renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM 790 Adventure R (2020)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník WHTRDR
Vloženo 12.5.2020
Aktualizováno 14.6.2020
Zobrazeno 2 462x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


že by dokonalá univerzální motorka? čas ukáže...

Více fotografii

Výška jezdce: 190 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha Tenere 700: tenerka je super ale ktm je taková drsnější, asi by mě na to moje ježdění stačíila ale s KTM se časem snad posunu na další level v terénu
Triumph Scrambler 1200: ani jsem to neprojel cenově je to ještě dál než KTM
Ducati Scrambler Desert Sled: důvod neuveden

První dojmy - Na silnici velká jistota. v terénu no kdo umí s tím projede hodně, já úplně né

Motorku bych doporučil pro - S tím kolik to má elektronické výbavy to dokáže v podstatě řídit kdokoliv, co omezuje jezdce je jejich výška, půjčil jsem to pár lidem co jsou nižší a měli trošku problémy při manipulaci na místě a při zastavování atd...

Recenze

Nemám moc prostor na to se vrtat ve starejch motorkách tak jsem pořídil novou...
no i když je to KTM tak snad se v tom moc vrtat nebudu muset
zatím se pomalu seznamujem a ač to někde třeba někdo řekl mě to nepřipadá jako lehká motorka už mě párkrát nemile překvapila svou váhou
ale jinak to jede pěkně, linou se z toho různý pazvuky ale to je asi normální
podvozek mi přijde trošku tvrdší asi díky tomu se na tom dá jet pěkně po asfaltu
---

trošku aktualizace: najeto něco přes dva tisíce s motocyklem nebyly žádné problémy po technické stránce (ještě aby jo), spotřeba kolem pěti litrů takže maximalní dojezd 400 km což je fajn, palivoměr si teda žije svým životem takže se stane že přijedu domů a ukazuje to ještě přes 1/4 nádrže další den na to sednu a řve to že je málo benzínu no člověku to nedá a z obav že někde může dojít, radši natankuje...

pořád se snažím si hrát s nastavením páček řadičky atd. ale vždycky je to kompromis já se snažím to přizpůsobit na stání ve stupačkách v terénu, o tom tahle motorka je přece, v sedě na silnici stejně není tak důležité aby všechno bylo kde má to se nějak zvládne většinou





po několika letech kdy jsem na motorkách jel párkrát za rok se do toho zpátky dostávám takže zase si zvyknout a získat cit pro brždění a rovnováhu, nepanikařit cestou z kopce :)

a v tom všem celkem slušně pomáhá ABS a kontrola trakce ono stokoňová motorka v terénu může celkem slušně vytrestat nezkušeného jezdce jako jsem já






na pomoc jsem si koupil videosérii od Chrise Birche Say no to slow kde jsem se dozvěděl jak se na motorce vlastně má vůbec stát a pohybovat a ač to nebylo levné tak to stálo za každou korunu nebo dolar teď se to snažím uvádět do praxe a je o velmi náročné

jinak ještě krátké zhodnocení motorky je lehké se nechat strhnout názorovou většinou na internetu, ale v něčem mají pravdu spojka a zadní brzda by mohla být citlivější a lépe dávkovatelná ale třeba je to jen o tom dát tomu dost času a získat pro to cit, v botech na terénní motorku je to asi jako snažit se vyšívat v lyžařských rukavicích
ale je to obdivuhodný výtvor ve světě motorek a ať už máme rádi jakouliv značku tak si zaslouží náš obdiv




Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
WHTRDR
WHTRDR napsal 25.02.21 v 20:00

no možná jsem měl
tenhle rok první vyjížďka a už jsem volal do servisu kdy mají čas

MedWed
MedWed napsal 25.02.21 v 19:21 9b.

twl, Wejce, ted koukam, co jsi to poridil za obludu?? :D :D No treba to priste vyjde a koupis poradnou motorku... (boxera...)

Pitimier
Pitimier napsal 12.05.20 v 23:53 10b.

koukám, že jsme na tom dost pdobně :)))

Více komentářů



TOPlist