renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSR 600 (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník froggz
Vloženo 11.11.2018
Aktualizováno 8.6.2020
Zobrazeno 904x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Krásná motorka se zajímavým motorem.

Výška jezdce: 176 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ER 6N: Nenašel jsem žádnou co by se mi zamlouvala cenově a vzdálenostně od místa bydliště.
Suzuki SFV 650 Gladius: Příjemná motorka, dobře jela, ale nebylo to úplně ono.
Ducati Monster 696: Nevyhovující posez, resp. na motorce jsem byl předkloněný více než mi vyhovovalo a tedy jsem držel více váhy rukama, než jsem chtěl.
Aprilia SL 750 Shiver: Až moc živý stroj. Pekelně ostré brzdy a při podřazení (ano neumím meziplyn) se mi sekalo zadní kolo, pro začátečníka nevhodná dle mého názoru. Navíc od výfuků šlo neskutečné teplo.

První dojmy - Na poměrně vysoký výkon u kterého jsem očekával, že motorka bude v nízkých otáčkách škubat a bude se trápit jsem zjistil, že na můj styl jízdy úplně bez problémů. Pro moje potřeby začátečníka krásně táhne odspodu, žádný drastický nástup, ale prostě pohoda. Posed docela vyhovující, jen řídítka by mohla být trošku výš a trošku širší, takhle mám ruce na jejich okrajích a není tu úplně 100%. Nicméně má všechno co potřebuji, dokáže zatáhnout, brzdí dostatečně prostě "hodná holka" co když se "vytočí" tak umí pěkně zabrat.

Motorku bych doporučil pro - Jako nezkušenému řidiči, co jen jezdil na 125ccm scooteru bych mohl moto doporučit jakémukoliv začínajícímu jezdci co to má v hlavě srovnaný a uvědomí si že má pod sebou motorku co umí být hodná holka, ale pořád má 72kW a to je na cca 200kg pořádný nášup. Určitě se hodí, že čtyřválec jde krásně jak v nízkých tak vyšších otáčkách a až se jezdec trošku zacvičí, dostane stroj do ruky zjistí že pořád má rezervu výkonu v 8000ot +, které ze začátku nikdo rozumný kdo to nemá v ruce nebude "dráždit"

Recenze

Kromě ABS má Sůza všechno co jsem chtěl tedy pro mě - Palivoměr a ukazatel zařazené rychlosti, bez toho bych se asi nechtěl obejít.
Čtyřválec má po nastartování zvuk jak malé šidítko z auta a dokud se nevytáčí je to docela nezáživné, od šesti tisíc otáček je to ale už mnohem zajímavější a ve chvíli kdy pořádně vezmu za plyn se začnou "pro mě jakožto nováčka co má na moto najeto 2000km" dít věci.
Postupně si zvykám a získávám důvěru, že v zatáčce si můžu dovolit více a více než na začátku a Sůza si s tím v pohodě poradí a zatím je všechno o limitech co mám já.
Motor pro mě šlape opravdu hezky, nemám nejmenší problém v městském provozu a když je třeba tak na dálnici vytáhnu rychlost přesahující povolený limit velmi snadno, nicméně je to naháč a tak od cca 130km/h přestává být jízda komfortní a při 170km/h je už opravdu nekomfortní, člověk musí zalehnout aby ho to neodfouklo a v té chvíli jsou zrcátka ztracený případ a kontrola jestli někoho nebrzdím nebo nahlídnutí do zrcátek znamená poprat se s pěkným proudem vzduchu co se opře do helmy.
Spolujezdce jsem vezl jenom jednou a jenom chvilku a díky bohu za to, ale spíš bude problém ve mě a spolujezdci, baťůžek nikdy na motorce nejel a já poprvé vezl někoho na motorce (mimo instruktora v jediné první hodině), takže zde mám zkušenosti skoro nula.
Spotřeba bohužel odpovídá psaným údajům a i když se snažím jezdit poměrně šetrně na vyšší rychlosti a kolem 4000 otáček tak člověku to sem tam nedá a těch 6l +/- si prostě vezme.
Moto mám velmi krátce lehce přes dva měsíce, za sebou dva větší výlety a jinak hlavně cesty po Praze, během této doby žádné problémy a ani žádné větší zkušenosti.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 12.11.18 v 01:15 10b.

Více komentářů



TOPlist