Aprilia Caponord Rally
Jestliže Caponord patřil doposud spíš do kategorie silničních endur, jeho nová verze Rally mu dodá mnohem dobrodružnější charakter. Pro ty, kdo rádi občas vyjedou i mimo asfalt, je na příští rok připraven model s devatenáctipalcovým předním kolem, vyplétanými ráfky a celou sadou cestovního příslušenství v základní výbavě.
Ta zahrnuje boční kufry s hliníkovými kryty, 24litrovou nádrž, vyšší plexištít, kryt motoru a přídavná LED světla. Beze změny zůstává vidlicový dvouválec o objemu 1 200 ccm, vybavený kontrolou trakce, volitelnými palivovými mapami a tempomatem. Samozřejmostí je také vypínatelné ABS.
Pořád ještě exkluzivním prvkem výbavy je systém adaptivního semi-aktivního podvozek ADD (Aprilia Dynamic Damping), který automaticky nastavuje opružení podle stavu vozovky a stylu jízdy. Nová Aprilia Caponord 1200 Rally bude na evropských trzích dostupná od ledna 2015.
Moto Guzzi V7 II
Ani klasické motorky se dříve nebo později neubrání moderním technologiím, a tak Moto Guzzi V7 není výjimkou. Do modelového roku 2015 vstupuje s ABS a kontrolou trakce MGCT (Moto Guzzi Controllo Trazione).

To ale nejsou jediné změny oproti stávajícím modelům. Podélně uložený vidlicový dvouválec konstruktéři posunuli v rámu o 10 mm níže a naklonili jej o 4 º směrem dopředu, čímž získali víc místa pro kolena jezdce. Převodovka je navíc nově
šestistupňová. Sedlo a stupačky jsou kvůli zachování jízdního komfortu níž. V7 II se bude i nadále prodávat ve třech verzích: Stone, Special a Racer. Novinka se v Evropě začne prodávat
už v listopadu letošního roku.
Informace o redaktorovi
Petr Poduška - (Odebírat články autora)
Press - (Odebírat články autora)