
Alpský test: Aprilia Caponord 1200 Rally vs Honda Crosstourer
19.10.2015
19.10.2015
01.06.2015
05.08.2014
05.08.2013
19.03.2013
15.03.2013
28.05.2016
02.10.2014
27.09.2014
02.04.2014
31.01.2013
13.11.2012
09.11.2012
15.03.2012
04.02.2012
2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | |
---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||
Objem | 1197 cm3 | ||||
Výkon | 91.9 kW (125 koní) | 96 kW (130.6 koní) | 92 kW (125.1 koní) | 91.2 kW (124 koní) | |
Výkon při otáčkách | 8250 ot/min | 8500 ot/min | 8000 ot/min | 8250 ot/min | |
Točivý moment | 117 Nm | 118 Nm | 115 Nm | 114 Nm | |
Otáčky při max toč.mom. | 6800 ot/min | 6500 ot/min | 6800 ot/min | 6500 ot/min | |
Druh motoru | Spalovací | ||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||
Chlazení | Kapalina | ||||
Uspořádání válců | Vidlicový | ||||
Počet válců | 2 | ||||
Rozvod | DOHC | ||||
Ventilů na válec | 4 | ||||
Vrtání | 106 mm | ||||
Zdvih | 67.8 mm | ||||
Kompresní poměr | 12 : 1 | 12.5 : 1 | 12 : 1 | ||
Příprava paliva | Vstřikování | ||||
Startér | - | Elektrický | |||
Počet rychlostí | 6 | ||||
Sekundární převod | Řetěz | ||||
Typ rámu | Trubkový | - | |||
Materiál rámu | ocel | - | |||
Zdvih předního odpr. | 167 mm | - | |||
Zdvih zadního odpr. | 150 mm | - | |||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||||
Rozměr předního kotouče | 320 mm | ||||
Přední třmen | čtyřpístkový | - | |||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||
Přední kolo | 17 " | - | |||
Zadní kolo | 17 " | - | |||
Rozměr přední pneu | 120/70-R17 | 120/70-17 | 120/70-ZR17 | ||
Rozměr zadní pneu | 180/55-17 | 190/55-17 | 180/55-17 | 190/55-17 | 190/55-ZR17 |
Rozvor | 1565 mm | 1555 mm | 1565 mm | ||
Úhel hlavy řízení | - | 27 ° | |||
Závlek předního kola | 125 mm | 127 mm | 125 mm | - | |
Výška sedla | 840 mm | ||||
Suchá hmotnost | 214 kg | 228 kg | - | ||
Pohotovostní hmotnost | - | 246 kg | 257 kg | - | |
Objem nádrže | 24 l | ||||
Rezerva | - | 5 l | |||
Spotřeba | - | 7.6 l/100 km | 7.1 l/100 km | - | |
První cena | 319990 Kč | 359990 Kč | 349990 Kč | - | |
Poznámka | verze Travel s elektronickým podvozkem 374 990,- Kč | verze aDD Travel = 419 900,- Kč, verze s doplňky R&G = 471 313,- Kč | Caponord 1200 Rally: přední kolo 19", pneu 120/70 R19 a 170/60 R17, pohotovostní hmotnost 275 kg, cena 429 990 Kč | - |
Reportáž z podzimního výletu do Polska
Moto tour Slovensko Polské Tatry 2022
Moto výlet na horu Tábor
Moto výlet Zřícenina hradu Kumburk
Moto výlet Malý Blaník
Moto výlet Toušický most
Moto výlet- Památník Jana Žižky Trocnov,...
Aprilia Caponord 1200 Rally
Aprilia Caponord 1200
První svezení na Aprilii Caponord 1200 A...
Testujeme Aprilii Caponord 1200
Aprilia Caponord 1200
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Silniční cestovní | Aprilia Caponord 1200 | 7 | 1.8.2024 11:43 | ||
Pojeď taky | Bosna alebo Rumunsko 29/8/ 2/9/2024 | 0 | 14.8.2023 16:46 | ||
Silniční cestovní | delete service key | 2 | 6.6.2023 13:48 | ||
Italské | Apríla caponord 1200 časovanie | 0 | 18.3.2023 20:26 | ||
Silniční cestovní | Kdyby někdo uvažoval podobně jako já, co by jste vybrali a proč | 31 | 15.1.2023 20:44 | ||
Silniční cestovní | nefunkční elektronické nastavení předpětí zadní pružiny | 2 | 6.6.2022 15:38 | ||
Enduro & funbike | Caponord 1200 vs Tiger 1050 vs SM-T 990 | 33 | 3.3.2020 13:23 | ||
Cross | Řazení na místě | 2 | 2.7.2017 23:48 | ||
Silniční cestovní | Charismatické (italské?) cestovní enduro... | 21 | 18.10.2016 13:44 | ||
Silniční cestovní | Motodovolena - Alpske prusmyky a farmy 31.8.-4.9.2016 | 2 | 29.8.2016 17:25 | ||
Výběr motorky | Kterou cestovní motorku? | 71 | 6.3.2015 18:35 |
Emotion maker, charisma a osobnost - zabaleno v elegantním italském kabátku.
Po dvou BMW přesedláno na jinou značku...S Báwem jsem byl velmi spokojen - na cestování asi není lep...
Idealní motorka na cestovani bez terennich ambici. Nejlepe je ji na upravenych italskych okreskach, ...
Oteklá RSV4 na chůdách. Když tenkrát v Aprilii přišli s designem RSV4, musel mít asi strašný úspěch,...
Talianska kráska, výborný výkon, krutak, excelentný podvozok.
Po pár letech zkušeností, rozhodnutí, že budeme s manželkou jezdit spolu jsme se rozhodli obnovit...
Zaujal mě neotřelý italský design. Provedení Rally splňuje mé představy pohodlného cestování.
Aprilia caponord 1200 travelpack r.v.2014 - temperamentna italka,
Po prodeji Futury jsem hledal něco se vzpřímeným posezem...
nádherný svižný cestovatel...
Oteklá RSV4 na chůdách. Když tenkrát v Aprilii přišli s designem RSV4, musel mít asi strašný úspěch,...
Talianska kráska, výborný výkon, krutak, excelentný podvozok.
nádherný svižný cestovatel...
Zaujal mě neotřelý italský design. Provedení Rally splňuje mé představy pohodlného cestování.
Po prodeji Futury jsem hledal něco se vzpřímeným posezem...
Aprilia caponord 1200 travelpack r.v.2014 - temperamentna italka,
Emotion maker, charisma a osobnost - zabaleno v elegantním italském kabátku.
Po dvou BMW přesedláno na jinou značku...S Báwem jsem byl velmi spokojen - na cestování asi není lep...
Po pár letech zkušeností, rozhodnutí, že budeme s manželkou jezdit spolu jsme se rozhodli obnovit...
Idealní motorka na cestovani bez terennich ambici. Nejlepe je ji na upravenych italskych okreskach, ...
Pátek 13.? Ideální termín na návštěvu okruhu! [lol] Akce tentokrát neměla chybu. Počasí naprost...
Rok se s rokem sešel. Počasí vyšlo, gumy podržely a vydržely ;-) . Musím poděkovat Krejzovi za to, ...
Ježdění v rámci Matyho motoškoly (www.motoskola-landa.cz) na okruhu v Mýtě. Jel jsem den před, přesp...
S prodejcem jsme se úplně nepochopili při objednávce padáku, já chtěl Hepcko&Becker, dostal jsem R&G...
Už jsem tuto školu absolvoval dvakrát. Tak proč znovu? Těch důvodů bylo asi víc, ale zjednodušeně ...
Motor | |
---|---|
Spojka | 7.0/10 |
Průběh výkonu | 8.3/10 |
Vibrace | 7.0/10 |
Převodovka | 6.0/10 |
Mechanická hlučnost | 7.3/10 |
Zvuk | 10.0/10 |
Spolehlivost | 8.5/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 9.0/10 |
Těsnost tlumičů | 5.0/10 |
Tuhost rámu | - |
Jízda | |
Sport | 7.5/10 |
Město | 6.5/10 |
Cestování | 9.3/10 |
Terén | - |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | - |
Ceny servisu | - |
Servisní síť | - |
Dostupnost dílů | - |
Nabídka doplňků | - |
Servisní intervaly | 8.0/10 |
Terén | |
Brodivost | - |
Výška | - |
Ochrana motoru | - |
Skoky | - |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 9.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 9.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 7.3/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
KTM 990 Adventure / S | To samé, jak u karburátorové verze. Ještě bych se musel rozhodnout, kterou raději. |
KTM LC8 950 Adventure | KTM LC8 mám na žebříčku budoucí motorky hodně dlouho, ale její čas přijde, až se přeorientuji více do terénu. |
BMW S 1000 XR | |
Yamaha Tracer 900 | |
Ducati Multistrada 1200 | |
Triumph Tiger 1050 | |
Aprilia ETV 1000 Caponord | nenasiel som v dobrom stave |
Honda CRF1000L Africa Twin | Motorka super - ale já asi nedocením všechny její přednosti |
BMW R 1200 GS | Pořád si nový lc drží cenu a nebyla k dispozici ustrojená.Tlačil mne čas a finance. |
Ducati Multistrada 1200S | Nebyla mi moc doporučována... |
KTM 1190 Adventure | určitě dokonalá, skvělá ale holt si kupuji motku,která se mi líbí i designově:-) |
Triumph Tiger Explorer | třívál jsem si užil a v porovnání s výše uvedenými podvozek zklamal... |
BMW R 1200 GS | dokonalá jistě spolehlivá ale "studený Němec" |
Ducati Multistrada 1200 | V době objednání nebyla ve verzi Enduro a 100-150 tis Kč navrch a dalších 35 koníků mi přijde nadbytečných,... ... |
Ducati Multistrada 1200 | Byla ještě o něco vyšší než Caponord (což při mých 175cm nebylo úplně ono), když jsem měl nohy špičkou na stupačce, naražel mi do paty centrální stojan (a to mám jen velikost 8)...no a samozřejmě horší vybavenost a o 100 tis. vyšší cena v porovnání s Capo |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Ducati Multistrada 950 | rozhodla emisní třída, rok výroby a najeté KM |
KTM 1190 Adventure | Nebyla k mání vyhlédnutá verze s el. podvozkem. |
Moto Guzzi Stelvio 1200 | KTM 1190 |
Aprilia Tuono V4 1100/RR | Kdyby se nějaký ve verzi Rally objevil, asi by byl doma, ale za poslední rok nic... |
Yamaha FJR 1300 | stejné jako u Multistrady |
Suzuki DL 1000 V-Strom | Stromek byl dřív |
BMW R 1200 GS | Trochu obavy z Italského stroje. Jinak krásná motorka |
Moto Morini Granpasso 1200 | Můj mechanik ji nedoporucil |
Kawasaki Versys 1000 | nic extrovního nebylo v nabídce ne až tak atraktivní |
Suzuki DL 1000 V-Strom | Neseděla mi ergonomicky, subjektivně jsem pociťoval horší větrnou ochranu a topila pod zadkem. |
Triumph Tiger 955i | |
Yamaha XT1200Z Super Tenere | Nová se nedá koupit. |
BMW R 1200 GS | Už na ni nedošlo. Byla další v pořadí po Multistradě a GS. Spíše z hecu, podívat se i do neprobádaných vod. |
Honda VFR 1200X Crosstourer | |
Honda XL 1000V Varadero | Cena a dostupnost náhradních dílů |
Triumph Tiger 800 XC | cena |
BMW R 1150 GS | |
KTM 1190 Adventure | Rozhodlo porovnani mezi nimi. Aprilka take skvely podvozek, brzdy, motor rozhodne dostacujici, nicmene na KTM je videt vetsi dravost, ovladatelnost. Posez a pod. je u aprilky o neco malo vice do turismu. Bohuzel, je to ital. |
Moto Guzzi Sport 1200 8V | Caponord je best ale Guzzi má veľký štýl a stála len 1/3. |
BMW R 1200 GS |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2014 | js326 | servisni-manual.pdf | 16 MB | komplet servisní manuál v angličtině |
2013 | vein | caponord.pdf | 2.4 MB | Taliansky a anglicky manual |
2013 | vein | caponord_1200_sk.pdf | 3.5 MB |