Italskej dvouvál s výrazným rámem. Existuje lepší volba? Při porovnání s Monstrem na plný čáře vyhrál Shiver.
Recenze
Zde v ČR naprostá nemožnost a neochota vyjít zákazníkovi při nákupu vstříc, tak koupena nová v DE. Zatím skoro žádné zkušenosti, po 3 měsících stání v garáži konečně jezdí. Nyní (18/6/2012) najeto necelých 400 km a naprostá spokojenost. Po navyknutí na YBR byla první jízda peklo, měl jsem problém vejít se do svého pruhu.
Po 3 měsíčním stání chytla okamžitě na otočení, ale při zařazení rychlosti mi zatrnulo. Byla slepená spojka a byl celkem boj ji odlepit. Motorka hned při první jízdě topila na 4 čárky na teploměru. Dolil jsem decku do expanzky a drží se na 3. Celkem mě zarazilo jak šíleně topí od výfuku pod sedačkou, až měknou plasty. Dále mi přijde celkem hlučná převodovka, hlavně při řazení z 1 na 2.
Jinak naprostá spokojenost, nenašel jsem chybičku. Motor má síly na rozdávání a palivový mapy jsou celkem dobrá vychytávka.
viva italia
Mám Akrapoviče a je to moc pěknej zvuk Topit bude stejně origo i neorigo, to bych neřešil. Každopádně mě z toho umělá hmota nekape.
Tak hodně šťastnejch kilometrů !
Koipil jsem to s ladaka, takže v serii nevím. Ale topí to pěkně když nejedeš...)). Křižovatky, velmi pomalá jízda atp.
Jen dotaz, netopí to s laďákama ještě víc na ty horní plasty? Original koncovka je spíše ke středu pod sedlem a dozadu vycházejí jen vývody, když se laďákem celá velká origo koncovka vyhodí a daj se jen dozadu koncovky pod ty plasty, aby nebylo zle?
Díky Laďáky snad časem budou Zaujaly mně italský Roadsitalia