Prostě motorka kterou jsem chtěl
Výška jezdce: 187 cm
První dojmy - Už se jen těším jak nazuji lepší gumy... Karoo 3 nic moc do blata a jinak super. Snad jen absence vyhřívaných heftů...
Motorku bych doporučil pro - universální motorka ... terén, silnice zatím není nic problém.. Uvidím jak to bude s dálkovým přesunem, v červnu jedeme Švýcarské Alpy tak jsem zvědav jak dám 700 za den.
Doplňky na motorce - Zatím hlavně plexi od Rade garage, padáky SW Motech... no a naposledy jsem si udělal radost výfukem Remus... to je bez komentáře...
Recenze
První motorku jsem loni koupil KTM 1050 Adventure. Motorka sice perfektní, ale moje představy o jízdě v terénu vzaly za své při prvním pokusu. Byla prostě těžká, velká a naleštěná. Takže se začala rodit představa o něčem jiném... Co ale v dnešní době vybrat...po delším zkoumání jsem už tušil že chci zůstat u stejné značky.. Když jsem potom měl možnost zkusit KTM 790 věděl jsem že jdu dobrým směrem. Sice na mou postavu malá, ale svezení dávalo tušit, že to R bude správná volba. Takže stačilo jen shánět a nechat si radit při koupi. Koupě po majiteli z Německa , který najel 500 km a zjistil, že to není jeho šálek byla myslím výhodná... No a od března je doma. Momentálně najeto asi 2500km a kromě problémových studených startů( klasika) , který odstranil první servis po 1000 v AMD Svitavy tak za mně super. A to jsem netušil, že předchozí majitel měl předplacenou výbavu jako Rallye mod a Quickshifter, která se aktivovala po zmińovaném prvním servisu. Rychlo řazení za mně super a po pravdě to Ralye jsem tam zatím zkusil jen 2x a radši dal Ofroad... přeci jen 50 na krku takže pěkně pozvolna si zvykat. Vylepšení v podobě zmiňovaného plexi od Rade garage už bylo jen nezbytná nutnost. A teď vzhůru na polykání dalších kilometrů a získávání zkušeností.
Po zkušenosti s Mitas E 10... což bylo v mém případě šlápnutí vedle jsem nazul Mitas E 07 + a doufám, že to byl krok lepším směrem... zatím nebylo moc příležitostí ji zkusit tak uvidím. Tím ale nechci tvrdit, že E 10 je špatná guma... jen mně prostě nesedí... tak vzhůru na další kilometry..
Jo .. a to Švýcarsko v pohodě... ani Balaton na otočku nebyl špatný... takž dá se na ní najet i těch 900 za den...
Můj malý postřeh k těm ranním startům. Když motorku využívám k ježdění kolem baráku a tankuju na jedné pumpě (unicorm), problém vymizí. Začne se projevovat, když natankuju opakovaně jinde, tedy když se jede na delší cestu, kde se těžko hledá pumpa jedné značky.