
Test KTM 790 Adventure/R: Dvě mouchy jednou ranou
03.06.2019
13.01.2023
12.11.2019
20.06.2019
13.05.2019
21.04.2019
21.03.2019
06.11.2018
28.06.2018
22.06.2018
07.11.2017
05.11.2017
2019 | 2020 | |
---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||
Objem | 799 cm3 | |
Výkon | 70 kW (95.2 koní) | |
Výkon při otáčkách | 8000 ot/min | |
Točivý moment | 88 Nm | |
Otáčky při max toč.mom. | 6600 ot/min | |
Druh motoru | Spalovací | |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |
Chlazení | Kapalina | |
Uspořádání válců | Řadový | |
Počet válců | 2 | |
Rozvod | DOHC | |
Ventilů na válec | 4 | |
Vrtání | 88 mm | |
Zdvih | 65.7 mm | |
Kompresní poměr | 12.7 : 1 | |
Příprava paliva | Vstřikování | |
Startér | Elektrický | |
Počet rychlostí | 6 | |
Sekundární převod | Řetěz | |
Dojezd | - | 420 Km |
Typ rámu | Dvojitý páteřový | |
Materiál rámu | chrommolybden | |
Zdvih předního odpr. | 240 mm | |
Zdvih zadního odpr. | 240 mm | |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |
Rozměr předního kotouče | 320 mm | |
Přední třmen | čtyřpístkový | |
Brzdy vzadu | kotouč | |
Přední kolo | 21 " | |
Zadní kolo | 18 " | |
Rozměr přední pneu | 90/90-21 | |
Rozměr zadní pneu | 150/70-18 | |
Rozvor | 1528 mm | |
Úhel hlavy řízení | 26.3 ° | |
Závlek předního kola | 110.4 mm | |
Světlá výška | 263 mm | |
Výška sedla | 880 mm | |
Suchá hmotnost | 189 kg | |
Objem nádrže | 20 l | |
Maximální rychlost | - | 208 km/h |
První cena | 348999 Kč | - |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | 329000 Kč |
Výměna motorového oleje | - | 15000 Km |
Výměna olejového filtru | - | 15000 Km |
Výměna zapalovací svíčky | - | 30000 Km |
Seřízení ventilové vůle | - | 30000 Km |
KTM 890 Adventure 2023: Takhle jste to c...
Bosenské šotoliny a Albánie NP Theth
KTM 790 adventure R vs tenere 700 vs BMW...
KTM Adventure Rally 2020 proběhne v Řecku
KTM Adventure Rally 2020 proběhne v Řecku
KTM 790 Adventure a 790 Adventure R
KTM 790 Adventure R
Redakční test KTM 790 Adventure / R v Ch...
KTM 790 Adventure R
Chris Birch na prototypu KTM 790 Adventure R
Ultimate Race od KTM dává amatérům možno...
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Vybavení | Pneu do terénu a ofík | 56 | 23.10.2024 18:00 | ||
Silniční cestovní | Výber cestovného endura | 65 | 19.7.2024 11:48 | ||
Německé, rakouské | KTM adventure 790 nebo 890 ,s nebo r | 28 | 3.7.2024 08:49 | ||
Výběr moto | KTM 790 Adventure R | 20 | 29.3.2024 10:12 | ||
Německé, rakouské | Doporučení servisu ktm 790 adventure r | 2 | 28.2.2024 08:53 | ||
Pojeď taky | Bosna - červenec 2024 | 2 | 24.1.2024 15:20 | ||
Zážitky z cest, rady | Jih Evropy v lednu dodávkou - offroad | 7 | 30.12.2023 20:05 | ||
Opravy a údržba | Reset servisního intervalu ktm 790 adv | 2 | 6.6.2023 14:11 | ||
Enduro & funbike | šponovák rozvodovej reťaze DirtTricks | 1 | 2.6.2023 13:15 | ||
Opravy a údržba | KTM 790 ADV R - zapojení originálních vyhřívaných gripů a GPS | 3 | 7.1.2023 11:40 | ||
Tipy | Gravírované logo na koncovku | 14 | 16.11.2022 14:53 | ||
Enduro & funbike | Nová motorka KTM, honda, yamaha | 35 | 27.4.2022 22:38 | ||
Enduro & funbike | občas nejde zařadit 1 stupeň a nebo vypadává | 15 | 14.3.2022 19:31 | ||
Enduro & funbike | KTM 790 R adventure - digi panel | 9 | 20.2.2022 19:11 | ||
Německé, rakouské | Hlavný stojan sa nevracia z krajnej polohy | 11 | 16.2.2022 07:00 | ||
Pokec o motorkách | podvodník | 10 | 20.1.2022 10:54 | ||
Enduro & funbike | Spojková páčka KTM 790 | 15 | 6.5.2021 07:14 | ||
Enduro & funbike | KTM 790 Adventure | 13 | 30.3.2021 18:20 | ||
Enduro & funbike | Dual sport 21/18 | 7 | 29.11.2019 01:27 | ||
Výběr moto | Spolujízda pro motorku do DE, NL, BE během 3 tydnu? | 6 | 26.11.2017 12:56 |
Když máš rád zatáčky, bahno, prach, šotoliny, hory a opravdový terén v horách, pořiď si tuhle motor...
Tak toto se inženýrům fakt neskutečně povedlo. Úžasná centralizace váhy spojená s nízkým těžištěm a ...
Je to nasraná ale zároveň hodná mašina. Zatím bez poruch nebo problémů. Je mírně nedomyslená co do j...
neobjektivní recenze plná povrchních úsudků, jednoduchých závěrů a neodborných komentářů
Oranžové peklo na kolečkách... :)
Nakonec jsem se pro KTM ADV 790 R rozhodl po víkendovém enduro tripu s kamarády. Kdy jsem zjistil, ž...
Přerostlé EXC a opravdové cestovní Enduro.
Že ji chci jsem věděl už když představili prototyp a teď je konečně doma :-)
že by dokonalá univerzální motorka? čas ukáže...
Športový adventure model telom a dušou, na asfalte i mimo neho
Športový adventure model telom a dušou, na asfalte i mimo neho
Ostré nářadí do terénu i na cesty
inak obyčajná 1 z 500 kusov na svete ...rally :)
Je to ex Sršňova stavba Rally ze sériového eRka, chtěl jsem něco zánovního...
První velké enduro , takže proti ostré ,kráva ve velikosti autobusu .
Když máš rád zatáčky, bahno, prach, šotoliny, hory a opravdový terén v horách, pořiď si tuhle motor...
Co zena a cert nechtel, poridili jsme si domu "Lumpárnu"
Pro rakouský pomeranč jsem se rozhodl, protože máme ve městě servis a prodával ji kolega v práci....
Rakouským inženýrům se to fakt povedlo
Prostě motorka kterou jsem chtěl
Prestavba predných a zadných nádrží od RG
Tak jsem ji odvezl na pravidelný servis, najeto 27 tisíc. Měly se dělat ventily, svíčky a ostatní bě...
Na zpětná zrcátka Doubletake mirrors jsou dobré reference, vypadají bytelně, montáž je jednoduchá, j...
Zřejmě se budu opakovat, avšak chceš-li do offu, je váha tím, oč tu běží. Nejde pouze o obtížnost tr...
Doplněk od Camel adv, uchycení masky na krk řízení je údajně slabě dimenzované, i když všichni vesmě...
Motor | |
---|---|
Spojka | 10.0/10 |
Průběh výkonu | 10.0/10 |
Vibrace | 10.0/10 |
Převodovka | 9.0/10 |
Mechanická hlučnost | 7.0/10 |
Zvuk | 8.0/10 |
Spolehlivost | 10.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 10.0/10 |
Těsnost tlumičů | 10.0/10 |
Tuhost rámu | 10.0/10 |
Jízda | |
Sport | 8.0/10 |
Město | 7.0/10 |
Cestování | 8.0/10 |
Terén | 10.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 8.0/10 |
Ceny servisu | 8.0/10 |
Servisní síť | 5.0/10 |
Dostupnost dílů | 8.0/10 |
Nabídka doplňků | 10.0/10 |
Servisní intervaly | 10.0/10 |
Terén | |
Brodivost | 10.0/10 |
Výška | 9.0/10 |
Ochrana motoru | 9.0/10 |
Skoky | 10.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 9.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 10.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 8.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Ducati Multistrada 950 S | Viď https://www.motorkari.cz/tema/?t=217664 kde sa o nich trochu rozpisujem |
Yamaha Tenere 700 World Raid | |
Yamaha Tenere 700 World Raid | |
Yamaha Tenere 700 | Naskytla se rok stará KTM |
Yamaha Tenere 700 | |
Aprilia Tuareg 660 | |
BMW F 800 GS | |
KTM Duke 790 | Začátkem roku 2020 jsem si již DUKA 790 objednal a zaplatil zálohu. Dodání mělo být do 2 měsíců. Nicméně po cca 4 měsících čekání stále nebyl DUKE 790 u dealera. No a po víkendovém enduro tripu na Hondě CRF 250 Rally jsem kompletně změnil své preference. |
Honda CRF1100L Africa Twin | Nesedla mi ergonomicky uplne ani ten motor mne nejak nenadchnul. Strašně uhlazená mi přišla. |
Yamaha Tenere 700 | Moc hodná motorka to je a to ja nerad. Mám rád když se to vzteká trochu :D |
AJP PR7 | 1V v.s. 2V proste univerzálnejší a na silnici jede líp :) |
Yamaha Tenere 700 | Šel jsem ji vyzkoušet s mentálním nastavením, že je to jasná volba. Jednoduchá, lehká, spolehlivá, nenáročná, levná, prostě moje milovaná Yamaha. Očekávání bylo zřejmě příliš vysoké. Spousta věcí se dá snadno doladit, vyměnit. Jenže zaskočilo mě, jak se ú |
Yamaha Tenere 700 | Menší výkon, malá nádrž na cesty |
BMW F 850 GS Adventure | |
Yamaha Tenere 700 | Pád na půjčené Tenere 700 na dovolené (s přítelkyni za sebou), tím pádem mi nebyla dovolena. ? |
Ducati Scrambler Desert Sled | |
Triumph Scrambler 1200 | ani jsem to neprojel cenově je to ještě dál než KTM |
Yamaha Tenere 700 | tenerka je super ale ktm je taková drsnější, asi by mě na to moje ježdění stačíila ale s KTM se časem snad posunu na další level v terénu |
Yamaha Tenere 700 | protože KTM má lepší podvozek, sofistikovanou elektroniku a tak nějak se mi zdálo, že se na ní bude líp padat:) |
Yamaha Tenere 700 | Yamaha dělá dobrá piana...a dělá i motorky. Ne vážně, v době, kdy jsem objednával KTM nebylo ani po 2-3letech ještě pořád jisté, zda se na trh vůbec dostane. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
AJP PR7 | To byl druhý favorit, ale nechala jsem si to rozmluvit na poslední chvíli z důvodů váhy a celkově to prý chce pro jízdu mimo cesty někoho zkušenějších než já. |
Aprilia Tuareg 660 | Zkoušel jsem 890 R, pač 790 R nebyla k půjčení. Těžká manipulace, vysoká, nepoužitelný motor pod 3000, dementní ochrana jezdce, na dálnici mi málem hlava uletěla, nic extra v základu. |
KTM 690 Enduro R | vyšší cena, nejsem přesvědčený o spolehlivosti motoru |
Yamaha Tenere 700 | I oranžáda byla chvíli v hledáčku, ale jen do doby než jsem se svezl, vůbec mě to nebavilo. Tuhý podvozek, umělá reakce na plyn a navíc - je to KTM a víme všichni co ta zkratka znamená :-) Pro rýpaly - ano, měl jsem osobní zkušenost, nemám to z doslechu. |
KTM 990 Adventure R | Nebylo dost peněz a časem by mi byla stejně malá |
Husqvarna 701 Enduro | Váha, nebaví mě zvedat taková váha, když to v offu tilik padá. Má to i plusy, ale zatím chci jezdit agresivněji než-li cestovněji. |
Honda XRV 750 Africa Twin | Drahá, moc moderní |
Yamaha Tenere 700 | Zvlastni posez, neni moc cestovni, spatne zkusenosti majitelu s motorem. |
BMW R 1250 GS | |
Honda CRF1000L Africa Twin | Asi bude v Off ovladatelnější, ale ta cena... furt jsou to nové kusy |
Honda CRF1100L Africa Twin | lehká , zábavná a za mě i pěkná .. jen ta spolehlivost :( |
Yamaha Tenere 700 | |
BMW F 800 GS | |
Yamaha Tenere 700 | Slyšel jsem horší zkušenosti s kvalitou a servis Yamahy po celém světě. Na cestu mimo Evropu bude podle mě Yamaha lepší. KTMka je určitě výkonnější, my nejsme závodníci ale spíš dálkoplazy... |
Triumph Tiger 800 XC | Cena |
Yamaha Tenere 700 | o 100tis drazsi...bachrata...el.fičury |
Yamaha Tenere 700 | Pro moje potřeby zbytečný výkon, který bych nikdy nevyužila, podobně jako její offroadové kvality. Druhým důvodem je pro mě těžko dosažitelná cenovka. |
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | nesedla mě |
Honda CRF1000L Africa Twin | |
Honda CRF450L | Moc výkonu a těžká... |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2022 | flocs | 8232_ktm-790-en-repa.pdf | 68 MB | Je to service manual 790 |
2020 | Casari | manual-790-adventure.pdf | 7.4 MB | Kompletní CZ manuál |
2020 | Casari | manual-790-adventure.pdf | 7.4 MB | Kompletní CZ manuál |
2020 | flo | ktm-790-en-repair-ma.pdf | 68 MB | Ktm 790 EN Service Manual |
2020 | Vo1c3k | 2020__790_adventure_.pdf | 8.1 MB | KTM 790 ADVENTURE R 2020 Uživatelská příručka |
2020 | Casari | essential-set-of-bol.pdf | 515 KB | Seznam základních šroubů včetně rozměrů a čísel položek. |
2019 | Simčo | manual-790.pdf | 7.4 MB |