu mám nově také stížnost od spolujezdkyně (vy dospělí mototkáři tomu říkáte baťůžek, ale někdy sebou taháte pěkný krosny co jsem tak viděl) a ta tedy konkrétně stěžuje na vibrace. Když si žena stěžuje na vibrace, tak je jasné že nejsou do sedla, ale do stupaček. No já vzadu moc nejzdím, mně se tam odtud špatně řídí, takže je mi jedno co tam vibruje, nebo nevibruje. Jedna věc co štve mne je kryt výfuku, který přkáží pravé noze. Je to ale pouze v poloze odpočinkové, pokud jedu stupačku na špičku boty, tak je to celkem OK. Když už jsem tedy začal hanit, tak bych ještě mohl zmínit kapitolu neutrál. Ano jde tam někdy o něco hůře nalézt, pak třeba naleznu a kontrolka nesvítí, pak zase často naleznu neutrál, tam kde nemá být (nejčasteji mezi 5 a 6 - to pak letí otáčkoměr do červené ) ale nic tragického. Kdo jede, tak neutrál nepotřebuje, né? Prostě pánové z AUDI zatím drží v DUCATI jen akcie a ne gola sady, zaplať pánbůh. A ti kluci ušmudlaní italský prostě dávaj těm motorkám vášeň, krásu, originalitu a občas zapomenou na precizní zpracování. Ale motorku AUDI bych fakt nechtěl, na to nám stačí nudné BMW. No tak to by bylo i z rubriky "udělej si pát přátel". Zatím tedy vše. Nelituji, lítám.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Rampelnik
Rampelnik napsal 24.10.17 v 16:46 10b.

g60rr
g60rr napsal 05.10.16 v 20:44 10b.

Bundes
Bundes napsal 05.06.16 v 22:53 10b.

Super

MacoCB
MacoCB napsal 29.09.15 v 08:51 9b.

Ahoj , blahopřeji k této úžasné krásce.
Zvažují že si ji taky pořídil, ale když jsem ji zkoušel, tak mne zarazilo, že nemám kam dát pravou nohu. Zavazel mi výfuk nebo držák zadní stupačky. Jezdit na lachtana se mi nechce tak jsem koupi zatím doložil. Jak jsi si s tím poradil ty?
Díky. Martin

RRoman
RRoman napsal 27.07.15 v 21:30 10b.

Jóoooo tak to bylo pěkný kamaráde, jsem rád že i po téhle recenzi zůstaneme přátelé protože ty Italský krásky maj něco do sebe a i to že jsi k tomuhle názoru dospěl . Musím teď už držet řidítka oběma rukama abych tě předjel a to je co říct. Kdo chce začít lépe jezdit a být rychlej jako Zorek tak kupuje DUCATI v lepším případě APRILII, ale každý nemůže mít to štěstí , chápu. Už se těším na projížďku

Více komentářů



TOPlist