PROFIL MOTORKY

Honda XRV 750 Africa Twin custom (1991)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník fatman
Vloženo 5.2.2011
Aktualizováno 15.11.2012
Zobrazeno 6688x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.5

Popis motorky


První model poctivé 750 Honda.Prostě vypadá super!Jak na fotkách z Dakaru 1990!A černá!Afrika je přece černá že...

První dojmy - Těžká jak prase!Líná...Sakra dobře vyvážená a pohodlná...Takovej Golf na dvou kolech.Nic extra,ale vždy a dobře funguje!Krásná!Kultovní!Kdo pamatuje konec 80sátek na Dakaru,tak slintá!

Recenze

Koupena koncem léta 2010(září?).Zkušenosti minimální...dávám jí dokupy.Samo,asi odešel regulátor-čekám na výměnu(elesys).Tak regulátor vyměněn(Elesys)a dobíjí,jak má.Motorka řvala a už jsem holt staré fotr,tak mě to nesedlo.Proto vyndán Dynojet,KN filtr a namontován origo výfuk(upraven z pozdějšího modelu).Koupena fungl baterka,komplet seřízení a veškeré náplně vyměněny.Pochopitelně i s filtry.Zavařeny a přelakovány části podsedláků(byly stříknuty-krupica-sprejem).
Domontována zásuvka na řídítka(navigace).Boční kufry(ještě musím zpevnit nosiče,až se trochu oteplí-kámoš v dílně).Nakonec jsem kufry s držáky prodal-mělo to na šířku 110cm a to už není motorka!!!
Při koupi už měla: padáky,zásuvku pod sedlem(v bočním kaslíku),vyhřív.hefty,hl.stojan,vysoké plexi,přídavná světla...
Přijde mi tupý motor(Super tenére byla daaaleko živější),těžká je jak prase a celkem žravá(po XJčku.Ještě uvidím po seřízení a uvedení do originál stavu-prý to bylo zdr.aný)...Asi ta"tupost"motoru bude velký plus v dávkování výkonu v terénu.Asi ten pozvolný nástup bude to pravý ořechový(výbušnost je tam asi na závadu).
Moooc se mi líbí a posez mi sedí!Ochrana i při dešti velmi dobrá a pohodlí na velké mašině je dost dobrý!Chystám se na cesty po cestách-necestách a to by měla být super volba!
Uvidíme až něco pojezdím...
Tak.První kilásky roku 2011 a zároveň první kilásky po "velém"servisu.Motorka jde parádně!Zatáčkama se vodí skvěle-není ta hmotnost vůbec znát.Klidně i rozbitý asfalt v zatáčce a jí to vůbec nerozhodí!Naprostý pocit jistoty a bezpečí!Ergonomie mi tak sedí,že mám pocit,jako bych běžel(ovládám ji úplně intuitivně)až na to,že si sedím jak paša!
Shrnuto:vše co mi bezprostředně po koupi vadilo je pryč!
Těžká mi připadne max.když ji tlačím pozpátku ze dveří garáže a spotřeba klesla(zatím pocit-změřím až po nějakých slušných kilometrech,aby to mělo vypovídací hodnotu žeano..).Po montáži originálního výfuku a trysek, i novém originál vzducháči,mi naprosto sedí!Sbírá se krásně odspodu a neřve,jak podříznutý podsvinče...Pocitově víc jede-není tak v křeči(jak to vysvětlit?Když jsem jí s laďákem trochu podržel,tak řvala a já měl pocit,že už se jí nechce a "netrápil" ji.Teď jde za plynem tišeji a mám teda pocit,že by ještě mohla daleko víc...Prostě větší klid,pohoda...)
Bohužel situace rodinná a časová(spojité nádoby) vypadá na prodej...Uvidím.Moc se mi jí nechce zbavovat,má vše,co od motorky chci.Lepší to ale bude tak nejdřív za dva roky...Pokud by nějakej fanda měl zájem,tak mi písněte...uvidíme...Prostě fakt nevím...Bolí mě,že stojí v garáži.Někdo by řekl,že chleba nežere.To je fakt.Peníze mě až tak nevytrhnou...Uvidíme.
Začíná sezona(2011-květen),tak už se snad svezu...
Trochu peripetie se spojkou.Už jsem se chystal na výměnu lamel,ale bylo to zarezlý lanko v bowdwnu(špatně se vracelo a klouzala-potvora).Při tom sundaný padací rámy a AL kryt motoru(ta motorka je fakt dělaná poctivě a robustně).Taky podle toho vypadá hmotnost...
Další body k plusu!Všechny ty účelný kryty do terénu se dnes většinou draze dokupují v doplňcích...Tady je to základ!
Tak a je za mnou prvních pár desítek,možná stovek metrů šotolinové cesty!Výjezdy,sjezdy,zatáčky,vyjeté koleje...Tam všude příjemně překvapuje!Krásně se vodí.Zadek v driftu a motorku vede přední 21 kolo v návaznosti na široký řidítka úplně intuitivně.Ruce volně korigují kontra a já se kochám...Súúúpééérrr!!!Už se těším na naplánovanou Ukrajinu!
Na silnici jsem dal vyjížďku s CBR 600 a není to úplně ono,jasný...Sice jsem stíhal,hlavně díky skvělé ovladatelnosti,ale už jsem ji dost štval a podepsalo se to na spotřebě a popravdě-já to rád nemám...Při tomto stylu-vytáčení a stálé řazení,-cca 7,2L(ale byl to fakt hodně sportovní a razantní styl-chudák "babička").Kámoš na CBR nechápavě koukal do zrcátek-hlavně v zatáčkách,kde si mylně myslel,že mě ujede.Zalehlej s kolenem na silnici a v křeči...A já pohodlně,vzpřímeně a majestátně v sedle Afriky mu dýchal na záda!
Po krásně užité dovolené v sedle(v křeči z nedostatku času)a po pár odřeknutejch cestách(opět není čas) jsem ji už opravdu prodal...Rozum zvítězil,ikdyž slza v oku byla...
Věřím,že novému majiteli udělá spoustu radosti.Vždyť už se vlastně jedná o young timera z dob "pravého"legendárního DDakaru!!!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
context
context napsal 27.03.14 000 17:37 10b.

krásna afica v neobvyklých barvách, přejí hodně krásných kilásku bez nehod.

alpiniště
alpiniště napsal 08.12.11 000 15:27

pčkná afrička at jezdí bez problému 10 bodů

RobiXRV
RobiXRV napsal 31.05.11 000 10:51

A jé, kamošova exmilenka, trošku upravená,ale je to ona. Tak at slouží, mě přemluvila ke koupi té mojí

Více komentářů



TOPlist