Ostré nářadí do terénu i na cesty
Výška jezdce: 184 cm
První dojmy - Hned po otestování v KTM jsem věděl, že tohle mi sedne! Při přesednutí z 1290R jsem cítil tu lehkost ale zároveň i sílu! Testovací jízda sice v dešti, na silničních gumách, ale užili jsme si to neskonale. O výběru bylo rozhodnuto během pár minut.
Motorku bych doporučil pro - Vyšší zdatní jedinci s vypínatelným mozkem :D
Doplňky na motorce - - Novou LiFePo4 baterii (minus 1kg hmotnosti) 5670,-
- Kryt pod motor AXP Extrem Skid Plate z 8mm tlustého plastu 7500,-
- Rally sedlo 4111,-
- široké stupačky 700,-
- zalamovací zrcátka 750,-
- náhradní zadní brzdová páka cnc 730,-
- náhradní řadička cnc 730,-
- větší zadní rozeta 48 zubů
- kompletní set polepů 2450,-
- mechanický napínák rozvodového řetězu DirtTricks 3600,-
- zvýšené klemy řidítek
- ochranná mřížka světla 800,-
- tepelný štít zadního tlumiče 450,-
- chránič palivového kohoutu 100,-
- kryt zadní brzdové pumpy Touratech 1200,-
- ochranné neoprenové návleky na předních tlumičích 350,-
- Dvojitou USB zásuvku pod displejem 300,-
- Vypínatelné vyhřívání rukojetí (originální KTM vývody ACC1 a ACC2 jsou jeden spínaný a jeden konstantně zapnutý tak aby neždímaly baterii i při vypnutém klíčku)
- Otevřený kryt sekundárního kolečka pro lepší odvod nečistot 225,-
- o jeden zub menší sekundární kolečko 425,-
- přepákování spojky 325,-
- kryt nádobky brzdové kapaliny 220,-
- kryt zadního ABS 230,-
-
Recenze
Výkon, krouťák, podvozek, ovladatelnost, cestovní i terénní ambice, to bylo přesně to, proč jsem sáhnul po 790 Adventure R!
Motorku j sme nakonec s kamarádem dotáhli z německa. "Fritzek" ji nechal v Motocentru na západě země na protiúčet. Moto má prodlouženou tovární záruku až do 08/2024 a plnou servisní historii pouze z autorizovaných servisů KTM!
Takže jasná volba!
Najeto spolu máme nyní víc než 4800 km Po těch KM už má také spoustu doplňků!
Na moto jsou pneu MotoZ Tractionator Desert H/T
Pěknej a dobrej stroj. Ať ti slouží.