Srdcovka, kterou jsem si vymyslel, upravil a tvrdě zaplatil...
Výška jezdce: 192 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM 790 Adventure R: Drahá, moc moderní
První dojmy - Starý a poctivý věci nezestárnou, když ji miluješ není co řešit, odmění tě naprostou spolehlivostí.. Vždy a všude
Recenze
Tak, díky komentáři to malinko upravím a s rozumím. Toto je moje druhá Afrika, jezdil jsem na " Bílé ", dost upravené, a věděl jsem, že v originále se mi Afrika sice líbí, ale Nevyhovuje. Tuhle Afriku jsem koupil už při vlastnictví té první bílé, neboť byla v započaté renovaci, bylo v ní dost peněz a práce, tak jsem jí za příjemnou cenu koupil. Postupně jsem kopíroval a sháněl díly na přestavbu. motorku mi stavěl a pomáhal vymýšlet Tomáš Padesát, firma Grawe. Jedinej kluk, co mě nechtěl Natáhnout, ale radil mi co udělat a na co vysrat , a provedl perfektní práci. Doporučuji se na něj obrátit se vším.. A jelikož je ta machr, musíte si počkat.. A i já jsem čekal ?, no ty voe skoro 3 roky..zde podotknu, že to bylo oboustranné ,byl jsem pracovně vytížený, Tomáš musel brát i jiné kšefty, a nemohl čekat že mu jednou za 2 měsíce pošlu prachy , díly , nápady... Už jsem to chtěl i vzdát..Ale vzniknul unikát, cestovní enduro, spolehlivé, off-roadová královna..Váží sice se všemi pičovinkami co mám 220 kg( takže co jsme na váze sundali, jsme zase padákama a výbavou nám dali) ale má vpředu vidle WP 48 z KTM 950 , dvoukotouč a původní kolo z afriky, vzadu nejlepší model tlumiče od Wilbers, je zvednutá o 10 cm, má pod tlakové čerpadlo, K&N filtr, brzdový pancéřový hadice, hlavně je po kompletní G. O. Takže ve stavu fungl nové vyjela z fabriky = garáže u Tomáše Padevíta... Velké investice cca 250 tis( přestavba, díly, podvozek, lakování, polepy, rozborka, sborka,lakování rámu, G. O, druhý kola, kufry, navigace, padáky, no FŠECHNO CO JSEM CHTĚL??nelituji , ale asi jí i nikomu kdo nechce mít svůj atypickej originál nedoporučuji...samozřejmě to šlo udělat levněji...natož to moje Boano a celej kokpit, světla, držáky...bylo to sraní... Tohle je to co jsem vždy hledal . ..ale vzhledem k mojemu věku..už nechci trápit Afriku ... na velký prasečí off-road. Už nemám to srdce, s ní občas fláknout o zem jako s tou první bílou...Postavil jsem si ještě Yamaha XTZ 660. Afriku si nechám na cestování a lehčí off . Samozřejmě v době kdy konečně vyjela z garáže, tak jsou na trhu Yamaha Tenere 700 a KTM 790R .. Jo tak těm už nestačí konkurovat.. Ale v jednoduchosti je krásná a to ty nový mít nebudou. A hlavně za tou mojí se otočí skoro každej, a je skvělý se v mnoha jazycích chlubit / vysvětlovat co to vůbec je za motorku. Mám i druhý kola. Prostě kompletní motorka. Sednout a jezdit. Tohle motorku zdědí můj syn, potom jeho syn, potom jeho syn, potom jeho syn a teprve pak možná bude chtít další generální opravu... Nebo jenom seřídit karbec, udělat ventily a hurá na konec světa. A jak říká jeden motorkář= chceš li jezdit se spolehlivou motorkou, kup jí za x peněz výběr tu nejlepší bo se už nevyrábí, narvi do toho xx peněz, a pak teprve i legenda dojede bez potíží po ose až do Afriky.. Jinak na to zapomeň..
Zdar máš to parádní. Takova přestavba byla vždycky můj sen a konečně jsem se k tomu dostal. Pouzil jsi origo brzdy? Trochu jsem narazil na jejich uchycení, jak jsi to vyřešil ? Vypadá to že máš přehozený vidle a brzdy chycený přes redukci.
Nádherná, krásný kousek, je to tak, když si děláš mašinu pro sebe musí už být úplně dle představ
Afrika prostě nestárne..
Krásná stavba
Taky mám rád jednoduchost a osvědčené věci i když třeba starší - mám Advu 950/2005 a xcw 450/2010
Ale ty jsi daleko víc postižený pacient , nicméně jen v dobrém a plně tě chápu
Krasavice
krásná a funkční