renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 1000 V-Strom (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník VacanusOlfernus
Vloženo 3.11.2017
Aktualizováno 11.6.2018
Zobrazeno 3 319x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Je to mašina plná emocí, má silný spodek, nabízí kochačku i ostřejší jízdu.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:REPREmoto (Opava-Předměstí) - Profíci, doporučuji.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia Caponord 1200: Neseděla mi ergonomicky, subjektivně jsem pociťoval horší větrnou ochranu a topila pod zadkem.

První dojmy - Když jsem ji vyzkoušel na předváděcích jízdách, byla to pak už jen otázka času. Pro klid duše jsem otestoval i konkurenci, ale lepší variantu jsem nenašel. Okamžitě mi sedla do ruky, uvažoval jsem jen o vyšším plexi, kufrech a už jsem se viděl v Alpách.

Motorku bych doporučil pro - Příznivce značky Suzuki, cestovatel na dlouhé štreky bez výrazných terénních ambicí.

Doplňky na motorce - Hliníkové kufry, vyhřívané rukojeti, kryty páček, padací rám, kryt motoru, přídavná světla, vyšší plexi, TomTom Rider, koncovka Yoshimura.

Recenze

Poměrně dlouho jsem jezdil na malém V-Stromu. Byl jsem spokojený, ale při výjezdu v plné polní na Stelvio mi došlo, že pár koní navíc bude potřeba. Také při celodenní jízdě na dálnici ve 130 se malý stromek už trochu trápil.
Nyní jsem naprosto spokojen. Litr tyto drobné nedostatky vůbec nepociťuje, dole má velký krouťák a koní tak akorát. Na akceleraci skoro nepoznám, jestli jedeme ve dvou nebo jestli jsem manželku nechal doma.
Pohotovostní hmotnost je v této kategorii spíše z těch nižších, ovladatelnost příkladná, dlouhodobá spotřeba je kolem 5,5 litru.
Motorka má velmi ostré brzdy, ABS lze vypnout pouze vytažením pojistky, ale tento stroj stejně není stavěný na nějaké dovádění na šotolině (i když kluci z jednoho časopisu o motorkách to umí krásně). Lze nastavit předpětí předního i zadního odpružení - já jsem trochu přitvrdil vpředu i vzadu, je to sice na úkor komfortu, ale mám přesnější zpětnou vazbu.
Co se týče slabších stránek, na můj vkus by mohla být trochu širší řidítka (což se mi zamlouvalo na zmiňovaném Caponordu). Další výtku bych měl směrem ke světlé výšce, která je po instalaci šusplechu nějakých 16 cm. A to nepočítám spolujezdce a bagáž. To opravdu nedovoluje víc než nějakou polňačku. Poslední připomínka je spíše estetická, v zorném poli řidiče je několik plastových a kovových součástí, které mají zřejmě imitovat matný nerez, ale každá je trochu jiné barvy. Tady se mohli kolegové z Japonska více soustředit.
Po roce ježdění jsem se rozhodl pro výměnu koncovky. Nejde ani tak o těch pár koní navíc, ale výrazně se vylepšil zvuk a hlavně mašina lépe vypadá.




Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
jarekol
jarekol napsal 01.02.24 v 18:30 10b.

Pěkná,zaslouží si 10b.

Raisto01
Raisto01 napsal 10.11.17 v 19:05 10b.

Pěknej strojek

spike-cz
spike-cz napsal 06.11.17 v 20:08 10b.

toonyl
toonyl napsal 06.11.17 v 17:15 9b.

Mít to kardan skoro dokonalé.Jel jsem na tom a dost dobrý

HordaStodulky
HordaStodulky napsal 05.11.17 v 23:02 10b.

Gratulace ke krásnému stromku.

Více komentářů



TOPlist