renocar_brezen



PROFIL MOTORKY

Aprilia SL 750 Shiver (2013)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Kurt15
Vloženo 28.10.2024
Aktualizováno 28.10.2024
Zobrazeno 311x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Italka. S motorem V2. Rozverná. Divoka. S hlubokou duší.

Více fotografii

Výška jezdce: 185 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki SV 1000: Nenašel jsem hezky kousek

První dojmy - Na zkušební jízdě jsem měl zaplej režim sport. Mašina mi to dala hned najevo. Okamžitě po otočení heftu se začala zvedat na záda. V tu chvíli jsem věděl že tohle přesně chci.

Doplňky na motorce -

Recenze

Po sérii řadových 4valců jsem se rozhodl že potřebuji změnu. Mé srdce zatoužilo po něčem více hrubém a do oka mi padly dva stroje. Suzuki SV 1000 a Aprilii SL 750 Shiver. Rozdílný výkon mi nevadil zajímal mě jen nějaký hezký kousek a tim se Svčko zcela vyřadilo z výběru. Ono najit hezké Sv už je teďka docela umění.
Ve výběru byly asi tři Slka. Vsadil sem na to nejmladší. Po telefonátu s majitelem sem se utvrdil v tom, že sem vybral slušného adepta. Drapl jsem prachy, ženu, děti a naskočili k manželce do auta (mojim nechtěla jet, že prej parnikem nazpatek nejede) ?.
Dojeli sme do Roudnice nad Labem. Zkoukli mašinu, provedl jsem zkušebku, zaplatil a vyrazil na svou první vyjížďku smerem domů. Čekalo me cca 270km na něčem co jsem neznal.
Zátah motoru je neuvěřitelný v režimu sport jede jak píchlá sviňe. Jen by to chtělo nějaký ten poník nahoře navíc. V režimu tour mi přijde že výkon je stejný, ale nástup je mnohem mírnější . Co se týče režimu rain tak ten je vyloženě takove to co se vleče neuteče. V tohle režimu to dokáže uřídit i naprostý začatečnik.
Co se ovladatelnosti týče tak při podzimu už moc blbnout nebudu, ale z toho co sem zkusil tak motorka hrozně pada do zatáček. Až s nezvyklou ochotou. Posez na ni je přitom velmi komfortní. A ani na mě nějak extrémně nekouká. V kombinaci s tim jak to jede je to opravdu hrozná zábava.
Nevyhody
Je jich málo. Ono je to i výhoda moc neni vidět , ale taky se na ni cokoliv blbě shání.
Nema ukazatel stavu paliva. Jen se rozsvítí kontrolka rezervy a hotovo. Vím že na nádrž udělám v pohodě 200km pak hledám pitstop.
Ovládání blikače, plete se mi s ovládáním palubního systému.
Výhody
Dynamika ve středních otáčkách.
Zvuk ten úžasnej zvuk i se seriovym výfukem. Neuvěřitelné.
Ovladatelnost. Naprosto příkladná ovladatelnost samotnými pohyby těla kdo to neumí a je jak fošna ať si ji nekupuje.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
HondaStřelná
HondaStřelná napsal 28.10.24 v 20:55 10b.

Více komentářů



TOPlist