renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSR 600 (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Ljuuk497
Vloženo 25.9.2020
Aktualizováno 1.7.2022
Zobrazeno 695x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Moje první velká motorka, do které jsem se hned zamiloval

Více fotografii

Výška jezdce: 170 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki SV 650: GSR byla láska na první pohled
Aprilia SL 750 Shiver: obavy z malého rozšíření Shivrů mezi motorkáři

První dojmy - Už při prvním pohledu, když jsem se na svou "zrzku" jel podívat, jsem veděl, že se mnou pojede domů. Po zkušební jízdě to bylo rozhodnuto. "Musím ji mít!!!" Krásně ovladatelná, do devíti tisíc poslušná a nezáludná motorka, ve které se schovává pěkná ďáblice.

Motorku bych doporučil pro - kdokoliv kdo chce univerzální motorku, na které se dá jezdit každý den do práce, ale i zařádit někde mimo město v zatáčkách.

Recenze

Motorku jsem vybíral už nějakou dobu. Pořád přemýšlel, která by byla lepší, co vlastně chci a co by mi vyhovovalo.
Hlavní kritérium bylo jasné - chci naháče. Líbí se mi odhalený motor, obratnost a to, že tě to nenutí lítat rychle (není se za co schovat)
Prvním adeptem bylo SV650, kde mě okouzlil zvuk dvouválce, nízká váha, dostupnost dílů a nesmrtelný motor.
Pak jsem objevil Shivera 750. Líbil se mi design a elektronické vychytávky v podobě 3 palivových map atd.
Všechno se ale změnilo, když jsem viděl naživo GSR. Sice to byla tmavě mdro-stříbrná kombinace, která je taková (nikdo se prosím neurazte) "tuctová". Začal jsem postupně hledat v inzerátech a hledal "tu pravou". Volba nakonec padla na exemplář v krásné Candy Max Orange barvě s černým podvozkem. Na fotkách barva vypadala hezky, ale realita mě dostala. Bylo jasný, že domů už jedeme spolu.
Zatím mám najeto necelých 1000km a nemůžu si stěžovat.
Umí bý poslušná a předvídavá, ale jak se chytně pod krkem, tak umí i pěkně řádit.
Uvidíme co přinese čas, ale už teď se na další kilometry těším.

To be continued...
05/2021

Tak po delší době opět update. Netrvalo dlouho a zrzka dostala dáreček v podobě laufu GPR Ghost. Myslím, že jí udělal radost a už krásně zní, střílí prská a brumlá. Vřele doporučuju. Zajímalo by mě jak by to znělo bez katu jen s trubkou, ale myslím, že tak to bude stačit.

Další upgrade bylo protažení předního kšiltu a krytů chladiče kovaným karbonem. Za mě to vypadá dobře jen ten karbon při výrobě máte všude ?.

Zatím poslední byly proužky na kola. Strach z červené byl zbytečný a k laku sedí parádně.

2022

přes zimu přibylo pár drobností (viz galerie) jako laminace vetrného štítku karbonem a to samé koncovky výfuku.

největší radost mám z nového klínu. Teda sehnat neco na GeeSeRo je porod. Buď je Ermax nebo Baraccuda a toť vše. Ještě, že existue Motoforza a zlaté české ručičky. Pořídíl jsem klín na GSR 750, pak 30 minut práce s dremelkou a sedí jak p...l na hrnec. Kdyby někdo sháněl klín, tak mohu doporučit

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Rady
Rady napsal 23.11.20 v 09:07 10b.

Krasavice

Více komentářů



TOPlist