renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Aprilia SL 750 Shiver (2011)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Dejviid97
Vloženo 19.4.2020
Aktualizováno 31.1.2023
Zobrazeno 1 286x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Krásná uřvaná Italka, která rozhodně splnila všechna moje vysoká očekávání.

Výška jezdce: 184 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Z 750: Chtěl jsem dvouválec a přišla mi na moji výšku malá
Honda CB 600F Hornet: Japonský nezmar, ale chtěl jsem něco né tolik běžného

První dojmy - Nikdy dříve, než v den nákupu motorky jsem na ní nikdy neseděl. Aprilka padla do ruky ihned a věděl jsem, že je to ta, kterou si v ten den odvezu 250 km domů z Budějovicka na Svitavsko. Prvních 250 km ve stylu safety first.

Motorku bych doporučil pro - Naprosto pro celou škálu jezdců. Záčátečník nebude mít díky paliv. mapám problém si na ni postupně zvyknout. Pokročilí jezdci na sport režim nebudou mít problém z ní dostat maximum, což samo o sobě je velká porce zábavy a přesnosti...a nutno říct, že na naked třídu i pohodlí.

Doplňky na motorce - Rutan padáky
Matná černá, kde se ale nástřik na plastech hrubě nepovedl (minulý majitel) a půjde proto k profesionálům na nový nástřik.
CNC páčky - M-style

Recenze

05/2020
Shivera jsem chtěl asi od 17ti kdy jsem ještě navštěvoval střední školu a tak i s velkým počtem různých brigád jsem si vydělal dohromady možná tak na ojetý skútr.

Po našetření většího obnosu peněz díky full-time práci bylo jasno, kupuje se Aprilka, jen zbýval vybrat ten dle mého gusta správný kousek.
Vždy jsem chtěl motorku, která není tuctová a nevidíte ji na každé benzince či srazu.

Po několikanásobných návštěvách závodů WSBK a Moto GP jsem byl nakažený láskou k italským strojům, takže samurajské “držáky” byly pro mě pasé.

Shiver je pro mě směs super vzhledu; zvuku - vhodné jako denní moto i moto na cestování.

Dvouvál do V je na Shiveru pružný,
zabírá pěkně od spodu a dává odpočinek brzdám, protože brždění motorem je na něm fakt silné.
Brzdy i přesto, že to není všemznáme Brembo, jsou doslova jedovky - člověk si zvykne a je rád.

Ovladatelnost - Skvělá, po přesedlání na Pirelli Angel padá do zatáček krásně, je přesná a čitelná, přední tlumiče trošku měkkčí, takže občas na našich silnících to není úplně pohodlný, ale není to GS :D..
Úložný prostor - lékárnička, vesta a nářadí, víc tam nedáte.

Za mne zkrátka splnila všechna očekávání, mám ji jako moji lásku a investici, aby mi sloužila v dalších letech a já s ní mohl i cestovat.

24.6.2020 - 2 měsíce a 5000 km.
Po třech týdnech přepnutí na mapu SPORT a od té doby už nic jinýho.
Není to motorka do rychlosti, takže nečekejte 200km/h+
Sílu ale má a když ji člověk drží nad 6500, tak je to stále velký zážitek.
Po výměně obou pneumatik (předchozí majitel měl každou jinou a už placaté) vám sama padá do zatáček, jen co je po výjezdu z horizontu vidí.

Spotřeba za 5000 km - postupně už na ni nejsem tak ''hodnej'', takže z 4.4. se stává 5.5l/100km = dojezd 230 km

15.3.2021 -
SHRNUTÍ SEZÓNY 2020 -

Vůbec nelituji nákupu, koupil bych si ji znovu.
Na každé benzince, když jsme jeli ve více lidech, vždy si zvukem i vzhledem vynutila nejvíce pozornosti.
Jezdil jsem na ní zhruba 4x týdně, snažil se posouvat svoje limity a využívat její výhod a mrštnosti. 100% už v režimu SPORT.
Na výlet do zahraničí to nebylo, protože jsem ji v 04/20 koupil již s 40 000km a bez nějakého servisního infa, takže jen týdně cesty v rámci ČR, které ale Shiveru naprosto vyhovují (kromě velkých výmolů a děr).

Za minulou sezónu najeto kolem 11 000 km a v 50 000 km se na displeji objevil klíč (servis).
Není vedená servisní historie, tak jsem v prosinci v Praze v MOTO LIVE řekl servisákovi, at vymění věci tak, ať mám jistotu a klid - řetězovka, (gumy), spojka, dá dokupy vidle, rozdělá do šroubku celý motor a vymění vše co je třeba, zkrátka fakt velká GO, protože chci na ní jet i větší dálky a chci mít klid.
Bylo mi vysvětleno..postupně telefonicky, že je to co by na MT-09 stálo 25, tady stojí dvojnásobek, hold V-motor + Italka.
Celková cena za servis = 57 tisíc,-
Není to málo, ale nějaké díly (spojku) jsem si po domluvě sehnal i za poloviční cenu sám (i tak 8 tisíc), takže mi bylo jasný, že je to prostě dražší sranda.

Človek, který ji po mne koupí tohle zřejmě ocení.

Teď jen čekat na telefonát, že už si pro ni mohu přijet a zahájit sezónu 2021 (moji druhou)

10/2021
Tuto sezónu jsem najel pouze 3500 km, 2x ČH sedlo, Aprilka funguje lépe, než před servisem, příští sezónu snad nějaký okruhový den.
Proběhl kontrolní servis v Aprilia K2 moto Praha. (Vrbovka)

11/2022
Podobně jako minulou sezónu, menší nájezd skrz jiné povinosti.
Návštěva okruhu ve Vysokém Mýtě, kde motorka excelovala skrz sílu ve spodních otáčkách.
Opět několikrát ČH sedlo (Jeseníky) a pár vyjížděk a cest Praha <--> Moravská Třebová.

Nyní čerstvě po STK, objednáno nové světlo, polepy na kola z ebay.com
Motorka bude k prodeji, další bude zřejmě opět Aprilia :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Hoffikiller
Hoffikiller napsal 02.05.21 v 11:28 10b.

Krásná Ejpril

PavelMT
PavelMT napsal 28.04.20 v 15:21 10b.

Parádní Aprilka

PanKlobasnik
PanKlobasnik napsal 20.04.20 v 13:39 10b.

Hezka . At Ti dela jen radost

Více komentářů



TOPlist