
Aprilia Shiver 750
24.01.2011
2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||||||
Objem | 750 cm3 | 749.9 cm3 | ||||||||
Výkon | 70 kW | 69.3 kW | ||||||||
Výkon při otáčkách | 9000 ot/min | |||||||||
Točivý moment | 82 Nm | 81 Nm | 80.9 Nm | |||||||
Otáčky při max toč.mom. | 7000 ot/min | |||||||||
Druh motoru | Spalovací | |||||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||||||
Chlazení | Kapalina | |||||||||
Uspořádání válců | Vidlicový | |||||||||
Počet válců | 2 | |||||||||
Rozvod | DOHC | 2xOHC | DOHC | |||||||
Ventilů na válec | 4 | |||||||||
Vrtání | 92 mm | |||||||||
Zdvih | 56.4 mm | |||||||||
Kompresní poměr | 11 : 1 | |||||||||
Příprava paliva | Vstřikování | |||||||||
Startér | - | Elektrický | ||||||||
Počet rychlostí | 6 | |||||||||
Sekundární převod | Řetěz | |||||||||
Typ rámu | Příhradový | - | ||||||||
Materiál rámu | lehká slitina/ocel | ocel/lehká slitina | lehká slitina/ocel | ocel/lehká slitina | - | |||||
Zdvih předního odpr. | - | 120 mm | - | |||||||
Zdvih zadního odpr. | 130 mm | 122 mm | 130 mm | - | ||||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||||||||
Rozměr předního kotouče | - | 320 mm | ||||||||
Přední třmen | - | čtyřpístkový | - | |||||||
Brzdy vzadu | kotouč | |||||||||
Přední kolo | 17 " | - | ||||||||
Zadní kolo | 17 " | - | ||||||||
Rozměr přední pneu | - | 120/70-17 | 120/70-ZR17 | |||||||
Rozměr zadní pneu | - | 180/55-17 | 180/55-ZR17 | |||||||
Rozvor | 1440 mm | |||||||||
Úhel hlavy řízení | 24.9 ° | 25.9 ° | 25.7 ° | |||||||
Závlek předního kola | 109 mm | 109.6 mm | - | |||||||
Výška sedla | 810 mm | 800 mm | 810 mm | |||||||
Suchá hmotnost | 189 kg | 190 kg | 193 kg | |||||||
Pohotovostní hmotnost | - | 210 kg | - | |||||||
Objem nádrže | 16 l | 15 l | ||||||||
Rezerva | - | 3 l | - | |||||||
Množství oleje | - | 3.2 l | - | |||||||
Maximální rychlost | 215 km/h | 220 km/h | - |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Naked bike | Jak opravit | 22 | 6.2.2021 18:58 | ||
Naked bike | Shiver ecu problém + servis | 26 | 28.1.2021 19:55 | ||
Opravy a údržba | jakou baterii | 6 | 29.11.2020 21:06 | ||
Opravy a údržba | Srovnání zadního a předního kola do roviny | 187 | 10.8.2020 12:58 | ||
Italské | Vymazání servisu shiver | 6 | 8.8.2020 21:08 | ||
Opravy a údržba | Pri startu to cvakne, ale nenastartuje | 45 | 22.6.2020 19:26 | ||
Opravy a údržba | Shiver 750 - slzenie oleja | 2 | 11.4.2020 12:44 | ||
Pokec | Vše okolo Shiverů sem | 0 | 21.3.2020 22:46 | ||
Vybavení | Držák top case Shiver 750 (2008) | 5 | 16.3.2020 10:39 | ||
Naked bike | Aprilia Shiver 750 SL starý model vs nový model | 11 | 1.3.2020 08:51 | ||
Naked bike | Kryt kolečka řetězu | 9 | 23.12.2019 08:30 | ||
Opravy a údržba | Chladící kapalina - Shiver 750 | 10 | 16.12.2019 08:35 | ||
Naked bike | "Falešný" neutrál mezi 5-kou a 6-kou | 11 | 28.9.2019 14:47 | ||
Naked bike | Problém se spojkou | 4 | 13.9.2019 10:24 | ||
Naked bike | Predni stit na Aprilia Shiver 2015 | 7 | 5.9.2019 09:45 | ||
Naked bike | Zadní brzdové destičky | 8 | 5.9.2019 08:21 | ||
Italské | Aprilia Shiver 750 - Kde kupujete díly a doplňky | 11 | 22.6.2019 21:42 | ||
Opravy a údržba | Aprilia SL 750 Shiver - přední kotouč | 14 | 18.6.2019 17:34 | ||
Supermotard | Rozvody dorsoduro/shiver | 8 | 16.6.2019 09:27 | ||
Naked bike | Shiver 750 - aktualizacia softvéru | 1 | 25.5.2019 08:05 |
Aprilia Shiver ... dama v cerne a cervene
Uzasny stroj ktory ma "dusu" a bud si ho kupite a uplne vas pohlti alebo vam absolutne nesadne. Mam ...
Obratná svižná motka pro každodenní použití, co nevyděsí začátečníka a zároveň uspokojí i zkušenější...
Intruder byl bezva do začátku, ale časem jsem zjistil, že chci přeci jen trošku víc adrenalinu. Bylo...
prvý životný kontakt s dvojvalcom do V...ten zvuk bol proste geniálny
Když jsem poprvé uviděl Shivera, věděl jsem, že si ji někdy koupím a teď nastal ten čas a mám ji....
Shiver je výborný italský dvouválec se vším, co k tomu patří. Když mu přijdete na chuť, není lepší v...
Krásná, dostatečně výkonná, univerzální motorka, za kterou se skoro každý ohlédne :-P Jak dvouválcov...
po 2,5 mesicich po prodeji ninji zadny Triplik na obzoru a tak jsem z rozcarovani a tizen abstinenci...
Pořádný kus motorky, tvrdý dvouválcový motor, který se nechá rád točit a který nadchne svým velkým z...
Hravý dvouválec na okrskové silnice.Hned padne do ruky. Za mně dobrá volba
Pěkná Italka s překrásným tělem.
První moto po docela pozdním Áčkovém řidičáku
Mám ji týden, zvykám si, ale převažuje nadšení :)
Za týden najeto asi 900km a neskutečně mě baví!
Krásná uřvaná Italka, která rozhodně splnila všechna moje vysoká očekávání.
Po pár letech na 4 kolech trocha koření do života :)
Moje první motorka. Brzo to bude rok a 5000km co jsem ji koupil. Asi neumim vyjádřit nadšení, který ...
Dvouválcová symfonie spojená Italskou přesností. Naprosto přesné pro slovo ´´shiver´´ což v překladu...
Design,výkon a flexibilita. Je to přesně to co jsem hledal rozměrově větší motorku s rozumným výkone...
Malinko jsem objednával. Zatím jen drobnosti, ale zima je před námi, tak ještě něco třeba přibude....
O víkendu jsem motorku trochu rozebral a promazal a pročistil co šlo. Dostala nový olej a filtry, p...
Jen pro zajímavost jsem porovnal obě motorky:)
Čas na změnu a vyzkoušení něčeho nového po ověřených Bridgestonech :-) Na nové Dunlopy jsem četl t...
5. Servisní prohlídka v 20.000 km Dělalo se: 1) Výměna motorového oleje + olejového filtru 2) V...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 8.3/10 |
Spojka | 8.4/10 |
Vibrace | 7.5/10 |
Převodovka | 7.3/10 |
Mechanická hlučnost | 8.1/10 |
Zvuk | 9.3/10 |
Spolehlivost | 8.9/10 |
Brzdy | 8.7/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 6.7/10 |
Těsnost tlumičů | 8.9/10 |
Tuhost rámu | 8.9/10 |
Jízda | |
Sport | 8.5/10 |
Město | 7.7/10 |
Cestování | 7.8/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.2/10 |
Ceny servisu | 5.3/10 |
Servisní síť | 5.8/10 |
Dostupnost dílů | 5.8/10 |
Nabídka doplňků | 5.2/10 |
Servisní intervaly | 8.5/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | 6.7/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 5.3/10 |
Ochrana jezdce cestování | 4.6/10 |
Ochrana spolujezdce | 5.2/10 |
Světla | 8.4/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
BMW F 800 R | cena |
Ducati Monster 696 | Žádná pěkná v top stavu zrovna nebyla |
Suzuki GS 500F | Nakonec jsem šla do silnější a dražší a nelituji |
Suzuki GSR 750 | snaha o supermoderní design a kyvka od nejbližšího prodejce hutního materiálu... jasný blbost, ale prostě mi to hlava nedovolila:) |
Kawasaki Versys 650 | malá |
Yamaha FZ8 N/S | chtěl jsem nakonec zkusit 2V |
Honda CB 600F Hornet | Japonský nezmar, ale chtěl jsem něco né tolik běžného |
Kawasaki Z 750 | Chtěl jsem dvouválec a přišla mi na moji výšku malá |
Aprilia Dorsoduro 750 | nebyla žádná slušná za podobný peníz :) |
Suzuki SV 650 | malá, nabídka spíš starších ročníků, spousty km |
Honda CB 600F Hornet | malá, spousty km, nejasný stav |
Kawasaki ER 6N | malá |
Aprilia Dorsoduro 750 | Shiver má pro mě lepší posed jezdce, motorka je k mé výšce robustnější, příjemnější |
Yamaha FZ6 N | Shiver je vhodnější pro větší postavy (sám měřín 195cm), navíc jsem se hned zamiloval do designu Aprilie |
Triumph Speed Triple | jeden som mal vyhliadnutý, ale v čase predaja mojej bývalej VFR zrazu inzerát zmizol |
Kawasaki Versys 650 | porad nejsem dost starej |
Suzuki DL 650 V-Strom | jeste nejsem tak starej |
Yamaha FZ8 N/S | Nakonec nebyla za slusny penize |
Honda CB 600F Hornet | Mensi a min pohodlna |
Yamaha XJ6 Diversion | Slaba a mala |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Yamaha MT-07 | Yamaha nabízela v době koupě výhodné podmínky ve spolupráci s Esoxxem při koupi na splátky. A bylo rozhodnuto |
Ducati Monster 1100 | Designově parádní bajk, pohodlný i na cestování, dostatek výkonu. Jednu neděli jsem už b ral vojzek a jel pro jeden kousek na Šumavu, ale ještě ten den jsem si zkusil projet Monstera a s vozejkem se nikam nejelo :) Ducati mě chytla za srdce více. |
Benelli Leoncino 500 | Méně pohodlná na to, co s ní chci jezdit...prostě jiný typ naháče... |
Suzuki GSR 600 | obavy z malého rozšíření Shivrů mezi motorkáři |
Ducati Monster 696 | Monster se víc líbil. |
Honda CB 500X | vždycky se mi líbila, ale nakonec jsem hrál víc na jistotu |
Ducati Monster 796 | Protože mě to nakonec stejně táhlo k Ducati. |
Aprilia Tuono 1000R | |
Suzuki GSR 600 | Až moc živý stroj. Pekelně ostré brzdy a při podřazení (ano neumím meziplyn) se mi sekalo zadní kolo, pro začátečníka nevhodná dle mého názoru. Navíc od výfuků šlo neskutečné teplo. |
Honda VFR 800 | |
Kawasaki Z 750 | v??šie náklady na starostlivosť |
Kawasaki Z800 | Vybral bych si ji. Bohužel novou už nikde neměli. |
Ducati Monster 696 | Cena |
Husqvarna Nuda 900R | V reálu mě moc nenadchla |
Honda CBR 600F | Rozhodnul vzhled, Honda se mi nakonec líbila víc, jinak tato motorka má výborný zátah již od nízkých otáček. |
Yamaha MT-07 | |
Kawasaki W 800 | perfektní svezení, ale na mně malá a moc elektroniky. |
Aprilia Dorsoduro 750 Factory | |
Triumph Street Triple | A je tady finále. Skvělá motorka a velké dilema mezi Aprilii a Triumphem. Pro ABS a 3 jízní režimy. Proti vyšší váha a výška. Nakonec jsem se rozhodl. Nad 180 cm výšky - Aprilia, pro menší jezdce Triumph. |
Triumph Street Triple |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2013 | Stryko | aprilia-sl-750-shive.pdf | 37 MB | |
2010 | Smolda_ | shiver-workshop-manu.pdf | 9.0 MB | |
2009 | Svabenik1 | aprilia-shiver-750sl.pdf | 37 MB | |
2008 | HorstFuchst | aprilia-shiver-...a-udrzbe-cz.pdf | 37 MB | Aprilia Shiver 750SL - Návod k obsluze a údržbě CZ - HorsttFuchst |
2008 | mRKEF | 2008-750-shiver-abs.pdf | 1.8 MB | Uživatelský manuál SL750 ABS 2008 |
2007 | Greenrock | shiver-workshop-manual.pdf | 9.0 MB |
2008 | Klapoš | 11.07.2018 | Stáhnout m4a |
Staženo:67x Mivv X-cone |
|
2008 | Klapoš | 11.07.2018 | Stáhnout m4a |
Staženo:31x Mivv X-cone |
|
2008 | Klapoš | 18.10.2017 | Stáhnout mp3 |
Staženo:47x Výfuky dominator HP1 + DB killer medium - po celkovém přetěsnění svodů |
|
2008 | Klapoš | 04.09.2017 | Stáhnout mp3 |
Staženo:48x Výfuky dominator HP1 + DB killer medium - další |
|
2008 | Klapoš | 13.07.2017 | Stáhnout mp3 |
Staženo:58x Originál výfuky |
|
2008 | Klapoš | 13.07.2017 | Stáhnout mp3 |
Staženo:26x Výfuky dominator HP1 + DB killer medium |
|
2010 | giacomo | 05.05.2017 | Stáhnout wav |
Staženo:24x Pre-FL s ABS. Série (svody i koncovky). 105 dB(A) při 4500 min-1. Měřeno SVAN958A+G.R.A.S. 46AE |
|
2010 | giacomo | 05.05.2017 | Stáhnout wav |
Staženo:24x Pre-FL s ABS. Svody série, otevřené koncovky Dominator HP1. 125 dB(A) při 4500 min-1. Měřeno SVAN958A+G.R.A.S. 46AE |
|
Vložit vlastní zvuk |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Dunlop Qualifier / Qualifier RR | 17" | Předek | 1 | Velice dobře drží, dobrá odezva, sjíždí se přiměřeně. | 19.01.2011 v 15:18 |
Dunlop Qualifier / Qualifier RR | 17" | Zadek | 2 | Velice dobrá pneumatika za super cenu, bohužel se velice ryc... | 19.01.2011 v 15:14 |
Metzeler Sportec M3 | 17" | Zadek | 1 | 26.04.2010 v 17:15 |