Jak jsem se "opět" zbláznil. Ne že by mi GS-so nějak moc nevyhovovalo, ale "bohužel" jsem se zúčastnil BMW Motorradshow, která postupně probíhala v jednotlivých dealerstvích během léta a na RT-čku jsem se svezl. A problém byl na světě. Já ji prostě chci!
Motorka koupena od FIRMA:BMW Invelt (Praha 5-Stodůlky) - Díky Davidovi Typltovi vše na jedničku. Jo, a kafe mají taky dobrý.
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - Je to majestátní koráb. Těžký. Ale hned po rozjezdu je to pryč. S manipulací na místě, parkováním, musí člověk víc uvažovat, jak a co. To ale každý, kdo cestuje s nějakými bágly a baťůžkem dobře zná. Motor je úžasný, silný, daleko víc kultivovanější než 1200-ti stovka, řidič je dobře schovaný a vybaven všemožnými fičurami k pohodlnější a bezpečnější jízdě.
Motorku bych doporučil pro - Pro koho RT-čko je? Musí tady být ta přitažlivost, vyrovnání se s váhou, klidnější povaha a touha být pohodlný dálkoplaz
Doplňky na motorce - Na motorce navíc nic extra nemám. musím se trošku finančně vzpamatovat.
Jen ten topcase Shad SH48 s montážní plotnou WoRT14ST, rozšíření bočního stojánku a výměna pneu z Metzelerů ZR8 Int. za Pirelli Angel GT II.
Recenze
Po osudovém svezení na předváděčce jsem začal přemýšlet, jak to vyřeším. A kde ho seženu, bo! na úplně nové nebudu mít. Moje skvělá manželka mě naštěstí podporuje, takže jsem se vrhnul na organizačně - technickou stránku apgrejdu.
Prodat GS-so a sehnat nejlépe předváděčku. První zádrhel - v ČR pouze 2 v inzerci. Brno a Praha. V Brně bylo letošní, ale nemohli čekat. Výkup moc nevynese, takže inzerát a čekat. Měl jsem jenom GS , ne Adv a ty moc asi nefrčí. První zájemce mě vypekl a s druhým to naštěstí vyšlo. (Pozn. Nechápu, když jsme dospělí lidi, tak si snad můžeme i na rovinu říct, hele sorry, změnil jsem názor, mám lepší kup, nebo zrovna tohle asi nechci a nebudu se vyhýbat telefonům a SMS) Takže mi to klaplo v Praze, věrné a spolehlivé GS-so šlo do Děčína Milanovi a Simoně a snad jsou spokojeni. Teď k motorce.
Asi plná výbava, já se do konfigurátoru moc nedíval, ale i GS jsem měl plně vybavené k mojí spokojenosti. Hlavní rozdíly. Keyless - snad bude spolehlivý. Má to i svoje zákonitosti při ovládání, zamykání a tankování. Zrcátka jsou jinde, chce to zvyk. Ale třepou se, to je nemilé. Od 90-ti je to fakt orientační. Motor -největší rozdíl v kultivovanosti, zátahu, paráda. Vyhřívání heftů není tlačítkem ale v menu, stejně jako ovládání navigace. A ta nejde zamknout. Asistent rozjezdu - vážně dobrý, hlavně s baťůžkem. Brzdy bych řekl že o něco ostřejší, ale dobře dávkovatelné. Kufry- pouze boční, zato s centrálem. Topcase jsem vyřešil Shadem SH48. Jízdní vlastnosti jsou velmi podobné, ale celkově jsem níž, takže lepší pocit. Má to automatické nastavení ESA, takže si to váží náklad samo dle potřeby. Když jsem dal u GS-a "dvě helmičky a kufr", tak se zvedlo tak, že jsem měl honičku, než manželka nastoupila, to na špičkách udržet. RT-čko se skoro nezvedá. Elektrický plégo - je to prostě cesťák. Co víc dodat. Ostatní jsou běžný věci, nemá to smysl všechno okecávat. Audiosoustavu nepužívám.
Hlavní věc ale byla, že jak jsem si to vezl z Prahy po vlastní ose domů, tak jsem si řikal, že to není tak, jak na té předváděčce v létě. Že je něco špatně, když musím do zatáček rvát řiďítkama. No prostě gumy. Nevypadaly na první pohled extra sjetě, přece jenom ale 8,5k km zanechalo svoje opotřebení. Dnes jsem poprvé jel v nových bačkorách a úplně něco jinýho. Tohle je přesně ono, svižné, hravé svezení.
Máš pravdu, RT je lepší než kdejaký GS
nice. Nech ti dobre sluzi!
Krásnej stroj, až budu velkej,... ať slouží. S tím prodejem je to problém. Pokaždý se najde nějaký bezohledný pako.
Gratulace! Zas jedno RT na severu Moravy...
Přeji mnoho spokojených km.
P.S. Ta volba obutí je určitě správná. Zajímal by mě nájezd. RK