
BMW S 1000 XR vs Ducati Multistrada 1200S: Bitva šampiónů
23.11.2015
23.11.2015
07.09.2015
05.08.2014
30.01.2012
21.07.2010
08.03.2010
30.12.2015
03.11.2014
13.05.2014
15.04.2014
26.03.2014
23.12.2013
29.04.2013
21.09.2012
12.01.2012
28.12.2011
07.10.2011
10.03.2011
2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||||
Objem | 1198 cm3 | 1198.4 cm3 | ||||||
Výkon | 110 kW | 110.3 kW | 116.8 kW | |||||
Výkon při otáčkách | 9250 ot/min | 9500 ot/min | ||||||
Točivý moment | 119 Nm | 118.7 Nm | 136 Nm | |||||
Otáčky při max toč.mom. | 7500 ot/min | |||||||
Druh motoru | Spalovací | |||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||||
Chlazení | Kapalina | |||||||
Uspořádání válců | Vidlicový | |||||||
Počet válců | 2 | |||||||
Rozvod | desmo | |||||||
Ventilů na válec | 4 | |||||||
Vrtání | 106 mm | |||||||
Zdvih | 67.9 mm | |||||||
Kompresní poměr | 11.5 : 1 | 12.5 : 1 | ||||||
Příprava paliva | Vstřikování | |||||||
Startér | Elektrický | - | Elektrický | |||||
Počet rychlostí | 6 | |||||||
Sekundární převod | Řetěz | |||||||
Typ rámu | Příhradový | - | ||||||
Materiál rámu | chrommolybden | ocel | - | |||||
Zdvih předního odpr. | 170 mm | - | ||||||
Zdvih zadního odpr. | 170 mm | - | ||||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||||||
Rozměr předního kotouče | - | 320 mm | ||||||
Přední třmen | - | čtyřpístkový | - | |||||
Brzdy vzadu | kotouč | |||||||
Přední kolo | 17 " | - | ||||||
Zadní kolo | 17 " | - | ||||||
Rozměr přední pneu | - | 120/70 | 120/70-17 | |||||
Rozměr zadní pneu | - | 190/55 | 190/55-17 | |||||
Rozvor | 1530 mm | 1529 mm | ||||||
Úhel hlavy řízení | 25 ° | 24 ° | ||||||
Světlá výška | 1400 mm | - | 1515 mm | - | ||||
Výška sedla | 850 mm | 825 mm | ||||||
Suchá hmotnost | 192 kg | 194 kg | 217 kg | 212 kg | ||||
Pohotovostní hmotnost | - | 235 kg | ||||||
Objem nádrže | 20 l | |||||||
Rezerva | 4 l | - | 4 l | - | ||||
Množství oleje | 4 l | - | 4 l | - | ||||
Spotřeba | - | 6.4 l/100 km | - | 4.9 l/100 km | ||||
Maximální rychlost | 265 km/h | 235 km/h | 249 km/h | - | ||||
První cena | - | 524883 Kč | - | |||||
Poznámka | - | Cena se počítá z částky 18 990 Eur podle aktuálního kurzu | Multistrada 1200: 16.490 EUR Multistrada 1200 S: 18.490 EUR |
- | ||||
Výměna motorového oleje | 12000 Km | - | 12000 Km | - | ||||
Výměna olejového filtru | 12000 Km | - | 12000 Km | - | ||||
Výměna hnacího řemene | 24000 Km | - | 24000 Km | - | ||||
Výměna zapalovací svíčky | 24000 Km | - | 24000 Km | - | ||||
Výměna vložky vzduchového filtru | - | 24000 Km | - | |||||
Seřízení ventilové vůle | 24000 Km | - | 24000 Km | - |
Od Thriumph_biker(2015)
Od Thriumph_biker(2015)
Od Thriumph_biker(2015)
Od Thriumph_biker(2015)
Od Bug(2012)
Od Bug(2012)
Od Bug(2012)
Od Bug(2012)
Od drippera(2011)
Od Jarda(2011)
Od Survivor(2010)
Lake District May 2020
Ducati Monster 1200S
Wales - Snowdonia jaro 2019
My Year | ducati Multistrada | first sea...
Silné stroje, vůně benzinu, krásné motor...
Ducati Multimedia System
Crash test- Ducati Multistrada 2015 vs. ...
Inovovaná Ducati Multistrada 1200
Ducati Multistrada v dokumentu na ČT2
Zimní probouzení 2013
Ducati Multistrada 1200 S Granturismo
2013 Ducati Multistrada 1200 S Touring a...
Ducati Multistrada 1200 S Pikes Peak - R...
Ducati Multistrada 1200 dostane semi-akt...
Ducati a Audi v Pikes Peak
Ducati Multistrada 1200 letos na Pikes Peak
Ducati MTS1200 Multistrada S Oficiální v...
Ducati MTS1200 Multistrada S Oficiální v...
Ducati Multistrada 1200
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Opravy a údržba | Diagnostika - OLEJ na MTS 1200S | 12 | Včera 18:32 | ||
Enduro & funbike | Servis Ducati Multistrada 1200S | 15 | 30.1.2021 20:46 | ||
Italské | nevyhřívají hefty MTS 1200S | 3 | 18.1.2021 14:08 | ||
Silniční cestovní | Nefungující palivoměr | 10 | 18.1.2021 14:04 | ||
Silniční cestovní | Ako vymeniť gripy | 1 | 2.1.2021 17:12 | ||
Italské | MTS 1200, EOBD jemně svítí při neutrálu | 8 | 4.12.2020 19:07 | ||
Enduro & funbike | Multistrada V4 | 26 | 15.10.2020 14:02 | ||
Silniční cestovní | Jakou motorku, opět a po x-té aneb univerzální motorka | 20 | 3.10.2020 16:03 | ||
Silniční cestovní | Doplnění přídavných světel na Multistradu 1200S r2016 | 10 | 28.9.2020 08:25 | ||
Silniční sportovní | Diag. zasuvka Multistrada pomoooc | 3 | 7.9.2020 08:35 | ||
Opravy a údržba | Vaše zkušenost | 3 | 26.6.2020 17:09 | ||
Italské | Ducati Hákový klič | 35 | 16.6.2020 11:52 | ||
Enduro & funbike | Ducati Multistrada 1200 laděný výfuk | 2 | 18.4.2020 12:48 | ||
Silniční cestovní | Ducati multistrada 1200 S | 4 | 31.3.2020 16:03 | ||
Silniční cestovní | Brzda | 6 | 29.3.2020 18:29 | ||
Italské | tlumič řízení MTS 1200S | 0 | 29.10.2019 20:51 | ||
Silniční cestovní | Oblečenie na Multistradu | 10 | 21.10.2019 19:31 | ||
Silniční cestovní | Multistrada 1200S Pneu | 4 | 1.10.2019 10:28 | ||
Italské | hlavní stojan | 5 | 11.9.2019 18:21 | ||
Silniční cestovní | Servisní inervaly Multistrada 1200S | 11 | 5.9.2019 20:59 |
Ducati Multistrada 1200 S / DVT
nádherná, rychlá, skoro dokonalá motorka
Tak už je konečně doma v garáži. :-) Bomba!!! Jestli se o něčem dá říct, že je to funbike, tak je t...
JOY factory - kopec zábavy a nikdy nespící ďábel na dvou kolech!
Veni, vidi, vici. Jinak bych jí popsat ani nemohl. Nákup motocyklu (natož úplně nového) nebyl letos ...
S guzou to slo rychle, po lonske dovolene na Isle of Man kdy se do ni kamarad zamiloval sem Guzu pos...
Krasna,rychla a pohodlna na nase derave okresky.Takova Italka s ruzně nedopracovanymi doplnky.
Moja druhá moto kúpená po 11 000 km s TDM 900 ABS (2005) a jednej sezóne jazdenia.
Po Multistradě je tady opět Multistrada. :-D Není jiná motorka, která by splňovala všechna moje oč...
Chtěl jsem změnu... Začalo to Jawou 50, Kawasaki ZX6R, KTM 640 Supermoto, Cagivou Raptor 1000, GSXR ...
Červená tak nějak k těm rychlým kolům jaksi patří, obzvlášť když to má Italské kořeny. Takže červen...
Vím co chci - proto ducati pikes peak
Jízda na obláčku ? velmi příjemné překvapení natolik mě známé motorky s předchozí generace což mně v...
Skvělá sportovní ale i cestovní motorka.
super pojezdeni Trochu obavy s jezdeni na cervene motce ojoj ljoj ,ale GT je v uzasne barvě
Moja druhá moto kúpená po 11 000 km s TDM 900 ABS (2005) a jednej sezóne jazdenia.
Ducati Multistrada 1200 s Dvouvalec, super zvuk a super posaz. Prostě Italská divoška
Tak jsem si splnil sen :-) Dlouho jsem po ní pokukoval a pořád jsem si říkal, že na ní mám ještě čas...
Na starý kolena po ukončení závodní kariery trocha turismu.
Motorka mnoha tváří s italskou nespoutanou duší a okouzlující krásou.
Stačí tři dny volna a dá to tolik radosti! Kompeltní foto i s popiskami zde: [url=https://picasawe...
Pěkně bylo...
Blížil se prodloužený víkend a počasí se zdálo být výletu nakloněné a tak padlo rozhodnutí, zbalit s...
Původní plán s motorkou vůbec nepočítal. Mělo se jednat o rodinný výlet od středy do neděle k Salzbu...
V pátek okolo oběda jsme s baťohem a ještě jednou motorkou vyrazili z Brna na prodloužený víkend do...
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.3/10 |
Průběh výkonu | 8.7/10 |
Vibrace | 7.4/10 |
Převodovka | 7.2/10 |
Mechanická hlučnost | 8.2/10 |
Zvuk | 8.2/10 |
Spolehlivost | 8.2/10 |
Brzdy | 8.9/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 9.4/10 |
Těsnost tlumičů | 8.9/10 |
Tuhost rámu | 9.0/10 |
Jízda | |
Sport | 8.4/10 |
Město | 7.5/10 |
Cestování | 8.9/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 4.2/10 |
Ceny servisu | 5.3/10 |
Servisní síť | 6.0/10 |
Dostupnost dílů | 6.9/10 |
Nabídka doplňků | 7.7/10 |
Servisní intervaly | 8.1/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.8/10 |
Pohodlí spolujezdce | 8.2/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 8.9/10 |
Ochrana jezdce cestování | 7.8/10 |
Ochrana spolujezdce | 7.6/10 |
Světla | 8.7/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Kawasaki Versys 1000 | Nic rozumného momentálně nebylo. A nakonec, čtyřvál už jsem měl... |
BMW R 1200 GS Adventure | Menší výkon |
KTM 1190 Adventure | |
Honda CRF1000L Africa Twin | |
BMW R 1200 GS | |
Triumph Tiger 1050 | |
Ducati Multistrada 950 | Už jsem ji měl i objednanou, ale nakonec z čistého nebe mi spadla do klína MTS 1200S Pikes Peak po prvním majiteli ve skvělém stavu. A bylo vymalováno. |
Yamaha Tracer 900 | Skvělý motor, jede pořád a tahá za každých otáček, ale při mých 190cm jsem byl zmačkaný po sto kilometrech. Ve dvou si tam nedám ani nohy, natož pohodlně. Velké cenduro leda pro japonce. |
Honda CRF1000L Africa Twin | Byla ve finále výběru, ale je až příliš jednostranně zaměřená na enduro, na silnice zbývá málo schopností. |
BMW S 1000 XR | je to čtyřválec a pokud mate možnost je postavit vedle sebe, tak vzhled Ducati je na hody vzdáleny baworakuu |
BMW R 1200 GS | mel sem testdrive modelu 2018, ten shift assist byl paradní, ale sportovni jizdu moc nenabidne |
BMW R 1200 RS | je malá |
Ducati Diavel | je malá |
Triumph Tiger Explorer | Nic proti, ale nakonec prostě Ducati je Ducati. Takže Triumph v garáži neskončil :-) |
KTM 1190 Adventure R | Kvůli financím přicházely v úvahu první ročníky a vzhledem k některým problematickým aspektům, vlastním KTM, co jsem se dočetl zejména na fóru, jsem KTM radši zamítl. |
Ducati 1098 | Vzhledem k cestovatelskému duchu současné party motorkářů jsem upřednostnil pohodlnější motorku před supersportem. |
Ducati Diavel Carbon | Stejnej motor... na multině více zábavy a cestování...ve dvou... |
BMW R 1200 GS | Zbytečně drahá, ač je to pojem mezi cestovateli |
Ducati Multistrada 1200 | S-ko je prostě lepší volba |
MV Agusta Turismo Veloce 800 | Byla hodně silným lákadlem, úžasné svezení. Lehce mi chyběl výkon / pružnost motoru. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
BMW R 1200 GS | Nebyla s kuframa |
BMW R 1200 GS Adventure | |
Triumph Tiger 1200 | moc pěkná motorka, nemá kardan |
BMW S 1000 XR | Vysoká cena, drahý servis, dvojválec |
Suzuki DL 1000 V-Strom | Servis, řemeny, cena |
Kawasaki Versys 1000 | Starší ročník |
BMW R 1200 GS | kým som zohnal financie bola predaná, |
KTM 1190 Adventure | Je krásná, ale při zkušební jízdě mě nepřesvědčila, asi jsem čekal větší peklo. Navíc Ital nabušený elektronikou, no, měl jsem z toho kapku špundus ;-) |
Ducati Multistrada 950 | cena,zbytečně velký výkon,spousta elektroniky |
KTM 1190 Adventure | |
BMW S 1000 XR | Desmorozvody, absence oboustraného quickshifteru, dvouválec |
Honda VFR 800X Crossrunner | Cena |
Honda NC 750X | tahle byla ještě o hodně dražší |
BMW S 1000 XR | Multina je lepší. BMW nabídka ovšem v tu dobu nešla odmítnout. jednou Multíka mít budu. |
Honda XL 650V Transalp | Ano, zvažoval jsem i prodej Speeda a místo koupě "zimní" motorky mít jen jednu na všechno, ale pak jsem si představil, že mi Ducati upadne na zem a opotila se mi z toho peněženka. Takže ne, budou motorky dvě, opravdový univerzál neexistuje |
BMW R 1200 GS | Můj sen - směřoval jsem k ní, vysněná motorka s úžasným designem. Jenže pak jsem se projel a wow efekt se nekonal. Necítil jsem se, bál jsem se, motorka mě až moc tahala. Na dálnici mě znervózňovalo jakoby odlehčené přední kolo. Vracel jsem ji se smutkem. |
KTM 1290 Super Duke GT | Nevzal jsem ji protože byla dražší a mnou vyhlídnutý rok 2012, tedy bez záruky a navíc jsem nakonec přišel na to, že nechci vysokou kozu a to KTM je navíc skvěle zpracovaná... |
BMW R 1200 GS | |
KTM 1190 Adventure | no, asi pojede po silnici líp, bude divočejší, ale na polňačku bych s ní nejel, bylo by mi jí líto |
Aprilia Caponord 1200 | Nebyla mi moc doporučována... |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2015 | Smrči-GSX-F | 2015-ducati-multistr.pdf | 43 MB | Servisní manuál na MTS 2015 DVT |
2014 | Bug | ms1200_touring_gbr_m.pdf | 14 MB | Ducati Multistrada 1200 S Touring manuál |
2013 | Survivor | mts-1200s-gt-elektrika.pdf | 7.6 MB | Elektrika |
2012 | Bug | multistrada_1200.pdf | 14 MB | Manuál Ducati Multistrada 1200 ABS CZ |
2010 | Bug | mts1200sabs_eu_..._parts_2010.pdf | 13 MB | Katalog náhradních dílů MTS 1200 |
2010 | Standa91 | mts20120020tech-manu.pdf | 166 MB | servisní manuál v angličtině |