
BMW R 1250 RT vs. Honda GL1800 Gold Wing Tour: Liga výjimečných
14.03.2022
14.03.2022
10.05.2021
01.03.2021
23.11.2020
07.11.2019
15.04.2019
22.10.2018
14.07.2022
24.03.2021
16.10.2020
30.06.2020
03.06.2019
07.02.2019
05.10.2018
18.09.2018
2019 | 2020 | 2021 | |
---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||
Objem | 1254 cm3 | ||
Výkon | 100 kW | ||
Výkon při otáčkách | 7750 ot/min | ||
Točivý moment | 143 Nm | ||
Otáčky při max toč.mom. | 6250 ot/min | ||
Druh motoru | Spalovací | ||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||
Chlazení | Kapalina | ||
Uspořádání válců | Boxer | ||
Počet válců | 2 | ||
Rozvod | DOHC | ||
Ventilů na válec | 4 | ||
Vrtání | 102.5 mm | ||
Zdvih | 76 mm | ||
Kompresní poměr | 12.5 : 1 | ||
Příprava paliva | Vstřikování | ||
Startér | Elektrický | ||
Počet rychlostí | 6 | ||
Sekundární převod | Kloubový hřídel | ||
Typ rámu | Trubkový | ||
Materiál rámu | ocel | ||
Zdvih předního odpr. | 120 mm | ||
Zdvih zadního odpr. | 136 mm | ||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||
Rozměr předního kotouče | 320 mm | ||
Přední třmen | čtyřpístkový | ||
Brzdy vzadu | kotouč | ||
Přední kolo | 17 " | ||
Zadní kolo | 17 " | ||
Rozměr přední pneu | 120/70 ZR 17 | 120/70ZR17 | |
Rozměr zadní pneu | 180/55 ZR 17 | 180/55ZR17 | 180/55ZR17 |
Rozvor | 1485 mm | ||
Úhel hlavy řízení | 64.1 ° | 25.9 ° | |
Závlek předního kola | - | 116 mm | |
Výška sedla | 805 mm | ||
Výška sedla max | - | 825 mm | |
Pohotovostní hmotnost | 279 kg | ||
Užitečná hmotnost | - | 226 kg | |
Objem nádrže | 25 l | ||
Spotřeba | 5 l/100 km | 4.75 l/100 km | |
Zrychlení | 3.7 0-100 km/h | ||
Maximální rychlost | 200 km/h | ||
První cena | 462000 Kč | 468000 Kč | 524981 Kč |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | 607646 Kč | 594813 Kč | 708394 Kč |
Poznámka | Výška sedla možná od 760 do 850 mm. | - |
BMW K1600 modul brzdového svetla
Jaké byly BMW Motorrad Days v Berlíně?
BMW R 1250 RT vs. Honda GL1800 Gold Wing...
První test BMW R 1250 RT: Jak funguje 10...
První test BMW R 1250 RT: Jak funguje ad...
Novinky BMW na vlastní oči: Oslava čtyři...
Chci boxer BMW, ale jaký mám vybrat podv...
BMW R 1250 RT vs. Harley-Davidson Road G...
BMW představuje adaptivní tempomat pro m...
Alpský test BMW R 1250 RT
BMW představuje nové R 1250 GS a R 1250 RT
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Opravy a údržba | bmw motorrad service inclusive zkušenosti | 1 | 26.4.2023 16:37 | ||
Opravy a údržba | Plech mezi lamely do spojky na BMW LCčko | 5 | 17.3.2023 17:59 | ||
Silniční cestovní | R 1250 GS problémy s prevodovkou | 2 | 29.1.2023 17:24 | ||
Německé, rakouské | Kardany LC | 58 | 31.7.2022 07:27 | ||
Silniční cestovní | bmw r1250rt alebo honda nt1100 | 10 | 8.7.2022 06:48 | ||
Německé, rakouské | Jaká na cestování: R 1200/1250 GS Adv nebo R 1200/1250 RT | 28 | 11.4.2022 23:19 | ||
České | Kde koupit novou bramboru | 32 | 22.4.2021 19:25 | ||
Německé, rakouské | Manažer příslušenství ezCan pro BMW | 9 | 21.3.2021 16:37 | ||
Německé, rakouské | Když jde boxer k zemi | 26 | 23.1.2021 12:03 | ||
Silniční cestovní | Zámek nádrže a řídítek | 12 | 27.6.2019 16:45 |
Šel jsem koupit nové cestovní enduro, ale přivezl jsem toto, chtěl jsem to zkusit a miluji ten displ...
Jak jsem se "opět" zbláznil. Ne že by mi GS-so nějak moc nevyhovovalo, ale "bohužel" jsem se zúčastn...
Silniční křižník, elegantní a pohodlný, přesto svižný i ve dvou. V maximální výbavě, včetně top case...
Lehce ovladatelná, pohodlná, výborná jak na dlouhé trasy, tak na projížďky po okrskách.
Pro ty, kteří nepotřebují předstírat, že jezdí v terénu. Ale chápu to, SUV jsou "in", taky jsem mel...
Velká, nafouklá, přetechnizovana přesto velmi dobře ovladatelná
Vynikající cesťák, křižník na dlouhé cesty i svižné projížďky kolem komína. Vybavený jak 5kove bawo....
Stroj, se kterým jsem se rozhodl zestárnout.
Cestovný parník s výbornou ochranou, tak som sa o nej dočítal a začal som nej premýšľať a snívať. Po...
cestovateľ s veľkým pohodlím a hravosťou
Pro ty, kteří nepotřebují předstírat, že jezdí v terénu. Ale chápu to, SUV jsou "in", taky jsem mel...
Krásná pohodlná cestovní motorka.
Krásný kus techniky splňující všechny mé požadavky na komfort a jízdu
Šel jsem koupit nové cestovní enduro, ale přivezl jsem toto, chtěl jsem to zkusit a miluji ten displ...
cestovateľ s veľkým pohodlím a hravosťou
Velká, nafouklá, přetechnizovana přesto velmi dobře ovladatelná
Boží stroj, naprosto dokonale vyladěné, musím si zvyknout na ten výkon.
Silniční křižník, elegantní a pohodlný, přesto svižný i ve dvou. V maximální výbavě, včetně top case...
Stroj, se kterým jsem se rozhodl zestárnout.
Vynikající cesťák, křižník na dlouhé cesty i svižné projížďky kolem komína. Vybavený jak 5kove bawo....
Motor | |
---|---|
Spojka | 9.0/10 |
Průběh výkonu | 9.3/10 |
Vibrace | 7.8/10 |
Převodovka | 8.8/10 |
Mechanická hlučnost | 7.8/10 |
Zvuk | 7.8/10 |
Spolehlivost | 9.3/10 |
Brzdy | 9.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 10.0/10 |
Těsnost tlumičů | 10.0/10 |
Tuhost rámu | 9.8/10 |
Jízda | |
Sport | 6.0/10 |
Město | 7.0/10 |
Cestování | 10.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 1.0/10 |
Ceny servisu | 1.0/10 |
Servisní síť | 7.0/10 |
Dostupnost dílů | 10.0/10 |
Nabídka doplňků | 10.0/10 |
Servisní intervaly | 8.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 9.7/10 |
Pohodlí spolujezdce | 9.3/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 10.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 10.0/10 |
Ochrana spolujezdce | 9.0/10 |
Světla | 10.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Kde sehnat testovaci jizdu? |
BMW K 1600 GT | Neni tak mrstna jako RT |
BMW R 1250 GS | Je to sice GSo, každý to chválí a chce, ale nenašel jsem jediný rozumný důvod proč vyměnit KTM SAS za GSo |
Ducati Multistrada V4 / S | Spolu s Tigrem asi nejvážnější favorit, ale na chvilku jsem se zamyslel a RT-čko bylo v garáži ... |
Triumph Tiger 1200 GT | byl to horký favorit, ale ? |
KTM 1290 Super Adventure | mám 2 roky starou a chtěl jsem zkusit něco jiného |
Yamaha FJR 1300 AS/AE | Výbava BMW |
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Spo | Byla méně pohodlná než RT. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Honda NT1100 | Cena, rozměry |
Yamaha FJR 1300 AS/AE | Vyborna motorka, ale nesedi mi design |
Honda ST 1300 Pan European | Honda byla lákavější … |
Honda NT1100 | Cena a nevyhovuje mi boxer. |
Triumph Tiger 1200 GT | Skvělá motorka, ale trochu těžší než Tiger. |
Honda NT1100 | přestřelená cena v základu |
BMW R 1250 R | zena zakazala |
BMW R 1250 GS Adventure | R 1250 GSA je super motorka |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2021 | drr.tikol | r_0l01_rm_0621_77.pdf | 8.9 MB | český návod na BMW R1250RT od roku 2021 |
2020 | Mark09 | bmw-service-recall-r.pdf | 238 KB | BMW Service Recall Třmen kotoučové brzdy |
2019 | Mark09 | bmw-r-1250-rt-konfig.pdf | 1.1 MB | BMW R 1250 RT Konfigurator |
2018 | Mark09 | bmw-r-1250-rt-manual.pdf | 3.1 MB | BMW R 1250 RT Manual CZ |
2018 | Mark09 | bmw-k-r-audiosyste.pdf | 1.4 MB | BMW K + R Audiosystem Manual CZ |